درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1400 - 16:33   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
  مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
  چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
  مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  جلسات اداری
  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی
  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند
  زندگی تان را برنامه ریزی کنید
  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است
  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48288صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 10 آذر 1400 - 00:01
نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد
علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که امروز (سه‌شنبه، نهم‌ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که امروز (سه‌شنبه، نهم‌ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
 
 وی اطلاع رسانی سریع، صریح، شفاف و به‌موقع در خصوص مسائل و بحران‌ها را یکی از اقدام‌های مهم روابط عمومی‌ها در صنعت نفت برشمرد و اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی‌ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملا حرفه‌ای و به‌روز اداره شود.
 
 فروزنده همچنین به ایفای صحیح نقش روابط عمومی‌ها در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم اعمال برخی اصلاحات در برنامه‌های اجرایی برای بررسی و رفع چالش‌ها در این بخش تأکید کرد.
 
 در ادامه این نشست مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ضمن تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های این مجموعه، گفت: مسائل و چالش‌های اجرایی روابط عمومی‌ها پیش از این شناسایی و در قالب برنامه استراتژیک تدوین شده است؛ همچنین برای بهبود عملکرد و ارتقای فعالیت‌ها نیز برنامه‌ها و تدابیری اندیشیده شده که با حمایت کاملی که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از روابط عمومی‌ها دارند به زودی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.
 
 وی افزود: هماهنگی روابط عمومی‌ها و حرکت هم‌راستا با خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران و تعامل نزدیک با مدیران عامل و مدیریت‌ها جهت اطلاع از وضع پروژه‌های شرکت‌ها از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویه‌ها مدنظر قرار گیرد.
 
 بوجارزاده همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق میان مدت و بلندمدت برای اجرای فعالیت‌ها در روابط عمومی، توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه راهکار و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و چالش‌ها به خصوص در مناطق عملیاتی تأکید کرد.
 
 در این نشست، روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران نیز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و بررسی چالش‌های این حوزه در بخش‌های اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه‌ها، فرهنگی، مسئولیت اجتماعی، ساختار، نیروی انسانی و...پرداختند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  زندگی تان را برنامه ریزی کنید


  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی


  دیجیتال


  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


  تحول دیجیتال


  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است


  فناوری


  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود