درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48182صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 25 آبان 1400 - 16:47
شیخ حسن کهزادی/ کارشناس روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی
ایجاد یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر
اولین قدم در توسعه یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر، درک مخاطبان هدف است. این بدان معناست که بدانیم مخاطب اطلاعات خود را از کجا در فضاهای دیجیتال دریافت می کند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در حالی که ممکن است برای برخی بدیهی باشد، برخی دیگر ممکن است ندانند که توسعه یک استراتژی بدون درک شرکت در تلاش برای دستیابی به آن غیرممکن است.


اگر شرکت تصمیم گرفته باشد که باید یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال ایجاد کند، به احتمال زیاد تمام اهداف قبلاً به تفصیل بیان شده است.


اغلب اوقات، از طریق روابط عمومی دیجیتال، شرکت ها در تلاش برای بهبود سئو، افزایش تولید سرنخ یا افزایش آگاهی از برند هستند.


مخاطب هدف


اولین قدم در توسعه یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر، درک مخاطبان هدف است. این بدان معناست که بدانیم مخاطب اطلاعات خود را از کجا در فضاهای دیجیتال دریافت می کند.


به عنوان مثال، در مورد شرکت های B2C، ممکن است از طریق وبلاگ ها یا پست های وبلاگ باشد، در حالی که در مورد شرکت های B2B، ممکن است از طریق مطبوعات تجارت دیجیتال باشد.


قبل از شروع هر نوع تلاش‌های روابط عمومی دیجیتال، شرکت باید بداند که مخاطب هدف با چه کسانی درگیر است و به چه مکان هایی مراجعه می کند.


بهترین راه برای درک مخاطب هدف، ایجاد پرسونای خریدار و جزئیات دموگرافیک، نقاط درد، ارزش‌ها و علایق آنهاست.


سپس، شخصیت های خریدار را می توان با هر داده ای که در دسترس شرکت است، مانند داده های رسانه های اجتماعی یا Google Analytics، بیشتر تعریف کرد.


رسانه هدف


هنگامی که شرکت مخاطبان هدف خود را با جزئیات شناسائی کرد، زمان آن فرا رسیده است که رسانه های مورد نظر خود را مشخص کند. این فهرست می تواند از نشریات دیجیتال گرفته تا وبلاگ نویسان، تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال متغیر باشد.


این تنها به نوع رسانه دیجیتالی بستگی دارد که شرکت می خواهد هدف قرار دهد. وقتی این تعریف مشخص شد، تشخیص اینکه کسب و کار باید با چه افرادی ارتباط برقرار کند، نسبتاً آسان است.


همچنین به ایجاد ارزش پیشنهادی مراجعه کنید


علاوه بر این، ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا فهرست طولانی مخاطبین خود را پیمایش کنند و آن‌ها را بر اساس اطلاعات مختلف فیلتر کنند.


پیچینگ


با یک کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر، شرکت ها باید هم واکنشی و هم فعال باشند.


این به معنای ایجاد یک تقویم سرمقاله با موضوعات محتوایی است که به مخاطبان هدف علاقه مند است و همچنین از همان موضوعات به عنوان طرح در کانال ها یا رسانه های هدف استفاده کنید.


شرکت‌ها همچنین می‌توانند Google Alerts خود را برای مجموعه‌ای از موضوعات راه‌اندازی کنند تا همیشه از چه چیزی و چه زمانی صحبت می‌شود آگاه باشند.


آزمایش کردن


در پایان روز، هیچ استراتژی به اندازه استراتژی که دائماً در حال ارتقا، به روز رسانی و بهینه سازی است، موثر نخواهد بود زیرا شرکت اطلاعات بیشتری را می آموزد و داده های مشتری بیشتری را دریافت می کند.


بهترین و مؤثرترین استراتژی‌ها توسط شرکت‌هایی ایجاد می‌شوند که می‌توانند زمان، پول و تلاش خود را صرف تکمیل هر تلاش تبلیغاتی کنند که صرفاً با درس گرفتن از اشتباهات خود و کشف اینکه چه چیزی برای مخاطبان و روزنامه‌نگاران بهترین است.


به همین دلیل است که پیگیری مداوم معیارها و آزمایش تاکتیک‌های مختلف روابط عمومی در برابر اهداف روابط عمومی و تنظیم آن تاکتیک‌ها در صورت لزوم بسیار مهم است.


هر سه ماهه، کسب‌وکارها باید نتایج کمپین‌های روابط عمومی خود را بررسی کنند و بفهمند که چگونه برای ایجاد مؤثرترین روابط عمومی دیجیتال به جلو حرکت خواهند کرد.

 


 

منبع: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد