درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:07   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48093صفحه نخست » فناوری نویکشنبه، 16 آبان 1400 - 10:23
5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید
نویسنده مارتینا برتوس - هنگامی که صحبت از استراتژی رسانه های اجتماعی می شود، اکثر برندها برخی از استراتژی های برتر را می شناسند: ارسال محتوای با کیفیت بالا، نظارت بر درک برند، تعامل با مخاطبان. اما آیا تا به حال فکر کرده اید استراتژی هایی وجود دارد که تیم رسانه های اجتماعی شما نادیده گرفته اند؟
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که صحبت از استراتژی رسانه های اجتماعی می شود، اکثر برندها برخی از استراتژی های برتر را می شناسند: ارسال محتوای با کیفیت بالا، نظارت بر درک برند، تعامل با مخاطبان.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید استراتژی هایی وجود دارد که تیم رسانه های اجتماعی شما نادیده گرفته اند؟

در این مقاله، برخی از استراتژی‌هایی را که ممکن است در نظر نگرفته‌اید، با شما به اشتراک می گذاریم:

 


1. از میکرو اینفلوئنسرها استفاده کنید.

گزارش وضعیت محتوای تولید شده توسط کاربر در سال 2021 نشان داد که اکثر بازاریابان (93٪) موافق هستند که مصرف کنندگان به محتوای ایجاد شده توسط افراد، بیشتر از برندها اعتماد دارند.

مردم به طور قابل توجهی بیشتر از اعتماد به برندها به یکدیگر اعتماد دارند و به همین دلیل است که 75 درصد از بازاریابان با اینفلوئنسرهای کوچک تا میکرو با فالوورهای بین 500 تا 25000 کار می کنند.

چرا مگا اینفلوئنسرها با میلیون ها فالوور نه؟ خوب، علاوه بر هزینه، برخی از برندها نگران این هستند که وقتی اینفلوئنسرها بیشتر به افراد مشهور، شهرت کسب کنند و محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، بخشی از نفوذ خود را از دست می دهند.

در نتیجه، برندها بیشتر با تولیدکنندگان محتوای کوچک و بی‌شکل آبی با تعامل زیاد و تأثیر واقعی در جامعه خود کار می‌کنند. در سال 2018، یک مطالعه eMarketer نشان داد که میکرو اینفلوئنسرها (بین 10000 تا 100 هزار دنبال کننده) موثرترین هستند.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) همچنان به عنوان یک عامل پیشرو و درآمدزا در رسانه های اجتماعی خواهد بود. با این حال، تغییر به سمت اینفلوئنسرهای کوچکتر ممکن است راه موثرتر (و مقرون به صرفه) برای افزایش آگاهی از برند باشد.


2. به محتوای پلتفرم خاص پایبند باشید.

با تعداد زیادی پلتفرم مختلف برای پست گذاشتن، غرق شدن بسیار آسان است.

برندها اغلب سعی می‌کنند محتوای خود را به صورت دسته‌ای با ارسال یک محتوا در چندین پلتفرم به طور همزمان ارسال کنند. به عنوان مثال، یک ویدیو ممکن است در فیس بوک، اینستاگرام Reels و TikTok مشاهده شود.

اگرچه ممکن است باعث صرفه جویی در زمان شود، اما ممکن است در دراز مدت به برند شما آسیب برساند.

زمانی که کاربر TikTok ویدیویی را که در پلتفرم آپلود شده ذخیره می‌کند، علامت تجاری نشان داده می‌شود. از آنجایی که TikTok رقیب مستقیم اینستاگرام Reels است، این برند می‌خواهد استفاده از نرم‌افزار کوتاه‌مدت خود را تبلیغ کند و کاربران را در شبکه خود نگه دارد.

این نشان دهنده تلاش بیشتر پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای متمایز ساختن خود از یکدیگر است.

با همین روحیه، برندها باید استراتژی خاصی را برای هر پلتفرم دنبال کنند، زیرا رفتار مصرف کننده از سایتی به سایت دیگر متفاوت است.

 

3. افراد پشت برند خود را نشان دهید.

وقتی چند هفته پیش به تعطیلات رفتم، من و دوستانم یک ساعت را صرف بحث در مورد برندهای مورد علاقه خود کردیم. یکی از برندهایی که به آن اشاره کردم، برند کیف پول لوکس Anima Iris بود. من حتی از برند خرید نکرده بودم اما قبلاً وفادار بودم و مشتاق بودم که این خبر را منتشر کنم.

چند هفته بعد متوجه شدم که یکی از دوستانم مدام مطالب جدیدی از Anima Iris را با من به اشتراک می گذارد. اشاره کردم که عاشق سرمایه گذاری او در این برند هستم.

او پاسخ داد: "به این دلیل است که من روی او سرمایه گذاری کرده ام."

"او" که او به آن اشاره می کرد، مدیر عامل شرکت، ویگلوری تانجونگ است که به طرز باورنکردنی در رسانه های اجتماعی این برند قابل مشاهده بود.

در واقع، اکثر پست‌های این برند در رسانه‌های اجتماعی، مدیر عامل و سفر او را نشان می‌دهد. تانجونگ همه چیز را از چرم های جدیدی که در نظر دارد استفاده کند تا مبارزه اش در افزایش سرمایه به اشتراک می گذارد.

نکته داستان چیست؟ خوب، برندها اغلب قدرت شفافیت را دست کم می گیرند.

در سال 2018، مطالعه Sprout Social نشان داد که 70 درصد از مصرف کنندگان وقتی مدیر عامل آن در شبکه های اجتماعی فعال است، احساس ارتباط بیشتری با یک برند دارند. آنها سه دلیل را ذکر کردند:

- به نظر می رسد افراد واقعی پشت این برند هستند.
- مصرف کنندگان دوست دارند درباره تیم رهبری بیاموزند.
- مصرف کنندگان احساس می کنند که مدیر عامل بینش ارزشمندی در مورد خود برند ارائه می دهد.

این شفافیت به تانجونگ کمک کرده است تا جامعه ای از فالوورهای وفادار بسازد که روی برند او سرمایه گذاری می کنند و اغلب با محتوای او درگیر می شوند.

وقتی به شفافیت اشاره می کنید، بازاریابان اغلب به حفظ حریم خصوصی داده ها و مسئولیت اجتماعی فکر می کنند. اما فرهنگ شرکت، کارمندان، فرآیندها، و همه چیز در این بین نیز وجود دارد.

شفافیت باعث ایجاد اعتماد می شود و به شما امکان می دهد مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید. چه چیزی بهتر از این؟


4. تمرکز بر جامعه، نه ارتقاء

رسانه های اجتماعی آگاهی از برند را ایجاد می کنند، درست است. با این حال، اغلب، برندها بدون در نظر گرفتن ایجاد جامعه بر خروجی تمرکز می کنند.

Annabelle Nyst، استراتژیست ارشد محتوا در تیم اجتماعی HubSpot، شرکت ها را تشویق می کند تا یک استراتژی اجتماعی متمرکز بر جامعه ایجاد کنند.

Nyst می‌گوید: «بسیاری از برندها رسانه‌های اجتماعی را به عنوان وسیله‌ای برای تبلیغ خود و محتوای متعلق به خود می‌بینند، بدون اینکه فکر زیادی برای تعامل یا رشد جامعه خود داشته باشند.

5. برو زنده (پخش زنده)

پخش زنده به برندها اجازه می دهد تا در زمان واقعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در برخی موارد، مصرف کنندگان آن را بر سایر کانال های محتوا ترجیح می دهند.

در سال 2017، Livestream متوجه شد که 80 درصد از مصرف کنندگان تماشای ویدیوی زنده یک برند را به خواندن یک پست وبلاگ یا دیدن یک پست اجتماعی ترجیح می دهند.

به گفته Wyzowl، در سال 2021، 28 درصد از بازاریابان قصد داشتند از آن در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنند.

دلایل دیگر برای پخش زنده عبارتند از:

- امکان استفاده مجدد از محتوای زنده در پست های دیگر.
- ایده هایی که از ارتباط مستقیم با مخاطبان خود به دست می آورید.
- اعتمادی که می توانید با نشان دادن چهره های پشت برندتان ایجاد کنید.

رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر بشناسید و استراتژی های موثر را شناسایی کنید.

 

منبع: https://blog.hubspot.com


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی