درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:46   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48222صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 21 بهمن 1400 - 13:51
جشنواره مردم‌داری ایران به ایستگاه آخر نزدیک شد
همزمان با "هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران"، “نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” به عنوان مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی 4 اسفند 1400برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با "هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران"، “نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” به عنوان مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی 4 اسفند 1400برگزار می‌شود.


به گزارش شارا، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط‌عمومی‌ها، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور، نخستین جشنواره مردم‌داری ایران را برگزار می‌کند.

 

این جشنواره در دو بخش "مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران" و "جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران" برگزار می‌شود و استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی ‌و عموم علاقمندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی‌کشور را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.

 

علاقه‌مندان به شرکت در "هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران" و “نخستین جشنواره مردم‌داری ایران” تا تاریخ 10 بهمن‌ماه 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی https://kpri.ir  ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

 

 

 

دانلود بروشور کامل: هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران
 

دانلود بروشور کامل: نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
 

شیوه‌نامه و دستورالعمل ارزیابی: ساختار و مقررات جشنواره


 

 

 

 فهرست مدال‌های روابط‌عمومی ایران

- مدال روابط‌عمومی بین‌المللی
- مدال مردمداری
- مدال ملی مدیران ارتباط‌گر
- مدال روابط‌عمومی سرآمد
- مدال مدیریت روابط‌عمومی
- مدال روابط‌عمومی صنعتی
- مدال روابط‌عمومی خلاق

- مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی
- مدال کارشناس برتر روابط‌عمومی
- مدال برنامه‌ریزی
- مدال ارتباطات بحران
- مدال مسئولیت اجتماعی
- مدال کمپین روابط‌عمومی

 

فهرست جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران

- جایزه مطالعات ارتباطی و فرهنگی
- جایزه برنامه‌ریزی
- جایزه مدیریت انتشارات
- جایزه مدیریت تبلیغات
- جایزه مدیریت ارتباطات درون سازمانی
- جایزه مدیریت ارتباطات الکترونیک
- جایزه مدیریت روابط‌ رسانه‌ای
- جایزه مدیریت تشریفات
- جایزه مدیریت ارتباطات بحران
- جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی

- جایزه مدیریت رویدادها
- جایزه کار خلاقانه
- جایزه کمپین روابط‌عمومی
- جایزه قلب طلایی (نوعدوستی)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ابراهیم بابایان سرپرست روابط عمومی شهرداری نشتارود مازندران
| 1400/9/2 - 10:30 |     0     0     |
باسلام و عرض ادب عارضم با توجه به نقش ویژه روابط عمومی شهرداریهای سراسر کشور در مردمداری نگاه خاص نخستین جشنواره مردمداری ایران می طلبد التماس دعا


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد