درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:02   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48242صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 3 آذر 1400 - 16:56
اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز موسسات سینمایی
اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی مراکز موسسات سینمایی با موضوع تبادل نظر پیرامون راهبردهای جدید سازمان سینمایی و چگونگی برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی مراکز موسسات سینمایی با موضوع تبادل نظر پیرامون راهبردهای جدید سازمان سینمایی و چگونگی برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور در اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز موسسات سینمایی اظهار داشت: سینمای ایران در کنار بخش های خصوصی مرهون تلاش و پشتکار مجموعه ها و مراکز مشخصی در عرصه ساخت، تولید، پخش و عرضه است. بدیهی است بخش بزرگی از رسالت اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ترویج این محصولات بر دوش همکاران روابط عمومی های این مراکز است.

یزدان عشیری ادامه داد: از این رو با اهتمام و علاقه به همفکری و تبادل نظر در حوزه های مشترک در دوره جدید سازمان سینمایی تلاش می کنیم از طریق این نشست‌ها و هم فکری‌ها به شناسایی ظرفیت‌ها و زمینه‌های مشترک همکاری برسیم.

مشاور رئیس سازمان سینمایی با خوش بینی نسبت به استمرار و تداوم این سلسله نشست‌ها در طول سال و برگزاری چرخشی آن در مراکز و مجموعه‌های مختلف خاطرنشان کرد: قطعا، برایند این اقدام، در کنار تقویت دوستی‌ها، به گسترش تعاملات فی‌مابین و همکاری‌های موثرتر منجر می شود.

وی با اشاره به نزدیکی برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگترین اتفاق سینمایی سال افزود: فجر ویترینی است که همه کسانی که در طول سال در سینما فعالیت دارند؛ از اهالی رسانه، سینماگران، موسسات مختلف سینمایی و سینماداران به شکلی در برگزاری آن سهیم هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی بیان داشت: با توجه به تغییر دولت و طرح دیدگاه‌های تازه، انتظار می رود نوع نگاه به ساختار برگزاری جشنواره فجر هم، متفاوت‌تر باشد. البته، شاید همه رویکردها و اهداف در آثار جشنواره امسال نمود پیدا نکند اما قطعا شکل، روند اجرا و بحث‌های گفتمانی و تحلیلی جشنواره فرق خواهد داشت.

وی با اشاره به آسیب شناسی دوره‌های گذشته جشنواره فیلم فجر از طریق هم فکری با اهالی رسانه، اضافه کرد: تاکنون از نگاه مدیران روابط عمومی‌های سینمایی به این موضوع توجه نشده و تبادل نظر در این نشست می تواند به اصلاح روندها بیش تر کمک کند.

وی گفت: می توانیم با هم افزایی و همکاری به راهکارهای اجرایی مشترک برسیم و به یکدیگر کمک کنیم.

در این نشست مدیران روابط عمومی‌های موسسات سینمایی حاضر نکات و پیشنهاداتی را برای دوره جدید سازمان سینمایی و همچنین، برگزاری بهتر جشنواره فیلم فجر مطرح کردند.

به گزارش ایرنا، از جمله این نکات می‌توان به بحث یکپارچگی در سایت جشنواره فجر، انتشار عکس‌های متنوع و متفاوت از رویدادهای جشنواره برای استفاده رسانه‌ها در طول روزهای برگزاری، پیش بینی سینماهای بیشتر برای انتخاب اصحاب رسانه و منتقدین در کنار سالن رسانه برای رسانه های خبری و پوششی، امکان تماشای برخی فیلم‌ها برای خانواده اهالی رسانه در سایر سینماها، ترویج گفتمان تفاوت محتوایی فیلم‌ها و برنامه های فرهنگی و علمی در طول جشنواره، استفاده از ظرفیت سالن‌های مکمل مانند سالن بنیاد فارابی، حوزه هنری و موزه سینماو ... به عنوان سالن‌های مردمی و رسانه ای، نمایش فیلم‌ها برای صنوف و منتقدان درکنار هم با هدف تعامل و گفتگو، فراهم کردن شرایطی برای حضور مدیران فرهنگی بخش‌های مختلف در سالن‌های مشخص شده برای دیدن فیلم‌های جشنواره، اصلاح اشکالات برگزاری نشست‌های خبری و ایجاد فضایی برای بیان نظرات و سلایق مختلف، حضور پر رنگ عوامل فیلم‌ها در کنار مردم و سینماهای مردمی، برگزاری پر رونق جشنواره در استان های سراسر کشور با هدف تمرکززدایی و عدالت فرهنگی و ... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود