درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48279صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 آذر 1400 - 11:34
همکاری فی‌مابین روابط عمومی‌های پژوهشگاه نیرو و برق حرارتی
به منظور توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی دو شرکت محور‌های همکاری فی‌مابین روابط عمومی پژوهشگاه نیرو و روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تعیین شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به منظور توسعه فعالیت‌های روابط‌عمومی دو شرکت محور‌های همکاری فی‌مابین روابط عمومی پژوهشگاه نیرو و روابط عمومی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تعیین شد.

به گزارش شارا  به نقل از برق نیوز، به منظور توسعه فعالیت‌های روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذی‌نفعان، همچنین نقش مهم آن در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی، شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان، محور‌های همکاری فی‌مابین روابط عمومی پژوهشگاه نیرو به نمایندگی دکتر ساره شفیعی «رئیس اداره روابط عمومی» و روابط عمومی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی به نمایندگی آقای غلامحسین مقیمی اسفندآبادی «مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل» به امضاء رسید.

همکاری‌های لازم جهت انعکاس رسانه‌ای نتایج پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، توسعه ارتباطات با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما در راستای معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های شاخص مشترک، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاورد‌های طرفین از طریق پایگاه‌های خبری، سایتها، شبکه‌های اجتماعی، نمایشگرها، برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های علمی، تخصصی مشترک در راستای معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک، استفاده از تجهیزات و امکانات سمعی و بصری، تولید محتوا و انجام فعالیت‌های تبلیغاتی مشترک به منظور ارائه توانمندی‌ها در صنعت برق (پوستر، کلیپ، کاتالوگ و...)، برگزاری تور‌های مشترک بازدید آزمایشگاه‌ها، محصولات، نیروگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک مرتبط با سواد رسانه‌ای و فعالیت‌های حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره رسانه‌ای در راستای توسعه فعالیت‌ها و ماموریت‌های طرفین از جمله محور‌های همکاری فی مابین است.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد