درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48260صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 آذر 1400 - 10:37
مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی، اقناع افکار عمومی نسبت به فعالیت‌های بهزیستی است
مدیر روابط‌عمومی بهزیستی خراسان رضوی در همایش علمی کاربردی رؤسای بهزیستی مناطق یک، دو و سه استان:روسای بهزیستی شهرستان‌ها، ارتباط خود با رسانه‌ها را در صدر کارهای خود قرار دهند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی بهزیستی خراسان رضوی در همایش علمی کاربردی رؤسای بهزیستی مناطق یک، دو و سه استان:روسای بهزیستی شهرستان‌ها، ارتباط خود با رسانه‌ها را در صدر کارهای خود قرار دهند.
 
 به گزارش شارا، مجید اسلامی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در دنیای امروز گفت: اگر مخاطبان ما از اخبار و اطلاع‌رسانی ما اقناع نشوند قطعا در مقابل عملکرد و فعالیت‌هایمان موضع می‌گیرند.
 
 وی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی، گوش دادن به صحبت‌های مراجعین و جامعه‌ی هدف، شنیدن انتقادات آنها، انعکاس نظرات مردم به مدیران و کارشناسان و در نهایت، اقناع افکار عمومی نسبت به فعالیت‌های بهزیستی می‌باشد.
 
 اسلامی خاطر نشان کرد: هر گونه انتقال داده و مطالب به مخاطبین و جامعه، از طریق خبر و اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر است و بنا براین کار تهیه و تنظیم اخبار و ارسال آن به رسانه‌ها، تنها راه انتقال واقعیات و اقناع مخاطبان می‌باشد.
 
 وی گفت: روابط عمومی در سازمان‌های دولتی، وظایف سنگینی بر دوش دارد و علاوه بر وظایف ذاتی این نهاد، یک سری مباحث تشریفاتی، تبلیغاتی، اداری و هنری نیز به این نهاد واگذار می‌شود که کار را بیش از پیش سنگین می‌کند.
 
 وی ادامه داد: با توسعه شبکه‌های اجتماعی و نقشی که آنها در انتقال مفاهیم و داده‌ها ایفا می‌کنند روابط عمومی‌ها باز هم وظایف سنگین‌تری را عهده‌دار شده‌اند.
 
 وی خاطر نشان کرد: باید همزمان با وقوع رویدادها، اتفاقاتی که رقم می‌خورد را به انحای مختلف به مردم، مخاطبان خاص و جامعه‌ی هدف، منتقل کنیم تا همراه با رقبا و شرکای اجتماعی‌مان حرکت کنیم و از صف تحرک اجتماعی، عقب نمانیم.
 
 مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی خطاب به رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها گفت: ارتباط ویژه با اصحاب رسانه، موضع‌گیری در قبال رویدادهای اجتماعی مرتبط با وظایف بهزیستی، حفظ ارتباط فعال، سالم، مؤثر و کارآمد با جامعه‌ی هدف و بالاخره، پاسخگویی به سؤالاتی که در ذهن مخاطبان و جامعه هدف وجود دارد از جمله وظایف مدیران بهزیستی در حوزه‌ی روابط عمومی می‌باشد.
 
 اسلامی گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که پذیرای اصحاب رسانه هستیم و از طرح هیچ مبحثی گریزان نیستیم زیرا عملکرد بهزیستی بسیار شفاف است و همه‌ی مردم را محرم خود می‌داند.
 
 باید پاسخگوی سؤالات مردم در مورد وظایف بهزیستی باشیم
 
 وی همچنین به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: بهزیستی، سازمانی متعلق به شما و خود مردم است و بسیار خوشحال هستیم که رسانه‌ها نسبت به موضوعات اجتماعی در حوزه‌ی بهزیستی حساس می‌باشند و هر گونه رویداد و اتفاقی در این بخش را به صورت گسترده پوشش می‌دهند.
 
 وی اعتماد رسانه‌ها و جامعه‌ی هدف به عملکرد بهزیستی را یک سرمایه‌ی مهم و بی‌بدیل دانست و گفت: از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها می‌خواهیم انتقادات و کاستی‌های عملکرد بهزیستی را به صورت شفاف با ما و مدیران مطرح کنند و پاسخ سؤالات خود را در کوتاه‌ترین فرصت دریافت نمایند.
 
 وی تأکید کرد: رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی، فرصت گرانبهایی برای ما و مدیران فراهم کرده‌اند که بتوانیم خدمات و فعالیت‌های بهزیستی را برای مردم تشریح کنیم و قضاوت‌های احیانا نادرستی را که نسبت به این سازمان انجام می‌گیرد خنثی نماییم.
 
 وی ادامه داد: وقتی یک سازمان، جامعه هدفی با وسعت نیم میلیون نفر دارد و با حساس‌ترین موضوعات اجتماعی مرتبط می‌باشد بدیهی است که مردم و رسانه‌ها به آن حساس هستند و به این جهت باید هوشیاری کامل داشته باشیم که همه‌ی وظایف‌مان را به درستی انجام دهیم و کارهای انجام شده را نیز به شکل خوب و درست به اطلاع مردم برسانیم.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد