درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48064صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 11 آبان 1400 - 19:48
مدیرعامل بانک سپه: برای مشتریان کلان خدمات ویژه عرضه می‌‌کنیم
دکتر آیت اله ابراهیمی گفت: این بانک برای کمک به تولیدکنندگان واقعی پرداخت تسهیلات به مشتریان خوش‌نام و خوش‌حساب را در اولویت ارکان و فرآیندهای اعتباری بانک قرار داده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر آیت اله ابراهیمی گفت: این بانک برای کمک به تولیدکنندگان واقعی پرداخت تسهیلات به مشتریان خوش‌نام و خوش‌حساب را در اولویت ارکان و فرآیندهای اعتباری بانک قرار داده است.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعبه مستقل بیهقی با قدردانی از اهتمام و زحمات آنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم گفت: شعب مستقل حدود و اختیاراتی در حد مدیران مناطق دارند و رؤسای این شعب ضمن استفاده مطلوب از اختیارات باید با تلاش بیشتر، عملکرد قابل‌قبول و در شأن این شعب داشته باشند.


وی از رؤسای شعب خواست پرداخت تسهیلات به مشتریان دارای ریسک کمتر را در اولویت قرار دهند تا به کاهش مطالبات معوق کمک شود.


مدیرعامل بانک سپه ارتباط نزدیک و مستمر با مشتریان به‌ویژه مشتریان خاص را اصول و الزامات مهم در شعب دانست و افزود: تشکیل اداره بانکداری شرکتی برای عرضه خدمات و محصولات ویژه به مشتریان کلان یکی از ضرورتهای امروز بانک سپه است.


وی از رؤسای شعب به‌ویژه شعب مستقل خواست به‌عنوان نمایندگان بانک با مشتریان و شرکت‌ها وارد مذاکره شده و خدمات خاص مطابق با قوانین و مقررات به آنان ارائه دهند.


دکتر ابراهیمی نیاز مشتریان کلان را متفاوت از دیگر مشتریان دانست و اضافه کرد: احترام و تکریم مهم‌ترین مطالبه مشتریان کلان و ویژه است و باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود بانک برای جلب رضایت آنها استفاده و خدمات و محصولات متناسب با درخواست و نیازهای آنها را عرضه کنیم.


وی اظهار داشت: بیش از 50 درصد از منابع بانک سپه در مناطق تهران متمرکز است و مدیران مناطق و رؤسای شعب تهران باید با تلاش مضاعف ضمن جذب مشتریان جدید، زمینه کاهش قیمت تمام‌شده پول در بانک سپه را فراهم کنند.


دکتر آیت اله ابراهیمی به فرصت‌های پیش روی مدیران مناطق و شعب تهران اشاره کرد وگفت: باید از ظرفیت دفاتر مرکزی شرکت‌های مستقر در پایتخت به‌ویژه شرکت‌های زیرمجموعه بانک نهایت استفاده شود.


وی با تأکید بر ضرورت رعایت مقررات اعتباری، تصریح کرد: تسهیلات باید با ارزیابی دقیق، تشکیل پرونده تسهیلاتی مطابق با دستورالعمل‌ها و رعایت مقررات اعتباری و شناخت کافی از مشتریان پرداخت شود.


مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به نوسانات و رشد جهشی نرخ ارز، اظهار داشت: حمایت از مشتریان ارزی برای بانک مهم است و باید برای جذب و نگهداری آنها خدمات ویژه طراحی و عرضه کنیم.


در این بازدید مسئولان شعبه بیهقی به رشد منابع و تسهیلات اعطایی در سال جاری و موفقیت در وصول مطالبات و تحقق سود در این شعبه اشاره کردند.


بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه در پایان نخستین بازدید از واحدهای صف همراه با تعدادی از مدیران به دیدار کارکنان شعبه مستقل بیهقی رفت و از نزدیک با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد