درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48048صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 10 آبان 1400 - 10:19
۵ تکنیک بازاریابی ویروسی
در طول پویش بازاریابی ویروسی همواره به خاطر داشته باشید از هدف خود که جذب مخاطبان و تمرکز جهان بر نام تجاری شماست کار ‌می‌کنند. هدف بازاریابی شما باید قابل اندازه‌گیری باشد. به این ترتیب، این داده‌ها به شما ‌می‌گویند که آیا در مسیر درستی هستید یا خیر.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در حالی که هیچ تضمینی برای این‌که محتوای شما ویروسی شود وجود ندارد اما تکنیک‌هایی وجود دارد تا بتوانید احتمال شانس خود را افزایش دهید.

۱- توجه دیگران را سریع جلب کنید


در فضای اینترنت در هر ثانیه محتواهای مختلفی قرار ‌می‌گیرد. برای این‌که بتوانید توجه دیگران را جلب کنید باید فورا بتوانید نگاه دیگران را به خود معطوف کنید.
 

۲- مخاطبان خود را درگیر کنید


اگر مخاطبان با محتوای شما تعامل نکنند، به‌ندرت ویروسی ‌می‌شود. برخی از موفق‌ترین پویش‌های بازاریابی ویروسی فرصت‌هایی را به مخاطبان برای اظهارنظر، ایجاد محتوای خود قرار ‌می‌دهند.

۳- استفاده از احساسات


بیشتر کاربران به شدت تحت تأثیر احساسات خود هستند. وقتی محتوای بازاریابی ویروسی ایجاد ‌می‌کنید که منجر به واکنش احساسی شدیدی ‌می‌شود، بینندگان شما به احتمال زیاد با آن بیشتر درگیر ‌می‌شوند.

۴- سادگی پیام


همه پویش‌های ویروسی یک ویژگی مشترک دارند: پیام آنها را ‌می‌توان در یک جمله یا عبارت کوتاه خلاصه کرد. داشتن بیش از یک مفهوم یا پیام ‌می‌تواند مخاطبان شما را سردرگم کرده یا حواس آنها را پرت کند.

۵- تعیین هدف


در طول پویش بازاریابی ویروسی همواره به خاطر داشته باشید از هدف خود که جذب مخاطبان و تمرکز جهان بر نام تجاری شماست کار ‌می‌کنند. هدف بازاریابی شما باید قابل اندازه‌گیری باشد. به این ترتیب، این داده‌ها به شما ‌می‌گویند که آیا در مسیر درستی هستید یا خیر.

معصومه سعادت - خبرنگار / ضمیمه کلیک روزنامه جام جم
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد