درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48351صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 17 آذر 1400 - 21:26
تبلیغات در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید
براساس نتاج به دست آمده از تحقیقات، استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از کانال های بازاریابی و تبلیغات، در تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط نقش موثری دارد چراکه آن ها با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند مخاطبان را به خرید تشویق کرد، ترافیک بیشتری روی وب سایت ایجاد کنند و به درآمد بیشتری برسند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات ثابت کرده جوامع مجازی و آنلاین گونه ای از تعامل اجتماعی را اشاعه می دهند که منجر به تشویق افراد به خرید بیشتر خواهد شد. اثرگذاری مشتریان بین آن دسته از افرادی که شاید نقاط مشترک زیادی دارند، افزایش پیدا می کند چراکه آن ها برای نظرات دیگران در مورد برندها ارزش خاصی قائلند.

بازار تغییر کرده و تفکر بازاریابان هم باید همراه با این تغییر، تکامل پیدا کند. مشتریان امروز، اطلاعات را در انواع پتلفرم های رسانه های اجتماعی با سرعتی غیرقابل پیش بینی به اشتراک می گذارند و به سختی تحت تاثیر بازاریابان قرار می گیرند. تعامل و ارتباطات ایجاد شده توسط مصرف کنندگان بر نحوه هدفگیری بازارها بر نحوه خلق و ارائه محصولات اثر خواهد گذاشت.

 

همزمان با رشد چشم گیر کاربرد ابزارهای مرتبط با شبکه های اجتماعی توسط بازاریابان، میزان استفاده از فناوری هم افزایش یافته است. پتلفرم های شبکه های اجتماعی این فرصت را در اختیار کاربران قرار می دهند که با اخبار روز همراه و همگام شوند، دغدغه های خود را ابراز کنند، نظرات خود را بیان کنند و با دیگران ارتباط داشته باشند.

یکی از اصلی ترین زمینه های عملکردی
شبکه‌های اجتماعی، جنبه مالی آن است. استفاده از شبکه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط، هم مقرون به صرفه است. هزینه های بازاریابی، خدمات به مشتریان و حتی هزینه های استخدام کارکنان با کمک رسانه های اجتماعی کاهش پیدا می کند. از طرف دیگر، براساس نتاج به دست آمده از تحقیقات، استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از کانال های بازاریابی و تبلیغات، در تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط نقش موثری دارد چراکه آن ها با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند مخاطبان را به خرید تشویق کرد، ترافیک بیشتری روی وب سایت ایجاد کنند و به درآمد بیشتری برسند.

تحقیقات ثابت کرده جوامع مجازی و آنلاین گونه ای از تعامل اجتماعی را اشاعه می دهند که منجر به تشویق افراد به خرید بیشتر خواهد شد. اثرگذاری مشتریان بین آن دسته از افرادی که شاید نقاط مشترک زیادی دارند، افزایش پیدا می کند چراکه آن ها برای نظرات دیگران در مورد برندها ارزش خاصی قائلند.

یک پژوهش ایرانی پیامدهای
تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط را بررسی کرده است. توسعه بازار و تامین مالی شرکت، خلق ارزش، برندینگ، ارتباط بلندمدت و دوسویه با مخاطب از پیامدهای عمده تبلیغات کسب وکارها در شبکه های اجتماعی است. یافته های این پژوهشگران نشان می دهد تبلیغات بر توسعه بازار و تامین مالی شرکت ها اثر مثبت و معناداری دارد.

برای مطالعه بیشتر مقاله «اثر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط» را بخوانید. این مقاله در بهار 1400 در نشریه اقتصاد مالی منتشر شده است.

 

منبع: tccim

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد