درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:48   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48317صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 13 آذر 1400 - 23:09
دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه با انسجام و عبورسریع از ادغام ، بزرگ و قدرتمند خواهیم ماند ، مولفه های رویکرد تحول راهبردی بانک را تشریح و تاکید کرد: آگاهی‌بخشی موضوعات کلیدی و راهبردی به مدیران ارشد و تبادل چالش ها و مشکلات و دریافت راه حل ها برای آینده مطلوب ، سرلوحه مشی مدیریتی بانک قرار دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه با انسجام و عبورسریع از ادغام ، بزرگ و قدرتمند خواهیم ماند ، مولفه های رویکرد تحول راهبردی بانک را تشریح و تاکید کرد: آگاهی‌بخشی موضوعات کلیدی و راهبردی به مدیران ارشد و تبادل چالش ها و مشکلات و دریافت راه حل ها برای آینده مطلوب ، سرلوحه مشی مدیریتی بانک قرار دارد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی در گردهمایی سراسری مدیران ارشد بانک سپه که با شعار " یکپارچگی و انسجام بخشی سازمانی با رویکرد تحول راهبردی" در سالن همایش های این بانک برگزار شد، گفت: حفظ و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور و محیط رقابتی نیازمند تلاش و مجاهدت آحاد کارکنان و مسئولیت‌پذیری و شجاعت مدیران در صف و ستاد است و با تقویت شاخص‌های عملکردی بانک سپه باید برای همیشه پرچمدار بزرگترین بانک کشور باشد.

* استفاده از ظرفیت‌ بانک‌های ادغامی


دکتر ابراهیمی با اشاره به وضعیت عملکردی بانک سپه در شاخص های اصلی و مهم بر ضرورت تلاش همه‌جانبه ارکان بانک برای تقویت شاخص‌ها به‌ویژه جذب منابع ارزان‌قیمت، وصول مطالبات معوق و پرداخت تسهیلات هدفمند و سودآور تمرکز بر بازار و مشتریان تأکید کرد.


وی ضمن تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بانک به‌ویژه بانک‌های ادغامی گفت: برای حفظ و افزایش سهم بازار بانک سپه در بازار پولی کشور باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود و تا پایان سال جاری تمام شعب بانک سپه به‌خصوص شعب بانک‌های ادغامی حد اقل معادل رشد نقدینگی کشور در جذب منابع افزایش داشته باشند.


دکتر ابراهیمی بیان داشت: بهبود شاخص‌های عملکردی بانک سپه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک به‌ویژه بانک‌های ادغامی باید در صدر برنامه‌های عملیاتی صف و ستاد قرار گیرد و در این زمینه نباید از اجرای طرح‌های انگیزشی غافل شویم.
وی افزود: با توجه به ماهیت فعالیت بانک به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی انتظار می‌رود هر شعبه وهر منطقه بر اساس اصول و قواعد یک بنگاه اقتصادی مستقل مدیریت و حسابدهی داشته باشند.

* افزایش سودآوری متناسب با اندازه بانک


مدیرعامل بانک سپه سودآوری را یکی از موضوعات مهم این بانک متناسب با اندازه آن دانست و افزود: کاهش هزینه‌های غیرعملیاتی نسبت به منابع، قیمت تمام‌شده پول، مطالبات غیر جاری و مدیریت دارایی‌های منجمد برای تحقق سودآوری در صدر برنامه‌های بانک قرار گیرد.


عضو هیئت‌مدیره بانک سپه به اهمیت افزایش درآمدهای بانک از محل خدمات کارمزد ی و غیر مشاع اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها 9.5 درصد درآمدهای بانک از محل خدمات کارمزدی است و این میزان می‌بایست با برنامه‌ریزی حساب شده و موثر رشد چشمگیری داشته باشد.

* توسعه فعالیت‌های ارزی


وی ادامه داد: برای بهبود شاخص‌های عملکردی فعالیت‌های ارزی با رویکرد و شیوه های جدید دنبال می‌شود و بر اساس برنامه تدوین‌شده با اختصاص 350 شعبه و بسیج ظرفیت‌ها باید مجموع فعالیت‌های ارزی بانک سپه چند برابر میزان فعلی شود.

* عبور سریع از ادغام


مدیرعامل بانک سپه ضمن تأکید بر اهمیت تسریع در فرآیندهای اجرایی طرح ادغام اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سخت، بزرگ و پیچیده در زمان‌بندی مقرر باید به اتمام برسد.


وی افزود: هماهنگی بین استان‌ها، ایجاد آمایش سرزمینی و تعیین تکلیف سریع موضوعاتی نظیر ساماندهی نیروی انسانی و اموال مازاد به اتمام سریع فرایند ادغام کمک خواهد کرد.

* بازطراحی ساختار سازمانی بانک


دکتر ابراهیمی ساختار فعلی بانک سپه که مبتنی بر نگاه دولتی است را نیازمند بازطراحی و تقویت دانست و تصریح کرد: ساختار سازمانی بانک سپه باید در مسیر حرفه‌ای کسب‌وکار و متناسب با بانکداری جامع تغییر کند.

* نیروی انسانی حیاتی‌ترین موضوع بانک


مدیرعامل بانک سپه حل چالش ها در حوزه نیروی انسانی را از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات بانک برشمرد و خاطرنشان کرد: این بانک با داشتن نیروی جوان، متعهد و متخصص در بهترین فصل تاریخی و تکرارناشدنی در حوزه نیروی انسانی قرار دارد و برای استفاده از این مزیت و فرصت عظیم باید چالش های این حوزه هرچه سریع‌تر شناسایی و برطرف شود.


وی فرآیند همسان‌سازی حقوق و دستمزد بانک سپه و بانک‌های ادغامی را در زمره برنامه‌های مهم این بانک اعلام کرد و افزود: تعامل با چند وزارتخانه و شورای عالی راهبری ادغام برای به نتیجه رسیدن فرآیند همسان‌سازی با سرعت بیشتری در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری این مهم به نتیجه برسد.

* مهیاکردن شرایط برای شکوفایی ایده‌ها


عضو هیئت‌مدیره بانک سپه تصریح کرد: بحمدالله بانک سپه از مدیران و بدنه کارشناسی مسلط به موضوعات روز صنعت بانکداری در حوزه‌های مختلف برخوردار است و مدیران ارشد امروز بانک بایستی فضای لازم برای شکوفایی نیروهای جوان و متخصص با اصلاح ساختار سازمانی را مهیا و فراهم سازد.


وی گفت: بانک سپه به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی جوان و کارآمد در یک نقطه تاریخی و تکرارناشدنی قرار دارد. با به‌کارگیری مطلوب این سرمایه عظیم بانک سپه آماده ثبت یک جهش یک جهش بزرگ است.

* رعایت عدالت و انصاف در انتصابات


دکتر ابراهیمی با اشاره به اهمیت رشد و ارتقای کارکنان و مدیران گفت: مدیران باید شرایط و فضای عادلانه‌ بروز وظهور استعدادهای کارکنان را برای رشد جانشین پروری فراهم کنند.


وی تصریح کرد: مدیران ارشد بانک سپه در واگذاری مسئولیت‌ها با افراد مطلع مشورت کنند و با توجه به پتانسیل فراوان مدیریتی و نیروی انسانی موجود بانک انتصابات بدون توجه به توصیه‌های برون‌سازمانی و صرفاً بر اساس رعایت اصول شایسته‌سالاری انجام ‌شود.


عضو هیئت‌مدیره به لزوم افزایش دانش شغلی و توسعه توانمندی کارکنان اشاره کرد و از مدیران مناطق خواست تا برای جبران خلأهای آموزشی از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه حمایت مدیران ارشد بانک سپه استفاده کنند. دکتر ابراهیمی افزود: اعضای هیئت‌مدیره برای کمک به ارتقای دانش شغلی کارکنان و فراهم کردن فضای آموزشی در عالی‌ترین سطح ممکن از تمام اختیارات خود استفاده کرده و از این حرکت حمایت می‌کند و خلأهای آموزشی موجود در مناطق نیز باید هرچه سریع‌تر با برنامه ریزی منسجم رفع شود.


مدیرعامل بانک سپه ادامه داد: در حال حاضر انتصابات با همفکری و حساسیت بالا انجام می‌شود و همکارانم در سراسر کشور اطمینان داشته باشند در سپردن مسئولیت به همکاران مدیران ارشد بانک با رعایت عدالت و بدون هیچ‌گونه گرایشی عمل می‌کنند. مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: مدیران بانک در تمامی رده‌ها با مسئولیت‌پذیری و شجاعت و البته خرد جمعی در مورد مسائل و موضوعات مهم بانک سپه با رویکرد تحول راهبردی بانک تصمیم‌گیری کنند.

* ضرورت جانشین پروری


دکتر ابراهیمی ضمن تأکید بر ضرورت جانشین پروری در تمام سطوح سازمانی بانک تصریح کرد: تمام مدیران واحدهای صف و ستاد با اشراف به مجموعه تحت مدیریت خود و تمرکز بر رشد کارکنان و مدیران زیر مجموعه با هدف کادرسازی و شناسایی استعدادهای مدیریتی برای آینده بانک باید برای هر پست سازمانی حداقل سه فرد شایسته و توانمند را شناسایی و آنها را در مسیر ارتقاء تربیت کنند.

* ارتباط موثر با مشتریان


وی تعامل مستمر با مشتریان را از عوامل مؤثر در موفقیت شعب اعلام کرد و گفت: الزاما رشد بانک از طریق عدول از مقررات نباید صورت گیرد مدیران مناطق و روسای شعب در چارچوب ضوابط و مقررات با رفتار حرفه‌ای و ایجاد مزیت ، ارتباط موثر و سرعت عمل در اقدامات می‌توانند شاخص‌های عملکردی خود را بهبود بخشند.

* تکریم پیشکسوتان


وی با تاکید بر جایگاه مهم بازنشستگان در رویکرد جدید مدیریتی بانک اظهار داشت: بازنشستگان بانک سرمایه گرانبهای بانک و آیینه تمام نمای همکاران شاغل هستند ضرورت دارد برای تکریم و تعامل مطلوب سازنده با بازنشستگان بانک سازوکارهای عملی و مؤثر طراحی و همچنین از تجارب ارزشمند آنها در تعالی بانک سپه استفاده کنیم.


مدیرعامل بانک سپه در پایان تصریح کرد: برنامه چهار سال آینده بانک سپه اسفندماه سال‌جاری با مشارکت و همفکری مدیران و کارکنان تمام واحدهای بانک در سراسر کشور تدوین و سهم هر یک از مناطق برای کمک به ارتقای بانک تعیین خواهد شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد