درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48054صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 11 آبان 1400 - 00:21
دستور صریح مدیرعامل بانک سپه برای پیگیری سریع و حل مشکل واحد تولیدی در گیلان
در پی انتشار گزارش شب گذشته در بخش خبری 20:30 شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پیرامون تعطیلی یک کارخانه نان‌صنعتی در استان گیلان، دکتر آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه دستور پیگیری و حل سریع مشکل این واحد تولیدی را به بخش‌های ذی‌ربط بانک صادر کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در پی انتشار گزارش شب گذشته در بخش خبری 20:30 شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پیرامون تعطیلی یک کارخانه نان‌صنعتی در استان گیلان، دکتر آیت اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه دستور پیگیری و حل سریع مشکل این واحد تولیدی را به بخش‌های ذی‌ربط بانک صادر کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک سپه، علی‌رغم اینکه نتایج بررسی‌های مکاتبات بین بانک و کارخانه نان‌صنعتی مذکور نشان می‌دهد، بانک سپه نه‌تنها در تعطیلی آن نقشی نداشته است، بلکه بر اساس مفاد قرارداد دوجانبه برای کمک به تولید و اشتغال در استان فراتر از تعهدات خود عمل کرده است؛ دکتر ابراهیمی از مدیران واحدهای ذی‌ربط بانک خواسته است در چارچوب مقررات و در اسرع وقت برای برگرداندن این واحد تولیدی به چرخه تولید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.


همچنین اداره کل روابط عمومی بانک سپه برای تنویر افکار عمومی ذکر چند نکته به شرح زیر را لازم و ضروری می‌داند:
نخست اینکه تسهیلات مشارکت مدنی اولیه شرکت بین‌المللی خوشه زرین چلک به مبلغ 18 میلیارد و 550 میلیون ریال با نرخ سود 12 درصد و معرفی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به بانک مهراقتصاد سابق ارسال شده و تسهیلات موصوف طی سال‌های 1391-1389 پرداخت شده است.


همچنین تسهیلات خرید ماشین‌آلات و سرمایه در گردش برای اجرای طرح با نظارت کارشناسان بانک مذکور پرداخت شد که با ارائه پروانه بهره‌برداری کارخانه، در تاریخ شانزدهم آذرماه 1392 قرارداد "مشارکت مدنی" به قرارداد "اجاره به‌شرط تملیک" تبدیل شده است.


علاوه بر این کارگروه‌های تخصصی متعددی برای رفع مشکل بدهکار با حضور نماینده بانک تشکیل شده است، اما تاکنون مدیران شرکت برنامه‌ای برای راه‌اندازی کارخانه و تعیین تکلیف مطالبات بانک ارائه نکرده‌اند.
در این گزارش تصریح شده است: با وجود مسائل مطروحه بر اساس تأکید مدیرعامل بانک سپه برای حل مشکل و بازگشت مجدد این واحد تولیدی به چرخه تولید با تعامل دوجانبه، این بانک طبق قوانین و مقررات آماده اعمال هرگونه مساعدت به‌منظور حمایت از تولید استان گیلان است.


این گزارش می‌افزاید: همواره و به‌ویژه طی سال‌های اخیر حمایت از تولید و رفع موانع آن در صدر برنامه‌های اجرایی بانک سپه بوده و این بانک در زمره بانک‌های نقش‌آفرین و تأثیرگذار در پشتیبانی از رونق تولید و اشتغال در کشور است.


بانک سپه مشتریان حوزه تولید را شرکای خود می‌داند و در عین تقید به رعایت قوانین و مقررات و انضباط مالی از طرف‌های مقابل بانک هم انتظار دارد به تعهدات خود بر اساس مفاد قرارداد فی مابین به‌موقع و صحیح عمل کنند.


بر اساس این گزارش، بانک به‌عنوان حافظ منافع سپرده‌گذاران و بیت‌المال، با رعایت و انجام دقیق وظایف خود عملکرد مطلوبی در حوزه سلامت مالی و اداری دارد و مدیران بانک همواره در تلاش هستند برای کمک به حل مشکلات فعالان اقتصادی با مسئولیت‌پذیری و ریسک‌پذیری لازم، از تولیدکنندگان واقعی و خوش‌نام نهایت همکاری را داشته باشند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد