درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 1 بهمن 1400 - 09:32   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم

  بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها
  فناوری
  تحول دیجیتال
  دیجیتال
  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا
  4 نکته روابط‌عمومی برای استفاده در تجارت خود
  برنامه ریزی در روابط عمومی
  خردگرایی ارتباطی
  برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های یزد
  پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48281صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 8 آذر 1400 - 18:10
تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی سخنانی، ضمن اشاره به اهمیت موضوعِ مصرفِ انرژی در کشور و لزوم تدوین و اجرای یک برنامه منسجم رسانه‌ای برای آن، گفت: عدم تولید، توزیع و مصرف صحیحِ پیام‌های رسانه‌ای یکی از عوامل اصلیِ مشکلات موجود در حوزه مصرف انرژی در کشور است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران روابط‌عمومی وزارت نیرو، بر تدوین یک برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی در کشور تاکید کرد.

به گزارش شارا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی سخنانی، ضمن اشاره به اهمیت موضوعِ مصرفِ انرژی در کشور و لزوم تدوین و اجرای یک برنامه منسجم رسانه‌ای برای آن، گفت: عدم تولید، توزیع و مصرف صحیحِ پیام‌های رسانه‌ای یکی از عوامل اصلیِ مشکلات موجود در حوزه مصرف انرژی در کشور است.

مهدی‌پور، انجام فعالیت‌های رسانه‌ای را به‌عنوان یکی از راهبردهای قابل انجام برای بهبود شرایطِ کشور در حوزه انرژی مطرح کرد و از انجام اقدامات اصلاحی در حوزه‌های فنی و تکنیکی و همچنین مقررات‌گذاری و اجرای تمهیدات حقوقی به‌عنوان دیگر راهبردهایی نام برد که می‌بایست به‌طور همزمان مورد توجه مسئولان و سیاست‌گذاران بخش انرژی کشور قرار گیرد.

وی ریشه بسیاری از مشکلات در حوزه مصرف انرژی را ناشی از سبک زندگی دانست و ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به مدیریت توزیع انرژی، بر تقویت اقدامات ترویجی برای اصلاح سبک زندگی تاکید کرد.

معاون مطبوعاتی، لزوم ارائه اطلاعات دقیق و دسته‌بندی شده به رسانه‌ها و تولید و توزیع محتوا در قالب‌های متنوع رسانه‌ای، گسترش تعامل با رسانه‌های محلی و استانی، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران بخش انرژی، ایجاد زمینه‌های لازم برای توجه ویژه‌ی جشنواره‌های رسانه‌ای به موضوع مصرف انرژی، تدوین پیوست فیلم‌سازی و ارائه آن به جشنواره‌هایی چون فیلم فجر، سینما حقیقت، فیلم کوتاه و جشنواره فیلم عمار، برگزاری تورهای رسانه‌ای و توجه بیشتر به بازدیدهای میدانی و همچنین استفاده از ظرفیت خانه‌های مطبوعات سراسر کشور را ازجمله راه‌کارهای رسانه‌ای برای روایت‌سازی و تولید و توزیعِ محتوا عنوان کرد و از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همکاری با دستگاه‌های بخش انرژی کشور به‌منظور تخفیف و یا حل مسائل و مشکلات این حوزه سخن گفت.

در بخش دیگری از این نشست، علی‌اکبر کاظمی، مدیرکل دفتر روابط‌عمومی وزارت نیرو، ضمن تشریح مشکلات کشور در حوزه انرژی و ارائه برخی اطلاعات آماری از وضعیت تولید و مصرف انرژی، بر لزوم آگاه‌سازی بیشتر و جلب مشارکت مردم در بهبود شرایط جاری تاکید کرد.

کاظمی با اشاره به ضرورت تعمیق اطلاعاتِ فعالان رسانه‌ای در بخش انرژی، خواستار همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تدوین و اجرای برنامه‌هایی برای افزایش اطلاعات اهالی رسانه در حوزه آب، برق و گاز شد.

شایان ذکر است، علاوه بر علی‌اکبر کاظمی، مریم مقدم (معاون دفتر روابط‌عمومی وزارت نیرو) محمدرضا عزیزپور (مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران)، غلامحسین مقیمی (مدیرکل روابط‌عمومی شرکت تولید نیروی برق حرارتی)، علی سیدزاده (مدیرکل روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب کشور)، ابوذر صالحی (مدیرکل روابط‌عمومی توانیر) و همچنین امیر جعفری آزاد رئیس گروه رسانه‌ها، حسین طارمی رئیس گروه تبلیغات و مستندسازی و محمدجواد جُره رئیس گروه افکارسنجی و فضای مجازیِ روابط‌عمومی وزارت نیرو نیز در این نشست 2 ساعته به بیان نکات مورد نظر خود پرداختند.

لزوم تسهیل‌سازی معاونت مطبوعاتی در گسترش تعامل مسئولان روابط‌عمومی وزارت نیرو با خبرنگاران داخلی و خارجی، ضرورت سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای بهبود مصرف انرژی در کشور، لزوم برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی برای خبرنگاران به‌صورت حضوری و آنلاین، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ تشکل‌های مطبوعاتی و رسانه‌های محلی برای همکاری رسانه‌ای و جلب مشارکت مردمی در بهبود شرایط و... ازجمله نکات مورد اشاره مدیران روابط‌عمومی دیگر ادارت و شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو در این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه ریزی در روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا


  3 روند روابط‌عمومی قابل انتظار در سال 2022


  ۳جی در پایان راه؛ فقدان نسل سوم اینترنت همراه چه تاثیری بر زندگی ما می‌گذارد؟


  4 روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده‌فروشان در سال 2022


  ارایه مقاله «سواد روابط‌عمومی و استراتژی مدیریت شایعه» در نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی


  بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم


  روابط‌عمومی و فضای مجازی


  شهردار شهرکرد: روابط عمومی‌ جهادگر آتش ‌به اختیار است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود