درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48285صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1400 - 14:20
نشست کارشناسان روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی
مدیر اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جلب پشتیبانی و همکاری افکار عمومی در حقیقت جزءی از کارهای روابط‌عمومی است و لازمه آن تزریق خون تازه در شریان های ارتباطی و گذر ار روابط‌عمومی سنتی به نوین و دیجیتال است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جلب پشتیبانی و همکاری افکار عمومی در حقیقت جزءی از کارهای روابط‌عمومی است و لازمه آن تزریق خون تازه در شریان های ارتباطی و گذر ار روابط‌عمومی سنتی به نوین و دیجیتال است.
 
 به گزارش شارا به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علی حسینی، صبح امروز سه شنبه هشتم آذرماه، در نشست ویدئو کنفرانسی با کارشناسان اطلاع رسانی و روابط‌عمومی شهرستان ها و مناطق استان، تصریح کرد: روابط‌عمومی ها باید برای مستحکم سازی پایه های روابط‌عمومی نوین در بهارستان علم و ادب،نقش اساسی ایفا کنند و با فعالیت های خود در ایجاد نگرش تازه و گسترش افق دید مدیر، کارشناسان، مدیران مدارس و در یک کلام، جامعه مخاطب! نتایج مطلوب بدست آورند.
 
 وی، با بیان این که آگاه ساختن، متقاعد ساختن و ایجاد همبستگی افعالی هستند که بر عمل روابط‌عمومی حاکم است؛ عنوان کرد: کارشناسان روابط‌عمومی باید به حل و فصل مسائل و دفاع فعال از رویکرد روابط‌عمومی نوین جامعه مخاطب را با خود همراه کرده و هنرمندانه سواد رسانه ای ایشان را ارتقاء بخشیده و به معنای واقعی پل ارتباطی صف با ستاد باشند.
 
 مدیر روابط‌عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، روابط‌عمومی را به عنوان بخشی از وظایف مدیران دانست افزود: روابط‌عمومی ها به عنوان مشاورین مدیران باید با برنامه ریزی مداوم و طرح ریزی زمانبندی شده و اصولی، ضمن تدارک بسته های متنوع فرهنگی،خدماتی و اطلاع رسانی،از طریق آن، افراد و سازمان ها را با تفاهم، به پشتیبانی فراخوانده و مجموعه مخاطب را با این برنامه ها همراه و هماهنگ نمایند.
 
 این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که هنر روابط‌عمومی علم ودانش است، اظهار کرد: کوشش آگاهانه و برنامه ریزی شده، جلب نظر،تفاهم و پشتیبانی مخاطبان و حفظ نگهداری آن با استفاده از وسایل مختلف نظیر رسانه ها، فعالیتی مبتنی بر تحقیق، توجه به تجزیه وتحلیل گرایش ها، وسیله مشاوره مدیران، وسیله شناخت و تغییر در افکارعمومی، وسیله اطلاع رسانی به مردم، وسیله ایجاد ارتباط دوسویه و ایجاد ارتباط اقناعی از ویژگی های بارز روابط‌عمومی به شمار می روند.
 
 حسینی، لازمه گسترش روابط‌عمومی الکترونیک را فرهنگ سازی در سطح جامعه و آگاه سازی و معماری اطلاعات دانست و خاطر نشان کرد: به تدریج که جامعه ما پیچیده تر شده و دیگر حرفه ها به سوی تخصص بیشتر پیش رفته روابط‌عمومی نیز باید با آن گام برداشته و رو به جلو حرکت نماید.
 
 وی اضافه کرد: در طرح ریزی برنامه های روابط‌عمومی ضروری است که اقشار مختلف و لایه های گوناگونی که گروه های مخاطب را تشکیل می دهند، شناخته شوند و به دقت وجوه اشتراک و افتراق آنها معین شود.
 
 به گفته حسینی در انتشار اطلاعات و اخبار، باید با جامعه مخاطب صادق بود ور درعین رعایت امانت، از غلو در حوزه های مختلف پرهیز کرد چرا که درشت نمایی در ارائه اطلاعات و اخبار و نمایش تصویری بزرگ تر از واقعیت، در ترکیب و تجزیه اطلاعات مختلف و سازگار ساختن تعارض ها در پاره ای از مواقع بر مفهوم روابط‌عمومی تأثیری نامطلوب برجای می گذارد.
 
 شایان ذکر است در این نشست کارشناسان روابط‌عمومی آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق به بیان دستاوردها، نقاط قوت و ضعف و ارائه گزارش نه ماهه سال جاری پرداختند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد