درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48156صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 26 آبان 1400 - 14:36
آیا رسانه‌های اجتماعی پولی ارزشش را دارند؟/ همراه با تعدادی ملاحظات، تدوین استراتژی و برنامه ریزی
تبلیغات رسانه‌های اجتماعی پولی یک راه عالی برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد آگاهی از برند و همچنین جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شماست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||یکی از بزرگترین کارهایی که کسب‌وکارها در حال حاضر باید انجام دهند توجه به پایگاه مشتریان خود است.

آنها باید بدانند مشتریان‌شان چه کسانی هستند، کجا هستند و به دنبال چه هستند. همه این اطلاعات در کنار هم می‌تواند به آنها کمک کند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند. اما چگونه صاحبان مشاغل می‌توانند به جزئیاتی مانند این دسترسی پیدا کنند؟ رسانه‌های اجتماعی.

ایده پشت
رسانه‌های اجتماعی برای تجارت این است که با مخاطبان خود درگیر شوید و از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد روابط و به دست آوردن مشتریان استفاده کنید.

به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، انتخاب شماست که از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید یا نه. با این حال، باید بدانید که مطالعات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رسانه‌های اجتماعی چقدر برای رشد کسب‌وکار مفید هستند.

در مورد رسانه‌های اجتماعی پولی چطور، آیا ارزشش را دارد؟

این مقاله به مزایا و معایب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی پولی می‌پردازد.


رسانه‌های اجتماعی پولی چیست؟

رسانه‌های اجتماعی به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، پینترست و غیره اشاره دارند. این شبکه ها توسط افراد و مشاغل برای تعامل با یکدیگر و ایجاد روابط استفاده می‌شود.

رسانه‌های اجتماعی پولی به هر چیزی در رسانه‌های اجتماعی گفته می‌شود که تحت تأثیر درآمد تبلیغاتی قرار می گیرد و توسط یک شرکت حمایت می‌شود. به عبارت دیگر، پست‌های تبلیغاتی یا حمایت‌شده که شرکت‌ها به شبکه‌های اجتماعی پول می‌دهند تا برای مخاطبانی غیر از دنبال‌کنندگان خودشان پخش کنند. مدل هزینه به ازای کلیک (CPC) یکی از متداول‌ترین تکنیک‌های قیمت‌گذاری برای این شکل از تبلیغات و بازاریابی است.

رسانه‌های اجتماعی پولی از چند جهت با رسانه‌های اجتماعی ارگانیک متفاوت است.

مطالب ارگانیک رسانه‌های اجتماعی به صورت رایگان ارسال می‌شود، در حالی که برای محتوای رسانه‌های اجتماعی پولی، پول پرداخت می‌شود.

افرادی که قبلاً در فید شما مشترک شده اند، پست‌های رسانه‌های اجتماعی ارگانیک شما را خواهند دید. همانطور که مخاطبان شما محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند و با آنها مشارکت می‌کنند، توسط افراد بیشتری دیده می‌شوند.

از سوی دیگر، شبکه‌های اجتماعی پولی در فیدهای خبری افرادی که با کمپین خود هدف قرار داده اید ظاهر می‌شوند. این امکان وجود دارد که مخاطبان خود را بر اساس جمعیت شناسی، جغرافیا، علایق و عوامل دیگر هدف قرار دهید.

علاوه بر این، دنیای محتوای حمایت شده و ارگانیک می‌تواند همپوشانی داشته باشد. به عنوان مثال، می‌توانید برای «ترویج» یک پست ارگانیک به منظور افزایش دید آن، هزینه پرداخت کنید. این اغلب یک روش خوب برای محتوای ارگانیک با عملکرد بالاست.


چرا کسب‌وکارها باید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند؟

دلیل واضحی که کسب‌وکارها از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دستیابی به پایگاه مشتریان گسترده‌تر است. ایده این است که یک کسب‌وکار می‌تواند محصولات و خدمات خود را به گونه‌ای بازاریابی کند که گران یا تهاجمی نباشد. ایده پشت رسانه‌های اجتماعی، تعامل با مشتریان و افزایش فروش است.

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به شما در تعامل با مشتریان و همچنین کشف آنچه دیگران در مورد تجارت شما می‌گویند کمک کنند. تبلیغات، پیشنهادات تبلیغاتی و برنامه‌های کاربردی موبایل همگی از طریق پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی قابل انجام هستند.

در مجموع، برخی از مزایای رسانه‌های اجتماعی برای مشاغل عبارتند از:

- جذب مشتریان، جلب بازخورد مشتری و تقویت وفاداری مشتری
- اندازه بازار خود را افزایش دهید، از جمله بازارهای خارج از کشور.
- تحقیقات بازار و ابتکارهای بازاریابی
- افزایش درآمد از طریق فرصت‌ها و رشد و تبلیغات
- برند شرکت خود را تثبیت کنید
- افکار خود را در مورد چگونگی بهبود عملیات شرکت خود به اشتراک بگذارید
- میزان ترافیکی که به وب‌سایت شما می‌آید را افزایش دهید و به آن کمک کنید رتبه بالاتری در موتورهای جستجو پیدا کند
- مراقب فعالیت‌های رقبای خود باشید.

در مورد رسانه‌های اجتماعی پولی چه چیزی را در نظر بگیریم

هنگامی که به تازگی شروع به کار با رسانه‌های اجتماعی پولی کرده‌اید، باید از نظر سرمایه‌گذاری مالی و تعداد کانال‌های کم شروع کنید.

ملاحظات زیر ممکن است برای شما مفید باشد:


بودجه تعیین کنید

اغلب، یکی از مهم‌ترین موانع، دریافت بودجه برای تبلیغات پولی است. زمانی که بودجه تعیین کردید، در صورت نیاز به تغییر سطوح پیشنهادی برای رقابتی ماندن در طول مدت کمپین، مهم است که یک چهارم پول نقد را کنار بگذارید.


یک هدف تعیین کنید و یک پلتفرم را انتخاب کنید

این یک جزء مهم از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی حمایت شده است. برای به دست آوردن نتایج مطلوب، بسیار مهم است که هدف کمپین خود را دقیقاً توصیف کنید. اگر چندین هدف دارید، توصیه می‌کنم تلاش خود را بر روی یک هدف کلی متمرکز کنید. آن را یادداشت کنید و کل کمپین خود را حول محور رسیدن به یک هدف سازماندهی کنید.


مخاطب هدف خود را دقیقاً تعریف کنید

استراتژی رسانه اجتماعی شما باید حول محور هدف قرار دادن افرادی باشد که برای کسب‌وکار شما مهم هستند. در نتیجه، انجام تحقیقات گسترده و تشریح همه بخش‌های شخصیت خریدار، از جمله منطقه، گروه سنی، قومیت، و سرگرمی‌ها و علایق بسیار مهم است.


مدت زمان تبلیغات را تعریف کنید

این یک جزء حیاتی از برنامه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تحت حمایت شماست. تا کی قصد دارید کمپین خود را اجرا کنید؟ تاریخ شروع و پایان روشنی را برای کمپین خود تعیین کنید.


ایجاد "تبلیغ"

مرحله زیر این است که محتوای خلاقانه تبلیغ خود را آپلود کنید. این می‌تواند تصاویر، یک کلیپ ویدیویی، یک پیوند کلیکی و خود پیام پست باشد.

پس از پذیرفته شدن تبلیغ شما، می‌توانید به طور رسمی کمپین را راه اندازی کنید، در این مرحله تبلیغات شما در تاریخ و زمان انتخابی کمپین ظاهر می‌شود.


نظارت و پیگیری نتایج

هنگامی که کمپین شما آنلاین اجرا می‌شود، بسیار مهم است که به طور مداوم مورد ارزیابی قرار گیرد. شما باید به هر نظری که در مورد پست شما داده می‌شود پاسخ دهید! به‌علاوه، ممکن است متوجه شوید که یک آگهی بهتر از آگهی‌ها عمل می‌کند یا می‌خواهید قیمت پیشنهادی اولیه را برای پیشنهاد بیشتر یا کمتر تغییر دهید.

به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی همیشه در حال تغییر هستند و چیزی که ممکن است روزی برای مخاطبان شما جذاب باشد ممکن است برای آنها جذاب نباشد. از تبلیغات و کانال‌هایی که باعث جذب می‌شوند استفاده کنید و آنها را زیر نظر داشته باشید.


استراتژی رسانه‌های اجتماعی پولی

برای ساختن یک استراتژی رسانه اجتماعی پولی نیازی به مبارزه ندارید. یک گام مهم تجزیه و تحلیل شایستگی‌های فردی هر پلتفرم است. سپس می‌توانید به نحوه ایجاد، زمان بندی و ارسال تبلیغات هدفمند فکر کنید.

محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با بهترین ساختار تبلیغاتی به شرح زیر است:


در فس‌بوک

یکی از اولین پلتفرم‌هایی که تبلیغات پولی را معرفی کرد، فس‌بوک بود. با اضافه شدن اینستاگرام در زیر بنر آنها، این شانس را دارید که واقعاً افق‌های خود را گسترش دهید. وقتی صحبت از تبلیغات فس‌بوک می‌شود، تبلیغات هدفمند بهترین پلتفرم برای استفاده است.

مشتریان جدید و موجود فیس‌بوک می‌توانند بر اساس ترجیحات مخاطب هدف در این پلتفرم، که مانند یک سیستم مناقصه کار می کند، برای انواع تبلیغات پیشنهاد دهند. هنگامی که آن آگهی انتخاب شد، در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و اجرا می‌شود.

با استفاده از پلتفرم آنها، می‌توانید تبلیغات را بر اساس جستجو و رفتار کلیکی مشتریان خود به آنها نشان دهید. به این ترتیب، واقعاً می‌توانید به بهترین روش دسترسی به آنها بپردازید، زیرا به شما امکان می‌دهد به راحتی سرنخ ایجاد کنید.


توییتر

برخلاف هر پلتفرم دیگر رسانه‌های اجتماعی، با توییتر، به سختی متوجه می‌شوید که یک تبلیغ پولی است. در نتیجه، تبلیغ شما به احتمال زیاد توسط مخاطبان شما مشاهده می‌شود زیرا مانند یک توییت حمایت شده به نظر نمی‌رسد.

توییتر گزارش می‌دهد که 41 درصد از خریداران ظرف یک ماه پس از دیدن یک تبلیغ خرید می‌کنند. در نتیجه، تمرکز بر جمعیت شناسی باید مقداری درآمد ایجاد کند.

سن، مکان، جنسیت، و همچنین علایق را می‌توان در جمعیت شناسی گنجاند. این به شما امکان می‌دهد تبلیغات خود را سفارشی کنید. شما می‌توانید بسیاری از قالب‌های تبلیغاتی مختلف را با توییتر نیز اجرا کنید. اگر می‌خواهید مخاطبان گسترده‌ای را با جمعیت‌های مختلف جذب کنید، این نیز بسیار مهم است.


اینستاگرام

 اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است. این پلتفرم بسیار رقابتی است، اما راه هایی وجود دارد که می‌توانید مخاطبان خود را جذب کنید. یکی از بهترین راه‌ها، ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام و تقویت آن با استفاده از تبلیغات پولی است.

از آنجایی که فیس‌بوک در سال‌های اخیر اینستاگرام را تصاحب کرد، اکنون می‌توانید تبلیغات را در هر دو پلتفرم اجرا کنید و از طریق پلتفرم تبلیغاتی فیس‌بوک مدیریت کنید. داشتن قابلیت مقایسه همزمان دو پلتفرم، مقایسه ROI هر کدام را آسان‌تر می‌کند.

اینستاگرام به شدت بر محتوای رسانه‌ای تمرکز می‌کند که برای گروه جمعیتی جوان‌تر جالب است. اینها می‌توانند تصاویر، فیلم‌ها، نمایش‌های اسلاید باشند. با اینستاگرام، این امکان وجود دارد که تبلیغات پولی خود را برای دستیابی به مخاطبانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، تنظیم کنید.
 

لینکدین

به عنوان یک پلتفرم، لینکدین شامل میلیون‌ها متخصص شبکه است که آن را به ابزار نهایی شبکه‌های تجاری تبدیل می‌کند. لینکدین با بیش از 600 میلیون حرفه‌ای، از جمله بیش از 10 درصد در موقعیت‌های تصمیم‌گیری، بهشت ​​صاحبان کسب‌وکار است.

تبلیغات هدفمند لینکدین به شما این امکان را می‌دهد که کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و همچنین مخاطبان را مانند موتورهای جستجو انتخاب کنید. در نتیجه، می‌توانید یک کمپین بازاریابی هدفمندتر، و نه فقط عمومی، مانند سایر پلتفرم‌ها، ایجاد کنید. وقتی به درستی انجام شود، می‌توانید مخاطبان و تعامل خود را در لینکدین افزایش دهید، و لینکدین به همه نوع کسب‌وکارها پاسخ می‌دهد.


مزایای رسانه‌های اجتماعی پولی چیست؟

با استفاده از رسانه‌های اجتماعی پولی، محتوای شما، خواه پیام‌های حمایت شده یا پست‌های ارگانیک باشد، توسط افراد بیشتری دیده می‌شود.

در زیر 7 دلیل برای گنجاندن کمپین‌های پولی رسانه‌های اجتماعی آورده شده است:


افزایش آگاهی از برند یا محصول.

برای افزایش آگاهی از طریق پست‌های ارگانیک، باید تلاش زیادی کنید. پرداخت برای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دیده شدن برند شما را افزایش دهد. اگرچه ممکن است در آن زمان به همان روشی که مثلاً با پست‌های اجتماعی ارگانیک و تبلیغات PPC می‌توانید به مشتریان خود در بازار دسترسی پیدا نکنید، با این وجود و احتمالاً سریع‌تر نیز به مخاطبان هدف خود خواهید رسید.

با مخاطبان درگیر ارتباط برقرار کنید

شما قادر خواهید بود تبلیغات خود را برای افرادی هدف قرار دهید که احتمالاً به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه نشان می‌دهند. یک پست با طراحی خوب به طور یکپارچه با فید موجود کاربران رسانه‌های اجتماعی ادغام می‌شود تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که آن را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند، زیرا به نظر می‌رسد همان چیزی است که قبلاً به آن علاقه داشتند.


بینش های جدید را کشف کنید

وقتی بیشتر در مورد آنها بدانید، تنظیم کردن پست‌های خود برای مخاطبان آسان‌تر است. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، داده‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در غیر این صورت به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت، مانند دسترسی و اطلاعات جمعیتی عمیق. در نتیجه این آمار ارزشمند، بازاریابی اجتماعی پولی و ارگانیک شما را می‌توان اصلاح کرد.

نتایج سریع بگیرید

وقتی نوبت به دیدن نتایج می‌رسد، پرداخت بسیار سریعتر از ارگانیک است. دلیل این امر این است که پست شما به طور ناگهانی در معرض مخاطبان کاملاً جدید قرار می‌گیرد و به طور برجسته در جدول زمانی آنها نمایان می‌شود. بسته به بودجه خود، ممکن است بتوانید با این مخاطبان به مخاطبان بسیار بیشتری دست پیدا کنید.


صدای برند و شخصیت خود را توسعه دهید

با دسترسی و تعامل بیشتر، فرصت‌های بیشتری برای تعامل و نشان دادن شخصیت برند خود به دست می‌آورید. برای ایجاد اعتماد در صنعت خود، داشتن صدای برند منسجم و دوست‌داشتنی بسیار مهم است و رسانه‌های پولی فرصت بهتری برای انجام این کار به شما می‌دهند.


کاربران را بر اساس مکان هدف قرار دهید

هدف‌گذاری مخاطبان را می‌توان با استفاده از مکان‌یابی انجام داد. به عنوان مثال، می‌توانید از فیس‌بوک برای هدف قرار دادن شهرها و روستاها استفاده کنید. تصور کنید که یک کسب‌وکار لوله کشی راه اندازی می کنید و می خواهید به همه افراد منطقه خود درباره کاری که انجام می‌دهید اطلاع دهید. اگر از LinkedIn استفاده می‌کنید، می‌توانید چند شهر بزرگ را برای هدف انتخاب کنید. هنگامی که پست‌های پولی را در طول یک رویداد یا کنفرانس اجرا می‌کنید، شهر دارای تمرکز بالایی از نوع خاصی از حرفه‌ای‌ها برای شما خواهد بود.


از تبلیغات هدف‌گذاری مجدد استفاده کنید

شما می‌توانید مشتریان یا بازدیدکنندگان فعلی را از طریق هدف‌گیری مجدد هدف قرار دهید.

چگونه نتایج رسانه‌های اجتماعی پولی خود را بهبود بخشید
کیفیت مطالب خود را افزایش دهید.

برندها بیشتر و بیشتر برای تبلیغات اجتماعی هزینه می‌کنند. در تمام پلتفرم‌های اجتماعی، انتظار می‌رود هزینه‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال 2021 به 153974 میلیون دلار برسد.

برای متمایز شدن از دیگران، محتوای شما باید استثنایی باشد. مطمئن شوید که محتوای کوتاه شما درجه یک است. محتوای طولانی مدت زیادی را در نظر بگیرید و در صورت امکان روی محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسرها سرمایه‌گذاری کنید.


از تست A/B می‌توان برای بهبود عملکرد تبلیغات استفاده کرد.

حتی اگر مهارت های فنی درخشان، محتوای عالی و درک کامل از مخاطبان هدف خود داشته باشید، همیشه موفق نخواهید شد. نکته کلیدی برای یافتن اینکه چه چیزی کار می کند این است که برای اشتباه کردن آن آماده باشید.

اگر هر چند وقت یک‌بار همان کمپین قدیمی را برای همان مخاطبان اجرا کنید، نتایج یکسان خواهد ماند. در نتیجه، عملکرد شما به مرور زمان بدتر می‌شود، زیرا مردم از دیدن دوباره و دوباره تبلیغات یکسان خسته می‌شوند.

می‌توانید عملکرد رسانه‌های اجتماعی پولی را با آزمایش A/B بهبود بخشید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست.


قبل از انتخاب پلتفرم از مخاطبان خود تحقیق کنید.

احتمالاً نمی‌توانید روی همه کانال‌های اجتماعی به طور همزمان تمرکز کنید. علاوه بر این، احتمالاً نباید در هر کانالی تبلیغ کنید. در عوض، روی آنهایی تمرکز کنید که بیشترین تأثیر را دارند.

درک مکان‌هایی که مخاطبان هدف شما آنلاین هستند می‌تواند به شما در رسیدن به آنها کمک کند. با در نظر گرفتن عواملی مانند:

- جنسیت
- موقعیت
- صنعت و عنوان شغلی
- سطح تحصیلات
- وضعیت یک رابطه

این به شما کمک می کند تا افرادی را که برای کسب‌وکارتان مهم هستند شناسایی کنید و از راه درست به آنها دسترسی پیدا کنید.


در نتیجه

آیا رسانه‌های اجتماعی پولی ارزش سرمایه‌گذاری را دارند؟ کاملا!

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی پولی یک راه عالی برای افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد آگاهی از برند و همچنین جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شماست.

برای موفقیت در آن، باید بدانید که چه مقدار پول برای سرمایه گذاری نیاز دارید (این هزینه تبلیغات شماست)، و همچنین بازگشت احتمالی سرمایه گذاری. به آنچه رقبای شما انجام می‌دهند، بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای استفاده را مشاهده کنید، و همچنین مطمئن شوید که نحوه عملکرد هر پلت فرم رسانه‌های اجتماعی را درک می کنید.

 

 

نویسنده: کریس نورتون
5 نوامبر 2021
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد