درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4835صفحه نخست » سه شنبه، 5 شهریور 1392 - 10:11
ایجاد گعده رسانه ای - تبلیغاتی به مدد روابط عمومی کارنابلد
رییس جدید سازمان سینمایی در نهایت پس از هفته ها گمانه زنی و طرح اسامی افراد مختلف و بعضا نامانوس با فضای کنونی مدیریتی کشور و برنامه های مطرح شده دولت «تدبیر و امید» تعیین و معرفی شد.
  

شارا- «حجت الله ایوبی» در حالی بر کرسی مدیریت سینمایی کشور تکیه می زند که سینما طی سال های اخیر با مرارت های بسیاری در عرصه برنامه ای و رفتار مدیریتی روبه رو بوده و اهالی این عرصه بیش از هر چیز خسته از تبعیض های فرضی با عنوان برنامه در قالب های مختلف هستند.
دامنه رفتار غیرحرفه ای مدیریت سابق سینما فراتر از اهالی این حرفه بوده و فعالان حوزه رسانه و مطبوعات را نیز شامل شد.
ایجاد گعده رسانه ای - تبلیغاتی به مدد روابط عمومی کارنابلد و مبتدی سازمان سینمایی طی سال های اخیر با ترکیب نمایندگان برخی رسانه ها و سایت های خبری با ژست منتقد دولت به قصد تعریف کار و جذب منافع مالی و کارنامه سازی با رنگ و بوی هنری برای خود و چرخش ناگهانی و در عین حال تبلیغ برای مدیر پیشین تا دقیقه ۹۰(مصاحبه های اخیر مدیر پیشین سینمایی با رسانه های همسویش) با نوشتاری به ظاهر متفاوت از سالهای گذشته به نحو احسن نقش آفرینی کردند.
جالب اینکه همین گعده رسانه ای با هماهنگی روابط عمومی سازمان سینمایی که همچنان متاثر از خط کشی های فرضی دست اندرکاران سابق این سازمان بوده، عکس یادگاری - آشنایی با مدیر جدید سینمایی می گیرند و به تعبیر خود، اولین گفت وگوها را با نام و نشان خود به قصد تعریف آب و نان جدید در این دوره می گیرند.
اکنون با بسته شدن چمدان مدیریت قبلی سینما، افراد منتسب به این گعده های رسانه ای، که آمال و آرزوهای خود را «بقچه پیچ» شده می بینند، قصد دارند با ترفندهای متفاوت، خودی نشان داده و با گفتن «انا رجل»، میدان را از کف رسانه های منصف که ناجوانمردانه در دوره مدیرت قبلی سینما از دایره دید خارج شدند، بربایند.
این افراد طی دوره مدیریت قبلی سینما، معرکه گردان و مرجع پروپاگاندا برای سازمانی بودند که روابط عمومی آن ضعیف ترین کارنامه را در ارتباط گیری با اصحاب رسانه داشت.
به مدد رویکرد «یکسونگرانه» مدیریت روابط عمومی سازمان سینمایی دولت دهم، رسانه های دلسوز از قافله مواهب جا گذاشته شده، و باب «خاصه عنایت» ها به روی افرادی گشوده شد که با تز «به هر چمن که رسیدی گلی بچین برو»، سوزی بر بوستان خزان دیده سینما دمیدند.
بدون شک، ظهور و بروز چنین افرادی نیز به خودی خود امکانپذیر نیست و قد کشی این افراد معلول نگاه کوتاه نظرانه مدیری است، که پایداری خود را در گرو مجال دادن به آنان می داند.
مدیری روابط عمومی سازمانی که با فرو رفتن در لاک «سخن نگو» عافیت پیشه کرده و برای رهایی از گزند و آفت نقد، عرصه بر رسانه های باج گیر فراهم ساخت، پررنگ ترین نقش را در این پیوند دارد.
مدیری که در بزنگاه های مختلف طی دوره مدیریت قبلی سینما به جای اطلاع رسانی آگاهانه، سر بر جیب وبلاگ شخصی فرو برده، و به منبع خبری برای رسانه خاص تبدیل شد.
در دوره جدید مدیریت سینمایی دولت یازدهم، روابط عمومی سازمان سینمایی از جمله بخش های پر اهمیتی است که نیاز به باز تعریف در رویکرد و عملکرد دارد.
تبیین چارچوب صحیح اطلاع رسانی، تعامل منصفانه با رسانه های دلسوز، باج ندادن به رسانه های فرصت طلب و پرهیز از هرگونه خط کشی رسانه ای از جمله اهم مواردیست که می تواند مدنظر مدیریت جدید سینما قرار گیرد.
بدون تردید با اتخاذ این موارد، نه تنها باب نقد خیرخوانه، همواره باز می ماند بلکه فرصت برای «خوشه چین» های رسانه ای مسدود می شود.
سینما در دولت «تدبیر و امید»، دیده به طلوعی تازه دوخته و چشم به راه سحر است.


http://irna.ir/html/1392/13920605/80790565.htm

 

بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد