درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48213صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 29 آبان 1400 - 22:21
کتاب: روابط‌عمومی یکپارچه
کتاب «روابط‌عمومی یکپارچه» بر هماهنگ‌سازی فعالیت‌های ارتباطی سازمان متمرکز است. شیوه‌های کارآمدتر ساختن پیام‌رسانی و ایجاد هماهنگی میان پیام‌ها و اقدامات سازمان‌ها که قاعدتا سبب تقویت حرفه روابط‌عمومی نیز می‌شود، در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  

عنوان کتاب: روابط‌عمومی یکپارچه
به کوشش: حسن ربیعی

فهرست مطالب

پیشگفتار
فصل اول: ارتباطات یکپارچه
فصل دوم: دیدگاهی یکپارچه به روابط‌عمومی
فصل سوم: روابط‌عمومی و ارتباطات بازاریابی
فصل چهارم: تبلیغات به عنوان ابزاری برای ارتباطات یکپارچه
فصل پنجم: مطالعه موردی: وزارت دفاع آمریکا/ ارتباطات یکپارچه جایگزین ارتباطات راهبردی
فصل ششم: ارتباطات یکپارچه مبتنی بر تکنولوژی
فصل هفتم: پیام‌رسانی یکپارچه
فصل هشتم: برنامه‌ریزی ارتباطات یکپارچه
منابع

پیشگفتار
کتاب «روابط‌عمومی یکپارچه» بر هماهنگ‌سازی فعالیت‌های ارتباطی سازمان متمرکز است. شیوه‌های کارآمدتر ساختن پیام‌رسانی و ایجاد هماهنگی میان پیام‌ها و اقدامات سازمان‌ها که قاعدتا سبب تقویت حرفه روابط‌عمومی نیز می‌شود، در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.


در واقع کتاب استدلال می‌کند ارتباطات یکپارچه، شرایطی که در آن اقدامات سازمان به‌طور بالقوه دارای پیامدهای وسیع در زمینه روابط‌عمومی است را مدنظر قرار می‌دهد، مسلما زمانی امکان ارسال پیامی یکپارچه و واحد به همه مخاطبان عمومی سازمان فراهم می‌شود که ساختار ارتباطات سازمانی، یکپارچه شده باشد.


نگارنده امید دارد مطالب این کتاب که برای نخستین بار در کشور منتشر می‌شود برای همه کارگزاران روابط‌عمومی و سایر علاقمندان مفید و سودمند باشد.


مرکز پخش:

66570194(021)

66943670 (021)

09121938419



لینک خرید: https://kpri.ir/?p=7530


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد