درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:46   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48190صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 3 آذر 1400 - 10:00
4 الگوی تاثیرگذار بر حرفه‌ روابط‌عمومی‌ در سال 2021
نوشته‌: تامی مورگان - هرچند شاید تغییرات پاندمی در حوزه‎ روابط‌عمومی‌ به‌اندازه‌ تاثیر آن بر بازاریابی و ارتباطات نباشد، اما 2021 و پاندمی کرونا، دیدگاه کارشناسان روابط‌عمومی‌ نسبت به ارتباطات رسانه‌‎ای، تولید محتوا و مدیریت برند را متحول کرده است. در آستانه‎ آغاز سال 2022، این چهار الگوی تاثیرگذار بر حرفه‎ روابط‌عمومی‌ را در نظر بگیرید:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 2021 سال وقوع تحولات چشمگیر در قریب‌به‌اتفاق صنایع بود. پاندمی کرونا یک‌شبه شیوه‌ زندگی و کار کردن همه‎ ما را تغییر داد. تعطیلی‌های اجباری، نگرانی درباره‎ ویروس و سایر عوامل موجب گرایش و افزایش به‌کارگیری فناوری شد و تقریباً تمامی مسافرت ‎ها را لغو کرد.


تغییراتی که کسب‌وکارها طی این سال تجربه کردند، احتمالاً اثرات ماندگاری بر نحوه‎ عملکردشان خواهد داشت. دورکاری به امری عادی برای بسیاری از کسب‌وکارها تبدیل شده و کارکنان عادت کرده‎ اند که روزانه چندین تماس از طریق نرم‌افزار زوم بگیرند. همچنین وقتی عملکرد سازمان ‎ها در حوزه‎ بازاریابی و ارتباطات را در نظر می ‎گیریم، تحولات ماندگار در برخی از حوزه‎ ها همچون نحوه‌ برگزاری رویدادها را مشاهده می‌کنیم.


تمرکز بیشتر روی رسانه‎ های جدید


در شرایطی که کل دنیا اکثر اقدامات‌شان را از داخل خانه انجام می‏ دهند، مردم عادی و رهبران کسب ‎وکار بخش زیادی از وقت خود را در حال استفاده از رسانه ‎های گوناگون هستند– بیش از همه پادکست گوش می‌کنند و ویدئو می ‎بینند. کسب‌وکارها باید پادکست‌ها و ویدئوهای مرتبط با صنعت خود بسازند و پیام‎های مدنظر شرکت را در قالب آن‎ها ارائه دهند.


برقراری رابطه با چاشنی نوآوری


در دوران کرونا نمی‌توانید جلسات خصوصی با سردبیرها بگذارید و کافه بنوشید، اما نباید روند ساخت و حفظ روابط مستحکم با رسانه‎ها را متوقف کنید. کسب‎‌وکارها باید استراتژی‎های خلاقانه ‎ای برای حفظ رابطه با خبرنگاران داشته باشند. آن‎ها باید با برگزاری جلسات مجازی یا تعامل از طریق رسانه‎ های اجتماعی، جایگزین‌های مناسبی برای تعاملات رودررو بیابند.


برند کارفرما در کانون توجهات


تقریباً 9 ماه است که کارکنان وظایف شان را از پشت میز آشپزخانه یا اتاق ‎های خانه‎ خود انجام می‎ دهند و معلوم نیست این روند چه زمانی به پایان می‌رسد. درحالی‌که پرسنل سازمان‎ ها هنوز هم به محل کار خود بازنگشته‌اند، کمپانی‌ها کماکان در تلاش برای جذب بهترین استعدادها هستند. این استعدادهای برجسته به دنبال کارفرمایانی هستند که قادر به حفظ اشتیاق و تعلق خاطر کارکنان شان باشند. با توجه به تداوم دورکاری در سال 2021، برند کارفرما از ضروریات کمپانی‎ هایی است که به دنبال استخدام و نگه‎داری بهترین استعدادها هستند.


عدالت اجتماعی و DEI کماکان در اولویت


2020 موجب افزایش توجهات به سمت عدالت اجتماعی شد و مصرف‌کننده‎ ها از برندها انتظار دارند که درک اجتماعی بالاتری در سیاست‎گذاری و عملیات سازمانی خود داشته باشند. امسال بسیاری از رهبران کمپانی‎ ها خواسته‎‏ جامعه برای این تحولات را پذیرفته‌اند و در تلاش برای اصلاح اساسی فرهنگ سازمان و خلق اثرات بلندمدت هستند. امسال سازمان‎ ها باید اطلاع ‎رسانی صحیحی درباره‎ تلاش ‎های تنوع، برابری و همه‎ شمولی (DEI) خود داشته باشند، زیرا چنین مسائلی از اولویت ‎های ذهنی مصرف ‎کنندگان هستند.


هرچند همگی دوست داریم نگاهی به گوی جادو بیندازیم و اتفاقات سال بعد را ببینیم، اما تغییرات غافلگیرکننده ‎ناگزیر خواهد بود. کارشناسان روابط‌عمومی‌ باید ضمن پیش‌بینی چالش ‎ها و تداوم برآورده ‎سازی نیازهای مشتریان و سازمان‎ ها، الگوهای چند ماه گذشته را در نظر بگیرند و از این طریق، برنامه ‎ریزی بهتری برای موفقیت خود داشته باشند.


 

منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود