درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:42   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48200صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 29 آبان 1400 - 14:15
اعتماد کنید اما از یک سوراخ دوبار گزیده نشوید.
5 نکته درباره بهتر شدن سفر کارآفرینان
کارآفرینی دشوار است و هر آن ممکن است زمین را رها کنید و از بازی بیرون بروید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید، موفقیت های زیادی انتظار شما را می کشد. سالامون لی سی، مدیر یک گروه مالی است. او در سایت کارآفرین از 5 نکته نوشته که در طی مسیر کارآفرینی به او کمک کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کارآفرینی دشوار است و هر آن ممکن است زمین را رها کنید و از بازی بیرون بروید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید، موفقیت های زیادی انتظار شما را می کشد. سالامون لی سی، مدیر یک گروه مالی است. او در سایت کارآفرین از 5 نکته نوشته که در طی مسیر کارآفرینی به او کمک کرده است.

1. مثل یک رییس رفتار کن

برای اینکه به عنوان یک مدیر خوب کار کنید، باید اول خودتان را اخراج کنید، یعنی خودتان به عنوان یک دستیار. دستیارها همیشه منتظر اجازه می مانند اما رییس ها اختیار و کنترل همه چیز را به دست می گیرند. دوست دارید مدیر زندگی خودتان باشید. پس خودتان را در موقعیتی قرار دهید که اختیار را به دست بگیرید.

2. اختصاص زمان به پس انداز کردن پول را متوقف کن، و به جای آن پول را برای ذخیره کردن زمان خرج کن

زمان مهم ترین دارایی ماست. پولی که برای زمان خرج می کنید، به بهره وری بیشتر شما کمک می کند و فرصت های تازه ای را فراهم کند تا کسب وکار شما شکوفا شود.

3. تمرکز بر مهم ترین چیزها با بالاترین بازدهی

هیچ تصمیمی به اندازه اولویت بندی در زندگی شما به تمرکز بیشتر بر چیزهایی که بازدهی بالاتری دارد، کمک نمی کند. من نمی گویم شما در زمانی که به خودتان اختصاص دارد چه کنید. حرف من این است که هرچقدر زمان بیشتری را بر چیزهایی صرف کنید که بازدهی کمتری دارد، دیرتر به اهدافتان می رسید.

4. با مخالفت نزدیکان رو به رو می شوی

بعضی وقت ها، مردم دوستتان ندارند یا از شما متنفرند، فقط به این دلیل که موفق شده اید. آن ها احساس می کنند خودشان هم لایق چنین موفقیتی هستند، آن هم برای کاری که هرگز حتی شروعش نکرده اند. این تنها یک رخداد غیرقابل اجتناب در تجربه های کارآفرینان در سفر طولانی آن هاست. این را بدانید؛ هرچه بیشتر برای مردم شفاف سازی کنید، آن ها اعتبار کمتری برای کار شما قائلند چراکه هیچ وقت آنچه باید را نمی بینند. فقط از تنفر آن ها به عنوان یک عامل انگیزه بخش استفاده کنید و ادامه دهید.

5. دوستانی پیدا کن که به پیشرفت تو کمک کنند

شبکه سازی می تواند به حرکت شما سرعت و کیفیت بیشتری ببخشد. شبکه سازی حتی از کار سخت، سرمایه مناسب، اینکه از کجا آمده اید و چه والدینی دارید و آن ها چه می کنند یا نمی کنند هم مهم تر است. با شبکه سازی، فقط در یک گفت وگو می توانید خودتان را دو سال جلو بیندازید. روابطی را محکم کنید، تغذیه کنید و توسعه دهید که برای شما سودمند است.

نکته پایانی اما مهم

اعتماد، یک نکته مهم دیگر در سفر کارآفرینانه شماست. این برای همه آسان نیست اما یاد بگیرید به دیگران اعتماد کنید. البته هیچ وقت از یک سوراخ نباید دوبار گزیده شد. باید اطمینان پیدا کنید که برای سوءاستفاده گران در دسترس نیستید. چرا؟ به این دلیل که موفقیت، در یک تعریف ساده، پنجره ای از فرصت هاست، و مهم ترین چیز این است که شما این فرصت ها را در معاشرت با آدم هایی که دیدگاه مشترکی ندارید، از بین نبرید.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود