درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:48   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48239صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 3 آذر 1400 - 15:49
بهینه سازی شبکه های اجتماعی
به طور مشخص چه محتوایی محتوای خوب است؟ فوربز در پاسخ به این پرسش از برندسازی قوی و ارزش می گوید. به نوشته لوک لینز «محتوای خوب در شبکه های اجتماعی باید ارزش برای مخاطب داشته باشد. خوشبختانه می توان از مسیرهای متفاوتی برای مخاطب ارزش آفرینی کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هر شبکه اجتماعی الگوریتم های خاص خود را دارد. اگر بخواهید در این شبکه ها بیشتر دیده شوید، باید بدانید الگوریتم هر شبکه اجتماعی چطور کار می کند. شاید این کار برای بسیاری از صاحبان کسب وکار و کسانی که علاقه به توسعه برند شخصی خود دارند، مسئله ساز به نظر برسد. پرسش اساسی این است که آیا لازم است برای حضور در شبکه های اجتماعی هزینه کنیم؟ این پرسش به خصوص برای صاحبان کسب وکارهای قدیمی تر که برای توسعه وب سایتشان هزینه کردند، مهم تر است. آن ها فکر می کنند هر کاری که برای دیده شدن لازم بوده را انجام داده اند و حالا چرا باید بیشتر هزینه کنند.

چیزی که آن ها باید درک کنند این است که در 10 سال گذشته، شبکه های اجتماعی همه چیز را تغییر داده است. مردم اگر بخواهند درباره یک کسب وکار یا یک شخص بدانند، سراغ شبکه های اجتماعی می روند تا اینکه به وب سایت آن ها سر بزنند. فیس بوک، تیک تاک، توییتر و اینستاگرام برای شناخت برندها و آدم ها، منابع راحت تری از وب سایت آن هاست.

لوک لینز در فوربز می نویسد: «مخاطبان شما از همیشه باهوش ترند. مردم به شبکه های اجتماعی می روند و شما را آنجا رصد می کنند چراکه آن ها می توانند ببینند دیگران درباره شما چه نظری داده اند. آن ها گفت وگوهایی که در شبکه های اجتماعی درباره شما و برند شما انجام شده رصد می کنند. شبکه های اجتماعی دسترسی به مردم با یک پیام ساده و مستقیم را آسان کرده است. به همین دلیل است که باید شبکه های اجتماعی را به عنوان یکی از مهم ترین بخش های کسب وکار و برندسازی در نظر بگیرید. نخستین اثرگذاری های شما بر مشتریان و خریداران در شبکه های اجتماعی است که انجام می شود. در شبکه های اجتماعی این شانس را دارید تا اعتبارتان را نشان دهید. حضور پررنگ شما در شبکه های اجتماعی به مخاطبان ثابت می کند شما کسی هستید که ارزش شنیده شدن دارد».

موضوع دوم، پس از اثبات لزوم حضور در شبکه های اجتماعی، تعیین استراتژی است. اینجاست که پای شناخت الگوریتم ها در شبکه ها به میان می آید. اما نکته مهم دیگر در تعیین استراتژی، محتواست. بارها دیده شده بسیاری از افراد اثرگذار در شبکه های اجتماعی بدون دانستن الگوریتم ها به بازدیدهای قابل توجهی رسیده اند. راز موفقیت آن ها بسیار ساده است.

به نوشته لوک لینز«درواقع این افراد از محتوای خوب استفاده می کنند. محتوای با کیفیت که به طور مداوم منتشر می شود. زمانی که محتوای کاربردی برای بخش عمده ای از مردم ندارید و نمی توانید بین خودتان و آن ها ارتباطی برقرار کنید، اینکه تا چه اندازه سخت تلاش می کنید یا هشتگ های خوبی به کار می برید، اهمیتی ندارد. می توانید همه هشتگ های لازم را کشف کنید یا در ساعت هایی با بالاترین بازدید پست ها را منتشر کنید. اما تا زمانی که پست شما از نظر مخاطب ارزش دیده شدن نداشته باشد، این تلاش ها نتیجه بخش نخواهد بود. بررسی ها نشان داده مردم زمانی که صفحه های شبکه های اجتماعی را بالا و پایین می کنند، پیش از تصمیم نهایی برای دیدن یک محتوا، به طور متوسط نزدیک به هفت ثانیه برای آن وقت می گذارند. زمانی که محتوای تازه ای درباره برند خود به اشتراک می گذارید، باید به این نکته مهم توجه کنید. باید خودتان را جای بینندگان بگذارید و بپرسید آیا تمایل دارم این مطالب را بخوانم یا نه».

اما به طور مشخص چه محتوایی محتوای خوب است؟ فوربز در پاسخ به این پرسش از برندسازی قوی و ارزش می گوید. به نوشته لوک لینز «محتوای خوب در شبکه های اجتماعی باید ارزش برای مخاطب داشته باشد. خوشبختانه می توان از مسیرهای متفاوتی برای مخاطب ارزش آفرینی کرد. دادن اطلاعات، سرگرم کردن، نکته گفته و نصیحت کردن. باید مطمئن شد هر محتوایی نکته ای و ارزشی برای مخاطب دارد. و مهم تر اینکه باید مطمئن شد، هر محتوایی با هر ارزشی در پیوند با برند کسب وکار یا برند شخصی تان است.»

 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود