درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 19:48   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48229صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 2 آذر 1400 - 14:53
مدیرعامل شرکت لنز تکنولوژی و توصیه‌هایش به کارآفرینان
3 درس ژو
مشتری قرار نیست فقط به خاطر اینکه شما مدرک بالایی دارید پول بیشتری بابت محصول تان به شما بپردازد اما دانش‌تان نسبت به حوزه کسب و کار کمک می‌کند که بتوانید رقابت‌پذیری‌ شرکت تان را حفظ کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مشتری قرار نیست فقط به خاطر اینکه شما مدرک بالایی دارید پول بیشتری بابت محصول تان به شما بپردازد اما دانش‌تان نسبت به حوزه کسب و کار کمک می‌کند که بتوانید رقابت‌پذیری‌ شرکت تان را حفظ کنید.

آینده نگر

ژو کونفی در میان ثروتمندان جهان چهره شناخته‏ شده‌ای است، هم به این خاطر که مدت‌ها عنوان ثروتمندترین زن خودساخته دنیا را از آن خود داشته و هم به این دلیل که داستانش از آن داستان‌های کلاسیک فقر تا ثروت است؛ کارگر خط تولید یک کارخانه که پاره‌وقت درس خواند و آموخت و شرکت راه انداخت و قرارداد بست و تلاش و بختش دست به دست هم دادند تا تبدیل به یکی از غول‌های حوزه تکنولوژی در چین و جهان شود.

 

مدیرعامل شرکت لنز تکنولوژی که زمانی به قول خودش نمی‌دانست وعده بعدی غذایش را کی و چطور باید به دست آورد حالا در جایگاهی است که می‌تواند با تجربه‌ای کامل از تمام سختی‌هایی که گذرانده به دیگران درس کار و مدیریت بدهد. آنچه می‌خوانید ترجمه و برداشتی است از صحبت‌هایی که او با شبکه سی‌ان‌بی‌سی داشته است.


به خوبی آماده باشید


ژو می‌گوید که کارآفرینان باید همیشه برای آنچه در پیش است آماده باشند. می‌گوید چند زمینه هستند که باید در آن‏ ها به استادی برسید: «اول، میزان کلی رقابت‌جویی‌تان را بهبود ببخشید. دوم، باید به لحاظ روانی محکم باشید. سوم، شناختتان از بازار و رقیبانتان را تقویت کنید.»


او می‌گوید که تجربه‌اش زمانی که به عنوان کارگر خط تولید مشغول بود و بعدها زمانی که به عنوان مدیر اولین نفر را استخدام کرد به او کمک کرده که اعتماد به نفس داشته باشد که در سال‌های اولیه کار لنز تکنولوژی خصیصه‌ای بسیار ضروری بود: باید شجاعت کافی برای رودررو شدن با شکست را به دست آورید. او همچنین می‌گوید که در سال‌هایی که هنوز یک استارت‏آپ بود، وقتی به جلسه با مشتریان می‌رفت چندین نقشه جایگزین هم همراهش داشت: «همیشه به اینکه اگر پیشنهادهایم را رد کنند بعد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏قرار است چه بگویم فکر می‌کردم، چون رد شدن همیشه هست و باید برایش به‏خوبی آماده باشید.»

به آموختن ادامه دهید


ژو می‌گوید: «مشتری قرار نیست فقط به خاطر اینکه شما مدرک بالایی دارید پول بیشتری بابت محصولتان به شما بپردازد اما دانشتان نسبت به حوزه کسب و کار کمک می‌کند که بتوانید رقابت‌پذیری‌ شرکتتان را حفظ کنید.» خود ژو در حال کارگری در کارخانه به صورت پاره‏وقت درس خواند و مدرک حسابداری گرفت و بعد هم مدرک عملیات کامپیوتری و حتی گواهی‏نامه رانندگی کامیون‌های باربری. او می‌گوید: «وقتی توانایی یادگیری دارید، یعنی توانایی ادامه دادن به رشد را هم دارید.»

هرگز تسلیم نشوید


ژو می‌گوید که بسیاری از آدم‌ها وقتی با دست‌انداز مواجه می‌شوند ضرباتی جدی را تجربه می‌کنند که به اعتماد به نفسشان وارد می‌شود. اما کلید موفقیت‏، استقامت است؛ به خصوص در سخت‌ترین شرایط. ژو یک بار در یک برنامه تمرین رشد تیمی 20 نفر از مدیران شرکتش را برای فتح قله داوی در استان هونان برد. برخی از اعضای تیم می‌خواستند در نیمه‏راه قله از ادامه مسیر دست بکشند اما او اصرار کرد که نایستند و به حرکت ادامه دهند.


او می‌گوید: «وقتی از نیمه راه رها کنید، دیگر شجاعت اینکه برگردید و همه ‏چیز را از تقطه صفر شروع کنید نخواهید داشت و باز هم تسلیم خواهید شد. فقط زمانی که اصرار بورزید می‌توانید موفق شوید. به خاطر دست‌اندازهای کوچک تسلیم نشوید.»
 

منبع: tccim


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود