درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48105صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 16 آبان 1400 - 00:22
مدیر روابط‌عمومی شستا تغییر کرد
در این مراسم که با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا و مرتضی موتورچی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، علی رستمی با اشاره به عملکرد مثبت و شفاف روابط‌عمومی‌ شستا طی ۳ سال اخیر در دوره مدیریت حسن محمدی، گفت: ریل‌گذاری های انجام شده در این دوره باعث اعتمادسازی عمومی و معرفی شستا به عنوان یک شرکت ارزش آفرین و شفاف شده است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عصر روز ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید روابط‌عمومی شستا برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از شستا رسانه، در این مراسم که با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا و مرتضی موتورچی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، علی رستمی با اشاره به عملکرد مثبت و شفاف روابط‌عمومی‌ شستا طی ۳ سال اخیر در دوره مدیریت حسن محمدی، گفت: ریل‌گذاری های انجام شده در این دوره باعث اعتمادسازی عمومی و معرفی شستا به عنوان یک شرکت ارزش آفرین و شفاف شده است.
 
 مدیرعامل شستا افزود: به واقع می‌توان گفت که دوره مدیریت شستا در حوزه روابط‌عمومی به دو دوره پیش و پس از آقای محمدی تقسیم می‌شود به همین خاطر می‌توان گفت آقای مقدسی به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ جدید کار سختی در پیش دارد.
 
 رستمی تصریح کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای آقای محمدی، از آقای مقدسی می خواهم تا در ادامه مسیر تلاش کنند اقدامات ما در شستا و شرکت‌های تابعه به خوبی تبیین و به مخاطبان معرفی شود.
 
 مرتضی موتورچی نیز در این نشست با بیان این‌که در دوماه اخیر همکاری، آقای محمدی مشفقانه و برادرانه در کنار ما بودند، گفت: درباره فعالیت های چشمگیر و موفقیت‌های ایشان بسیار شنیده ام.
 
 محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا نیز در این نشست، گفت: شهادت می‌دهم که در دوره مدیریت آقای محمدی هیچ پولپاشی به رسانه‌ها انجام نشده است و ایشان با مدیریت و توان مدیریتی بسیاری ازموضوعات را پیش برده‌اند.
 
 گفتنی است در این مراسم حسن محمدی ضمن گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات روابط‌عمومی‌ شستا گفت: در برهه‌ای که مدیریت روابط‌عمومی‌ در شستا را برعهده گرفتم شستا یک برند کاملا منفی حتی در اذهان مسولان عالی رتبه بود اما امروز «شستا شهروند خوب» یک گزاره همه‌گیری شده است که ذی‌نفعان و سهامداران بر آن صحه می‌گذارند.
 
 وی با اشاره به طراحی و تدوین سند راهبردی روابط‌عمومی‌ شستا، گفت: معتقدم تیم قدرتمند و کارآمدی که این سند را به رشته تحریر درآورد و تحت نام شورای ارتباطات شستا کارهای خود را پیش برد، می‌تواند به اهداف عالیه دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک کند.
 
 مهدی مقدسی مدیر روابط‌عمومی‌ جدید شستا نیز ضمن بیان برنامه ها و دیدگاه‌های خود، گفت: روابط‌عمومی‌ نقش مهمی در پیشبرد اهداف عالیه یک سازمان دارد، لذا با حمایت مدیرعامل شستا و همکاری نزدیک با مدیران روابط‌عمومی‌ سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توان اقدامات موثری انجام داد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد