درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 21:51   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48103صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 18 آبان 1400 - 08:09
3 روش برای ترکیب استراتژی های سئو محلی و روابط‌عمومی
سئوی محلی بر روی رساندن برند شما به بالای موتورهای جستجو برای جستجوهای محلی تمرکز دارد. تحقیقات Social Media Today نشان می‌دهد تقریبا 50 درصد از جستجوهای گوگل برای کسانی است که به دنبال خدمات و محصولات محلی هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ترکیب استراتژی های روابط‌عمومی و سئو محلی می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد.


سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی بر روی رساندن برند شما به بالای موتورهای جستجو برای جستجوهای محلی تمرکز دارد. تحقیقات Social Media Today نشان می‌دهد تقریبا 50 درصد از جستجوهای گوگل برای کسانی است که به دنبال خدمات و محصولات محلی هستند.


نحوه بهبود و ادغام سئوی محلی

چندین عنصر وجود دارد که سئوی محلی را تشکیل می‌دهد: لینک سازی، بررسی‌های کسب و کار گوگل، شخصی سازی، الگوهای رفتاری و بهینه سازی در صفحه. از نظر ترکیب روابط‌عمومی با سئوی محلی، بهینه سازی درون صفحه بهترین گزینه است.

در اینجا بهترین راه‌ها برای ترکیب روابط‌عمومی و سئوی محلی وجود دارد:


بهینه سازی در صفحه

بهینه سازی صفحات وب برای جستجوهای محلی یک راه عالی برای ترکیب این دو استراتژی است. اگر مطمئن نیستید که چگونه سئوی جستجوی محلی را در استراتژی بازاریابی کسب و کار کوچک خود بگنجانید، ممکن است بخواهید برای کمک با یک آژانس تخصصی صحبت کنید.

بهینه‌سازی در صفحه شامل ساختاردهی محتوای شما با تگ‌های H1 و اطمینان از کامل بودن توضیحات متا است.

همچنین ایده خوبی است که مطمئن شوید کسب و کار شما با نام، آدرس و شماره تلفن به درستی در Google راه اندازی شده است. به این ترتیب، کسانی که کسب و کار شما را جستجو می‌کنند، راهی برای بازدید یا تماس با شما دارند.

همچنین می‌توانید صفحات مختلفی را برای تمرکز بر مکان‌های مختلفی که در آن کار می‌کنید تنظیم کنید و از نام شهر خود در صفحات فرود و عناوین استفاده کنید.

در نهایت، می توانید کلمات کلیدی ساده اما مهم را در محتوای صفحه خود بگنجانید تا خریداران بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند از طریق جستجو پیدا کنند. از Keyword Planner توسط Google برای کمک استفاده کنید.


لینک بیلدینگ

ایجاد لینک احتمالا بهترین راهی است که می توانید از تلاش‌های روابط‌عمومی خود برای بهبود سئو استفاده کنید. گوگل همیشه به دنبال ارائه بهترین گزینه ها به کاربران است و لینک بیلدینگ می تواند به ایجاد اعتبار و ارتباط شما در هنگام هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص کمک کند.

هر چه بک لینک های مرتبط و با کیفیت بیشتری به‌دست آورید، سایت شما معتبرتر به نظر می‌رسد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که تمام کادرها را برای بومی سازی سئوی خود علامت زده اید، ایده خوبی است که از وبلاگ ها و رسانه‌های محلی پیوندهایی به‌دست آورید. همه اینها را می توان از طریق پست مهمان، به اشتراک گذاری محتوا یا صرفاً درخواست انجام داد!

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد