درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:44   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48394صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 آذر 1400 - 03:31
فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 1400) و نخستین جشنواره مردم‌داری ایران (IRAN DF 1400) چهارم اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد.
  

 

به IRAN CPR 2022 خوش آمدید!
 

 

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 1400) و نخستین جشنواره مردم‌داری ایران (IRAN DF 1400) چهارم اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد.

 

 

کاربرگ ثبت‌نام در کنفرانس
دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
کاربرگ شرکت در جشنواره

 


این کنفرانس یک رویداد شبکه‌ای عالی با حضور مدیران و کارشناسان صنعت ارتباطات، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و سایر حوزه‌های مرتبط خواهد بود و فرصتی را برای دانشگاهیان، صاحب‌نظران، حرفه‌ای‌ها، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی برای ملاقات و تبادل ایده و اطلاعات فراهم می‌کند؛ این در واقع یکی از اهداف اصلی کنفرانس است.


هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS) و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) برگزار خواهد بود.

ما مشتاقانه منتظر استقبال همه شما در بزرگترین رویداد روابط‌عمومی کشور هستیم!

 


فراخوان مقاله
 

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از مقالات تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.


مقالات پذیرفته شده علاوه بر ارائه در کنفرانس، در "کتاب مجموعه مقالات کنفرانس" نیز منتشر می‌شود. برخی مقالات منتخب در شماره ویژه "فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی" و "کتاب سال روابط‌عمومی ایران" (انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران) منتشر خواهد شد.

 

محورهای اصلی:

- روابط‌عمومی متاورس

متاورس یک فضای مجازی مشترک است که از ترکیب دنیای فیزیکی با دنیای مجازی ایجاد شده و شامل واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت است. این اصطلاح برای اولین بار در سال 1992 در رمان علمی تخیلی "سقوط برف" توسط نیل استفنسون ابداع شد.

 

یکی از پایه‌های اصلی روابط‌عمومی، درک روان‌شناختی، جمعیت‌شناسی و جغرافیای مخاطبان هدفی است که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌خواهند به آنها دست یابند. با شروع ورود موسسه‌ها و کاربران بیشتر به دنیای مجازی، متخصصان روابط‌عمومی اطلاعات بیشتری در مورد نوع مخاطبان و مصرف‌کنندگانی که به محصولات یا خدمات مشتریان خود علاقه‌مند هستند، خواهند داشت.


- استانداردهای جهانی و حرفه‌ای روابط‌عمومی

استانداردها نقش کلیدی در موفقیت صنعت ارتباطات ایفا می‌کنند. این کنفرانس به عنوان بستری برای ارائه و بحث در مورد موضوعات مرتبط با استانداردها در زمینه روابط‌عمومی و ‌همچنین ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال اخیر خواهد پرداخت.


 

فراخوان نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
 

نخستین جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی برگزار می‌شود.


این جشنواره با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط‌عمومی‌ها، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور در دو بخش "مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران" و"جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران" برگزار می‌شود.


کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.


فهرست مدال‌های روابط‌عمومی ایران


- مدال روابط‌عمومی بین‌المللی
- مدال ملی مردمداری
- مدال ملی مدیران ارتباط‌گر
- مدال ملی روابط‌عمومی سرآمد
(مدال روابط‌عمومی ایران) - مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی
- مدال ملی روابط‌عمومی صنعتی
- مدال ملی روابط‌عمومی خلاق
- مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی
- مدال ملی کارشناس برتر روابط‌عمومی ایران

فهرست جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران


- جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی
- جایزه ویژه برنامه‌ریزی
- جایزه ویژه مدیریت انتشارات
- جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون سازمانی
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
- جایزه ویژه مدیریت روابط‌ رسانه‌ای - جایزه ویژه مدیریت تشریفات
- جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
- جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
- جایزه ویژه کار خلاقانه
- جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی
- جایزه ویژه قلب طلایی (نوعدوستی)
 


فراخوان مشارکت در انتشار ویژه‌نامه کنفرانس و جشنواره


فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی، آبان ماه ۱۳۸۰ با روش تحلیلی- آموزشی و انتقادی پا به عرصه حیات گذاشت. این فصلنامه تاکنون تلاش نموده است به یکی از وسایل عمده عرضه و انتقال تحقیقات علمی و تبادل مستمر آگاهی‌ها و دستاوردهای علمی و یکی از مراجع مهم در تازه‌ها و تحقیقات روابط‌عمومی درآمده و مورد تایید و استقبال صاحب نظران قرار گیرد.


گسترش و نفوذ فرهنگ روابط‌عمومی، تجزیه و تحلیل شرایط، ارایه راه‌حل‌های مناسب، نقد عملکردها، ارایه مباحث کاربردی و طرح و نشر ایده‌ها، الگوها و نظریه‌های نو و تولید دانش جهت غنا و استقلال ادبیات روابط‌عمومی و موضع‌گیری نسبت به تحریف‌های حرفه‌ای و نقض استانداردها و مقررات تخصصی از جمله اهداف انتشار فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی است.

 

 

تقویم هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

 

ارسال مقاله                                              10 بهمن 1400

اعلام نتایج داوری مقالات                             25 بهمن 1400

 

ثبت‌نام در کنفرانس                                    20 بهمن 1400

 

ارسال آثار به جشنواره                               10 بهمن 1400

اعلام نتایج داوری جشنواره                         25 بهمن 1400

 

مشارکت در ویژه‌نامه                                 10 بهمن 1400

 

زمان برگزاری                                              4 اسفند 1400

 

با توجه به همه‌گیری کووید-19، هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRAN CPR 2022) به صورت محدود (هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ زمان) برگزار می‌شود.

 

 


تلفن‌های تماس: 66570194(021)- 66943670 (021)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
ایمیل: info@kpri.ir
 

 

 

 

 

 

 

 



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد