درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:14   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48344صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 17 آذر 1400 - 15:22
فراخوان "نخستین جشنواره مردم‌داری ایران"
“نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی‌ (استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی‌و…) است که هر ساله توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌برگزار می‌شود.
  

مقدمه
“نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی‌(استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی‌و…) است که هر ساله توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌برگزار می‌شود.


کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی‌کشور را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.

ماموریت
– ماموریت ما ایجاد شرایط بهینه برای ارائه و معرفی کارهای خلاقانه و ایده‌های ممتاز و متمایز است.
– حمایت پایدار از متخصصان روابط‌عمومی‌برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
– متعهد به یک فرایند عادلانه که فرصت‌هایی برای مشارکت معنادار فراهم می‌کند.
– استانداردهای حرفه‌ای، کیفیت و برتری بالاترین اولویت ماست.
– جوایز، یادآور تلاش و موفقیت است. افتخارها نه تنها به ایجاد تأثیرهای ماندگار کمک می‌کند و بر اعتبار تخصص و کسب‌وکار شما می‌‌افزاید بلکه نشان می‌دهد که شما در زمینه کاری و تخصصی خود جزو برترین‌ها شناخته شده‌اید.

جشم‌انداز
– جشنواره مردم‌داری ایران (IRANDF1400) بر اساس آرمان‌های حرفه‌ای بنا شده است.
– موسسه کارگزار روابط‌عمومی با اشتیاق، اهداف حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند؛ اهدافی مانند آموزش، گفتمان‌سازی، حرفه‌ای‌گرایی، تبادل تجارب و تجلیل از برترین‌های عرصه روابط‌عمومی.

ساختار جشنواره
ارکان علمی
۱. شورای راهبردی جشنواره
شورای راهبردی، عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری و تعیین خط‌مشی‌های کلان علمی‌و اجرایی جشنواره است.
۱-۱- وظایف شورا
– بررسی و تصویب سیاست‌های کلان علمی‌جشنواره
– بررسی و تصویب سیاست‌های کلان اجرایی جشنواره
– تدوین و پیش‌بینی لازم برای حسن اجرای فرآیندهای برگزاری جشنواره
۱-۲- اعضای شورا
– رییس موسسه کارگزار روابط‌عمومی
– دبیر علمی‌کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران
– دبیر هیات داوران جشنواره
– دبیر اجرایی جشنواره
– دو پیشکسوت با سابقه روابط‌عمومی‌و صاحب‌نظر
– دو نفر از اعضای با سابقه هیات داوران
۲. شورای علمی‌و تخصصی جشنواره
الف- هیات داوران
هیات داوران عالی‌ترین مرجع‌ تصمیم‌گیری علمی‌و تخصصی جشنواره است.
وظایف هیات داوران
– بررسی و ارزیابی آثار ارزیابی شده در کمیته‌های تخصصی
– انتخاب برگزیدگان نهایی جشنواره
– رتبه‌بندی آثار و افراد برگزیده در سه سطح اول، دوم و سوم
اعضای هیات داوران
اعضای هیات داوران از میان استادان، صاحب‌‌نظران، مدیران و کارشناسان عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی‌انتخاب می‌شوند.
ب- کمیته‌های تخصصی جشنواره
– کمیته‌های تخصصی جشنواره با توجه به زمینه‌های علمی‌و تخصصی اعلام شده در فراخوان جشنواره با پیشنهاد دبیر جشنواره و تصویب شورای راهبردی انتخاب می‌شوند.
– کمیته‌های تخصصی وظیفه بررسی، ارزیابی و امتیازدهی آثار ارایه شده را بر عهده دارند. تعداد اعضای هر یک از کمیته‌ها حداقل دو نفر از کارشناسان و صاحب نظران ذیربط می‌باشد.
– عضویت مجدد اعضای کمیته‌های تخصصی در دوره‌های بعدی بلامانع است.
۳. شورای مشورتی جشنواره
شورای مشورتی، عالی‌ترین مرجع ایده‌یابی جشنواره است.
۳-۱- وظیفه شورا
– استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و کارشناسی موجود
– استفاده بیشتر از ایده‌ها و نظرات صاحب‌نظران برای ترسیم افق پیش‌رو
۳-۲- اعضای شورا
جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان عالی‌رتبه و پیشکسوتان روابط‌عمومی‌ و ارتباطات که در هر دوره توسط شورای راهبردی انتخاب می‌شوند.

ارکان اجرایی
۱- دبیر جشنواره
دبیر جشنواره بالاترین مقام اجرایی جشنواره محسوب می‌شود.
۲- دبیرخانه جشنواره
دبیرخانه جشنواره در موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌مستقر بوده و تمام امور علمی‌و اجرایی جشنواره زیر نظر دبیر جشنواره توسط دبیرخانه پیگیری می‌شود.
۳- کمیته اجرایی
کمیته‌ای متشکل از تعدادی از کارشناسان که حسن اجرای امور جشنواره را بر عهده دارند.

شیوه اجرا
این جشنواره به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.

افراد و موسسات شرکت‌کننده (حقوقی و حقیقی)
– مدیران عالی شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی
– سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی، دولتی و صنعتی
– مدیران عالی ارتباط‌گر
– استادان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی
– مدیران روابط‌عمومی
– کارشناسان روابط‌عمومی
– صاحبان اقدامات برجسته در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی

نحوه‌ شرکت در جشنواره
– مراجعه به بخش ثبت‌نام در جشنواره‌ مردمداری ایران در موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌به نشانی kpri.ir
– مطالعه‌ راهنما و تکمیل فرم شرکت در جشنواره (ثبت‌نام)
– بارگذاری مستندات در سامانه جشنواره در بخش ارسال آثار

شرایط و مقررات جشنواره
۱- جشنواره در دو بخش “مدال” و “جوایز ویژه” برگزار شده و همه روابط‌عمومی‌های بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در آن شرکت نمایند.
۲- تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال ۱۳۹۸ باشد.
۳- عواقب و مسئولیت حقوقی آثار به عهده ارسال کننده است.
۴- هیچ یک از آثار و اسناد ارسالی بازگردانده نخواهد شد و حق بهره‌برداری از این آثار برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.
۵- تکمیل و ارائه فرم شرکت در جشنواره به منزله پذیرش همه شرایط و قوانین جشنواره است.
۶- به علت فراوانی آثار و محدودیت زمانی، فرمت‌های متفرقه یا فایل‌های دارای اشکال و خارج از مقررات اعلام شده، در مرحله انتخاب آثار، شرکت داده نخواهند شد.
۷- ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی‌بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی‌است.
۸- علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در جشنواره ثبت‌نام نموده و آثار خود را ارائه نمایند.
۹- زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، هفته اول اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.
۱۰- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

اعتبار و جوایز برگزیدگان
اعتبار موردنیاز برگزاری جشنواره از محل هزینه‌های شرکت در جشنواره و داوری تامین می‌شود.

بخش‌های جشنواره
قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد:

بخش اول: مدال‌های روابط‌عمومی
مدال بین‌المللی روابط‌عمومی
مدال ملی مردمداری
مدال ملی مدیران ارتباط‌گر
مدال ملی روابط‌عمومی سرآمد
مدال روابط‌عمومی ایران
مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی
مدال ملی روابط‌عمومی صنعتی
مدال ملی روابط‌عمومی خلاق
مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی
مدال ملی کارشناس برترروابط‌عمومی ایران

بخش دوم: جوایز روابط‌عمومی
جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی
جایزه ویژه برنامه‌ریزی
جایزه ویژه مدیریت انتشارات
جایزه ویژه مدیریت تبلیغات
جایزه ویژه مدیریت ارتباطات درون سازمانی
جایزه ویژه مدیریت ارتباطات الکترونیک
جایزه ویژه مدیریت روابطرسانه‌ای
جایزه ویژه مدیریت تشریفات
جایزه ویژه مدیریت ارتباطات بحران
جایزه ویژه مدیریت مسئولیت اجتماعی
جایزه ویژه کار خلاقانه
جایزه ویژه کمپین روابط‌عمومی
جایزه ویژه قلب طلایی (نوعدوستی)

تلفن‌های دبیرخانه:
66570194(021)
66943670 (021)
09121938419


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد