درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48084صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 13 آبان 1400 - 14:31
فرهنگ شرکتی از نگاه جودی فاکنر، یکی از 50 زن تاثیرگذار حوزه تکنولوژی در آمریکا
هر دو ماه یک بار جلسات مدیران تیم برگزار می‌شود تا بر سر اینکه هر کسی چطور دارد تیمش را اداره می‌کند صحبت کنیم و اینکه از چه طریقی این کار دارد به بهترین نحو انجام می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چهل سال قبل جودی فاکنر با وثیقه گذاشتن خانه‌اش شرکت اپیک سیستمز را تاسیس کرد که حالا تبدیل به بزرگ‏ترین شرکت ثبت پرونده الکترونیکی پزشکی در جهان شده است؛ شرکتی با 10 هزار کارمند و میلیاردها دلار درآمد. این شرکت اطلاعات بیش از نیمی از بیماران ایالات متحده را نگهداری می‌کند. نشریه فوربز در مطلبی که بیشتر به طرح ایده‌های فاکنر در مورد اهمیت کار شرکت در پیشرفت و سهولت کار پزشکی پرداخته، اندکی به او و نگاهش به فرهنگ کار شرکتی هم پرداخته است. آنچه در این بخش می‌خوانید با نگاهی به همان مطلب فوربز ترجمه و تنظیم شده است. ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏


فاکنر یک فرهنگ کاملا منحصربه‌فرد شرکتی خلق کرده است. بخشی از این فرهنگ یعنی برگزاری پیک‌نیک‌های مناسبتی با تم مشخص و ساختارهای غیرمعمول مثل برگزاری در قلعه‌ای شبیه به آنچه در هری پاتر دیده‌اید یا ساختمانی با راهروهایی شبیه به فیلم‌های ایندیانا جونز. قبلا در مورد شخصیت او در مطلب دیگری در آینده‌نگر نوشته بودیم: «...یکی از کسانی که همچنان به همان شیوه دانشجویی‌اش رفتار می‌کند و همه می‌دانند که او راحت است. از آن جمله زنان دنیای کسب‌وکار که معتقدند کفش پاشنه‏بلند پوشیدن پا را به درد می‌آورد و برای همین زحمت چنین کاری به خود نمی‌دهند.» حالا مطلب فوربز به این اشاره می‌کند که او گاهی در جلسات مهم با مشتریان بزرگشان، با لباس زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman از ابرقهرمانان کتاب‌های کمیک آمریکایی) ظاهر می‌شود.


این بخش از گفته‌های جودی فاکنر به بخش دیگری از فرهنگ کار اشاره می‌کند؛ بخشی که همه باید به صورت جدی و هماهنگ و به عنوان «تیم» حضور فیزیکی کنار هم را طبق برنامه نشان دهند:


فرهنگی که ما سعی کرده‌ایم آن را حفظ کنیم (و در حال حاضر که افراد در خانه‌های خودشان مشغول به کار هستند اجرای آن را بسیار سخت کرده) این است که به هر صورت ماهی یک بار جلسات کارکنان داریم که حضور همه در آن لازم است. برای حاضر نشدن در این جلسات باید نامه مکتوب از سرپرست تیم، رئیس شرکت و خود من داشته باشید. این جلسات اهمیت بسیاری دارند ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏چون در طی این ملاقات‌ها است که هرکسی می‌فهمد باقی اعضای تیم دارند روی چه موضوعاتی کار می‌کنند. ما به ملاقات مشتریان جدیدمان می‌رویم که معمولا ویدئویی از خودشان در اختیارمان می‌گذارند تا بتوانیم آن‏ها ‏را به تمام تیم معرفی کنیم. این‏ها‏ ‏یکی از کارهای بسیاری است که برای فرهنگ کاری شرکت انجام می‌دهیم.


هر دو ماه یک بار جلسات مدیران تیم برگزار می‌شود تا بر سر اینکه هر کسی چطور دارد تیمش را اداره می‌کند صحبت کنیم و اینکه از چه طریقی این کار دارد به بهترین نحو انجام می‌شود. از سوی دیگر باید بپرسیم خب تکلیف بهره‌وری چه می‌شود؟ به نظر من بخش عمده‌ای از اینکه چگونه به بهره‌وری برسیم به نوع استخدام مربوط می‌شود. درست است؟ این را خیلی وقت پیش آموختم، زمانی که در یک دوره مدیریت شرکت کردم و داشتم به مربی دوره گوش می‌دادم. بعد از کلاس پیش او رفتم و ازش پرسیدم مهم‌ترین موضوع در مورد مدیریت چیست؟ و او گفت درست استخدام کردن، بعدش دیگر اصلا نیازی نیست نگرانی چندانی داشته باشی. برای همین است که بر روی چگونگی استخدام تاکید بسیار می‌کنیم تا بتوانیم آدم‌های درست را وارد تیم کنیم.

 

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد