درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 06:40   

انتصاب مدیر ارتباطات سایپا

  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2022
  جنبش متاورس
  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد
  چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
  تاکید معاون استاندار لرستان بر لزوم تقویت روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم
  دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران: آماده توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم
  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4835صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 5 شهریور 1392 - 10:11
ایجاد گعده رسانه ای - تبلیغاتی به مدد روابط عمومی کارنابلد
رییس جدید سازمان سینمایی در نهایت پس از هفته ها گمانه زنی و طرح اسامی افراد مختلف و بعضا نامانوس با فضای کنونی مدیریتی کشور و برنامه های مطرح شده دولت «تدبیر و امید» تعیین و معرفی شد.
  

شارا- «حجت الله ایوبی» در حالی بر کرسی مدیریت سینمایی کشور تکیه می زند که سینما طی سال های اخیر با مرارت های بسیاری در عرصه برنامه ای و رفتار مدیریتی روبه رو بوده و اهالی این عرصه بیش از هر چیز خسته از تبعیض های فرضی با عنوان برنامه در قالب های مختلف هستند.
دامنه رفتار غیرحرفه ای مدیریت سابق سینما فراتر از اهالی این حرفه بوده و فعالان حوزه رسانه و مطبوعات را نیز شامل شد.
ایجاد گعده رسانه ای - تبلیغاتی به مدد روابط عمومی کارنابلد و مبتدی سازمان سینمایی طی سال های اخیر با ترکیب نمایندگان برخی رسانه ها و سایت های خبری با ژست منتقد دولت به قصد تعریف کار و جذب منافع مالی و کارنامه سازی با رنگ و بوی هنری برای خود و چرخش ناگهانی و در عین حال تبلیغ برای مدیر پیشین تا دقیقه ۹۰(مصاحبه های اخیر مدیر پیشین سینمایی با رسانه های همسویش) با نوشتاری به ظاهر متفاوت از سالهای گذشته به نحو احسن نقش آفرینی کردند.
جالب اینکه همین گعده رسانه ای با هماهنگی روابط عمومی سازمان سینمایی که همچنان متاثر از خط کشی های فرضی دست اندرکاران سابق این سازمان بوده، عکس یادگاری - آشنایی با مدیر جدید سینمایی می گیرند و به تعبیر خود، اولین گفت وگوها را با نام و نشان خود به قصد تعریف آب و نان جدید در این دوره می گیرند.
اکنون با بسته شدن چمدان مدیریت قبلی سینما، افراد منتسب به این گعده های رسانه ای، که آمال و آرزوهای خود را «بقچه پیچ» شده می بینند، قصد دارند با ترفندهای متفاوت، خودی نشان داده و با گفتن «انا رجل»، میدان را از کف رسانه های منصف که ناجوانمردانه در دوره مدیرت قبلی سینما از دایره دید خارج شدند، بربایند.
این افراد طی دوره مدیریت قبلی سینما، معرکه گردان و مرجع پروپاگاندا برای سازمانی بودند که روابط عمومی آن ضعیف ترین کارنامه را در ارتباط گیری با اصحاب رسانه داشت.
به مدد رویکرد «یکسونگرانه» مدیریت روابط عمومی سازمان سینمایی دولت دهم، رسانه های دلسوز از قافله مواهب جا گذاشته شده، و باب «خاصه عنایت» ها به روی افرادی گشوده شد که با تز «به هر چمن که رسیدی گلی بچین برو»، سوزی بر بوستان خزان دیده سینما دمیدند.
بدون شک، ظهور و بروز چنین افرادی نیز به خودی خود امکانپذیر نیست و قد کشی این افراد معلول نگاه کوتاه نظرانه مدیری است، که پایداری خود را در گرو مجال دادن به آنان می داند.
مدیری روابط عمومی سازمانی که با فرو رفتن در لاک «سخن نگو» عافیت پیشه کرده و برای رهایی از گزند و آفت نقد، عرصه بر رسانه های باج گیر فراهم ساخت، پررنگ ترین نقش را در این پیوند دارد.
مدیری که در بزنگاه های مختلف طی دوره مدیریت قبلی سینما به جای اطلاع رسانی آگاهانه، سر بر جیب وبلاگ شخصی فرو برده، و به منبع خبری برای رسانه خاص تبدیل شد.
در دوره جدید مدیریت سینمایی دولت یازدهم، روابط عمومی سازمان سینمایی از جمله بخش های پر اهمیتی است که نیاز به باز تعریف در رویکرد و عملکرد دارد.
تبیین چارچوب صحیح اطلاع رسانی، تعامل منصفانه با رسانه های دلسوز، باج ندادن به رسانه های فرصت طلب و پرهیز از هرگونه خط کشی رسانه ای از جمله اهم مواردیست که می تواند مدنظر مدیریت جدید سینما قرار گیرد.
بدون تردید با اتخاذ این موارد، نه تنها باب نقد خیرخوانه، همواره باز می ماند بلکه فرصت برای «خوشه چین» های رسانه ای مسدود می شود.
سینما در دولت «تدبیر و امید»، دیده به طلوعی تازه دوخته و چشم به راه سحر است.


http://irna.ir/html/1392/13920605/80790565.htm

 

بازانتشار: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟


  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار


  روابط‌عمومی‌ها‌ و نشانه‌های ضعف ساختاری


  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد


  450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند


  چهار انتصاب در روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  تغییر ساختار سازمانی دانشگاه تهران؛ تنزل جایگاه روابط‌عمومی ادامه دارد


  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد


  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود