درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:54   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48194صفحه نخست » خبر یکجمعه، 28 آبان 1400 - 10:34
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد: پیگیری مطالبات مردم یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست
پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: ارتقای شیوه‌های اطلاع‌رسانی همگانی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در راستای بهبود کیفیت فرایندهای ارتباطی و در نتیجه آن رعایت حقوق مردم، اصلی بنیادین در فعالیت‌های روابط‌عمومی شهرداری مشهد است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدناصر نعمتی در اختتامیه کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط‌ عمومی که در بخش‌های آموزش اصول تولید محتوا، فنون تولید محتوا و کارخانه تولید محتوا با حضور مسئولان و کارشناسان امور روابط عمومی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار اقداماتی که تاکنون انجام می‌شده است باید به‌دنبال کیفیت بخشی و ارتقای اطلاع‌رسانی به مردم با روش‌های نوین و به‌روز باشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اضافه کرد: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف شهرداری مشهد ظرفیت خوبی هستند که باید برای اطلاع‌یابی از نیازهای مردم و انتقال آن به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم فعال‌تر از گذشته وارد عرصه شوند و در این مسیر ستاد نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تنها اکتفا کردن به تولید خبر، آن‌ هم سخت‌خبرهای رایج از اقدامات خدماتی به شیوه‌های تکراری جواب نمی‌دهد، اعلام گزارش عملکرد بدون توجه به نیازها و خواسته‌های مردم روش خوبی برای اطلاع‌رسانی نیست و افکار عمومی نیز به آن توجه نخواهد کرد.

نعمتی تاکید کرد: معتقدم در انتشار خبر و اطلاع‌رسانی به‌ویژه تولید محتوای تصویری باید در کنار کمیت به ارتقای سطح کیفیت و محتوای بهتر برسیم به گونه‌ای که حاصل تعامل محتوایی ما با افکار عمومی به اقناع آن منجر شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بر پرهیز از تولید محتوای تصویری خطی و بدون سناریو در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد و یکی از راه‌های گفتگو بین مدیریت شهری و مردم را پاسخ به نیازهای مخاطب از طریق تولید داده‌ها و اخبار دانست.

وی بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.

نعمتی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها باید بیشتر از گذشته در تولیدمحتوای خلاقانه فعال شوند، این مطالبه جدی ماست و برای تحقق آن نیز آماده حمایت‌های لازم هستیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود