درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:55   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48247صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 4 آذر 1400 - 12:44
دو مشکل بزرگ در برقراری ارتباطات انسانی
از: حسن خسروی. مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات - حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم: 1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم. 2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حتما با عبارات زیر آشنا هستید:

با کمی اغماض معنی این دوکلمه عبارت است از: ارائه و معرفی.


من مخفف دوکلمه فوق را گذاشته ام: پریپرو ( PrePro )..


حقیقت آن است که ما در برقراری ارتباطات انسانی دو مشکل بزرگ مهارتی داریم:


1 - بلد نیستیم چگونه توانمندی‌ها؛ استعدادها؛ داشته ها و یافته های خود را بدرستی و در یک بسته بندی زیبا به دیگران ارائه و عرضه نماییم.


2 - بلد نیستیم چگونه‌ در برخورد اول با دیگران؛ خود را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.


این دو مشکل در وهله اول مربوط به خانواده و در مرحله بعد مربوط به مدرسه می‌شود.


والدین و پدر و مادرها؛ اغلب به بچه ها تذکر و تاکید دارند که در جامعه؛ در کوچه و مدرسه و مغازه و... با ادب و مرتب و محترم باشیم و قشنگ و درست و حسابی حرف بزنیم. اما هیچ گاه کتاب و جزوه ای برای این توصیه و تاکیدات خود ندارند. در مدرسه هم که دیگر نگو و نپرس. تمام ارکان مدرسه اعم از معلم؛ مدیر؛ کادر آموزشی و خدماتی مدرسه می‌بایست کانونی سرشار از عشق و مهر و محبت بوده و چشمه جوشان رشد و شکوفایی و امید آفرینی و بالندگی برای دانش آموزان باشند که متاسفانه بدینگونه نیست؛ کما اینکه با صدای زنگ آخر مدرسه؛ دانش آموزان به شکل عجیبی از مدرسه خارج می‌شوند که گویی از زندان رها شده اند؟!؟!


بیایید همه با هم کمک کنیم و مطالبه کنیم و استقبال کنیم از اینکه یاد بگیریم؛ آموزش ببینیم و کسب مهارت و دانش کنیم که چگونه خود را معرفی کنیم؟ چگونه تعامل و ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه در جذب دیگران موفق باشیم؟ چگونه خود را در قلب افراد جا کنیم؟ چگونه در دل و جان دیگران نفوذ کنیم تا محصول و کالا و جنس ما را بخرند و مصرف کنند؟ چگونه اعتماد به نفس بالایی کسب کنیم تا دچار اختلال و پارازیت در برقراری ارتباطات نشویم؟ چگونه و چطور و با چه شگردها و در چه زمانی و با استفاده از چه کلمات و جملاتی با دنیای وجودی و شخصیت دیگران آشنا شویم و خلاصه چه آموزش‌هایی را فرا بگیریم که تضادها و تعارضات کمتر و کمتری را در جامعه شاهد باشیم و لذت بیشتری از کنار هم بودن و با هم بودن ها ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود