درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48402صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 25 آذر 1400 - 08:55
ویژگی های متخصصان روابط‌عمومی
محمد باقر امیری – مدیر روابط‌عمومی شورای عالی آموزش و پرورش - بسیاری از افراد به عنوان متخصص روابط‌عمومی با تمام وجود کار می کنند، اما برای موفقیت به عنوان یک حرفه ای روابط‌عمومی، نیاز به آموزش، تجربه و تلاش است. علاوه بر درک آنچه متخصصان روابط‌عمومی انجام می دهند، باید مدرک تحصیلی مناسب، تجربه مرتبط و مهارت های پرورش یافته را برای دنبال کردن حرفه ای در این زمینه داشته باشید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از افراد به عنوان متخصص روابط‌عمومی با تمام وجود کار می کنند، اما برای موفقیت به عنوان یک حرفه ای روابط‌عمومی، نیاز به آموزش، تجربه و تلاش است. علاوه بر درک آنچه متخصصان روابط‌عمومی انجام می دهند، باید مدرک تحصیلی مناسب، تجربه مرتبط و مهارت های پرورش یافته را برای دنبال کردن حرفه ای در این زمینه داشته باشید.


از آنجایی که نیازی به مدرک واحدی برای ورود به این رشته نیست، متخصصان روابط‌عمومی به شدت به کیفیت ها و ویژگی هایی که در موقعیت های خود ارائه می دهند، تکیه می کنند. با این حال، مهارت‌های خاصی برای انجام مؤثر کار یک متخصص روابط‌عمومی ضروری است:

- مهارت های ارتباطی شفاهی و نوشتاری
- آشنایی با تبلیغات
- خلاقیت و تفکر انتقادی
- توانایی انجام تحقیقات کامل
- سواد تکنولوژیک
- سواد رسانه ای
- حل مسئله پیچیده و استراتژیک
- خدمات و راه حل محور بودن
- آشنایی با روانشناسی پیام
- مخاطب شناسی
- آشنایی با تکنیک جنگ روانی

به خاطر داشته باشید که مهارت های مورد نیاز در وظایف شغلی روزانه شما می تواند بسته به موقعیت شما متفاوت باشد. علاوه بر این، اینها مهارت ها و ویژگی هایی هستند که می توانند در هر شغل مرتبط با روابط‌عمومی - مانند بازاریابی یا روزنامه نگاری - نه فقط به عنوان یک متخصص روابط‌عمومی مفید باشند.

تبدیل شدن به یک متخصص روابط‌عمومی برای یک سازمان یا آژانس تنها انتخاب شغلی شما در روابط‌عمومی نیست. اگر در روابط‌عمومی کار می کنید، احتمالاً می توانید در هر زمینه ای از بازاریابی شغلی را دنبال کنید. با این حال، تعدادی موقعیت وجود دارد که به طور خاص برای متخصصان روابط‌عمومی در دسترس است:

تبلیغات گرا: تبلیغات گرایان که برای یک آژانس یا سازمان در داخل کار می کنند، استراتژی های برند را توسعه و اجرا می کنند و موثرترین راه ها را برای مشتریان برای ارتباط با مشتریان خود شناسایی می کنند. تبلیغاتگران به طور متوسط ​​حدود 51000 دلار در سال درآمد دارند.

ایجاد کننده محتوا: سازندگان محتوا و کپی رایترها مطالب نوشتاری مانند انتشارات مطبوعاتی یا پست های وبلاگ را برای مشتریان خود ایجاد می کنند. آنها برای ایجاد هویت برند واضح از طریق کلام مکتوب تلاش می کنند.

مدیر رسانه های اجتماعی: مدیران رسانه های اجتماعی مسئول حفظ تصویر سازمان و یا برند در رسانه های اجتماعی هستند. آنها با مردم تعامل دارند و محتوای جذابی برای صفحات رسانه های اجتماعی یک سازمان یا مشتری ایجاد می کنند.

ارتباطات مالی: متخصصان ارتباطات مالی روابط بین سرمایه گذاران و سازمان یا مشتری خود ایجاد می کنند و برای بهبود شهرت مالی سازمان خود تلاش می کنند.

سخنگو یا سفیر سازمان: سخنگوها چهره یک سازمان، برند یا محصول هستند. آنها برای شرکت در رویدادهای مطبوعاتی با مردم صحبت می کنند و مسئول پاسخگویی به هرگونه انتقاد هستند. اگرچه ممکن است بسته به موقعیت شغلی متفاوت باشد،

مسیرهای شغلی مشابه

روابط‌عمومی می تواند یک صنعت دشوار برای کار باشد. در حالی که برخی ممکن است در چنین محیطی پیشرفت کنند، ممکن است برای شما مناسب نباشد. اگر تبدیل شدن به یک متخصص روابط‌عمومی بهترین انتخاب شغلی به نظر نمی رسد، اما رشته روابط‌عمومی همچنان شما را مورد علاقه خود قرار می دهد، چندین گزینه قابل اجرا برای بررسی وجود دارد:

هنرمند چند رسانه ای یا دیجیتال: هنرمندان چندرسانه ای محتواهایی مانند اینفوگرافیک، فیلم ها و تصاویر را برای رسانه های بصری مختلف، از جمله تلویزیون و بازی های ویدئویی ایجاد می کنند. این مهارت ها همچنین می توانند زمانی که در زمینه روابط‌عمومی استفاده می شوند، مرتبط باشند.

ویراستار: ویراستاران آثار مکتوب دیگران را اصلاح و صیقل می دهند. ویرایش یک موقعیت منعطف و مفید در تعدادی از زمینه های مختلف، از جمله روابط‌عمومی، بازاریابی و نوشتن خلاق است.

مدیر تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی: یک مدیر تبلیغات، تبلیغات یا بازاریابی برنامه هایی را برای ایجاد علاقه به محصولات یا خدمات یک کسب و کار برنامه ریزی می کند.

نویسنده: نویسندگان محتوای نوشتاری را برای رسانه های مختلف برنامه ریزی و ایجاد می کنند. بسته به موقعیت، آنها ممکن است برای تبلیغات، کتاب ها، مجلات، وبلاگ ها یا سایر اشکال رسانه بنویسند.

مدیر جمع آوری کمک های مالی: مدیران جمع آوری کمک ها کمپین هایی را برای جمع آوری کمک های مالی برای مشتری یا سازمان خود برنامه ریزی و اجرا می کنند. آنها ممکن است برای یک آژانس یا یک تجارت داخلی کار کنند.

بسیاری از این موقعیت ها شباهت هایی با روابط‌عمومی دارند یا به زمینه های مرتبط مانند بازاریابی و تبلیغات بسیار مرتبط هستند. به دلیل این همپوشانی، تعداد زیادی مسیر شغلی مختلف برای انتخاب دارید و چه یک شغل روابط‌عمومی یا یک موقعیت مرتبط را انتخاب کنید، کار شما در این زمینه می تواند برای رشد شما چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی بسیار ارزشمند باشد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد