درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 - 01:17   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

بنیان‌گذار رادیو موزاییک در تونس از زندان آزاد شد

  بنیان‌گذار رادیو موزاییک در تونس از زندان آزاد شد


ادامه ادامه مطلب سه

آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در میان تجمعات سیاسی در پاکستان

  آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در میان تجمعات سیاسی در پاکستان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اختراع دستگاه هوش مصنوعی که ذهن انسان را می‌خواند
  آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در میان تجمعات سیاسی در پاکستان
  شوراهای تخصصی حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی راه‌اندازی می‌شوند
  حمایت بانک رفاه کارگران از افزایش تولید تجهیزات پزشکی از سوی جمعیت هلال احمر
  روزنامه‌نگار باسابقه مکزیکی به ضرب گلوله کشته شد
  کتاب کاغذی یا دیجیتال
  حمایت بانک رفاه کارگران از فعالان حوزه سلامت کشور گسترش می‌یابد
  بانک رفاه کارگران خود را متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می‌داند
  بنیان‌گذار رادیو موزاییک در تونس از زندان آزاد شد
  چالش تصاویر و فیلم‌های جعلی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48130صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 18 آبان 1400 - 17:26
اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری
دیوید کرس، معاون مدیرعامل، امور پولی هنگ کنگ - تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".
  

منظور ما از اخلاق در تجارت چیست؟ تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".

 

بدین ترتیب، آیا هیچ بانک قابل احترامی وجود دارد که اعتراف کند به ارزش‌های اخلاقی مانند راست‌گویی، اتحاد، انصاف،‌ مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی اهمیت نمی‌دهد؟ آیا بانکی وجود دارد که اعتراف کند پذیرفتن رشوه در برابر اعطای وام و فریب دادن مشتریان کاری پسندیده است؟ متأسفانه، موضوع به این سادگی نیست. اما به هر حال، گاه میان آن‌چه یک بانک ادعا می‌کند و عمل می‌کند فاصله است.

 

همان‌طور که بحران آسیا نشان داده است،‌ ارزش‌های اخلاقی هنوز در بسیاری از بانک‌ها تثبیت نشده‌ است و از آن‌ها پیروی نمی‌شود. رشوه‌خواری و فساد یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانکداری است و رسوایی برخی بانک‌ها و موسسات داخلی و خارجی نشان داد که فرایند اصلاحات هنوز راه درازی در پیش رو دارد.

لینک دانلود:  https://kpri.ir/?p=7372


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اطلاع رسانی لازمه ترغیب مردم و حرکت جدی در حوزه نهضت مسکن ملی است


  وزیر راه و شهرسازی: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد


  عالی ترین نشان روابط‌عمومی در نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعطا می شود


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


  حرکت از روابط‌عمومی سنتی به مدرن، راه عبور از چالش‌ها


  فرماندار سقز: نقش روابط عمومی ها در توسعه شهرستان، فراموش نشود


  روابط‌عمومی و عکاسان خبری


  برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی خوزستان در حوزه دفاع مقدس


  گردهمایی روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان فارس


  چالش تصاویر و فیلم‌های جعلی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد