درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:13   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48028صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 7 آبان 1400 - 12:45
فیس‌بوک به «متا» تغییر نام داد
مارک زاکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیس‌بوک پنج‌شنبه، 28 اکتبر، اعلام کرد که نام این شرکت را از این پس به «مِتا» (Meta) تغییر می‌دهد. این تغییر نام فیس‌بوک در شرایطی رخ می‌دهد که این شرکت با انتقاد قانون‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها به خاطر قدرت بازار، تصمیم‌های الگوریتمی و نظارت بر پلتفرم‌هایش با مشکلاتی مواجه است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مارک زاکربرگ، موسس شبکه اجتماعی فیسبوک پنج‌شنبه، 28 اکتبر، اعلام کرد که نام این شرکت را از این پس به «مِتا» (Meta) تغییر می‌دهد.

این تغییر نام فیس‌بوک در شرایطی رخ می‌دهد که این شرکت با انتقاد قانون‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها به خاطر قدرت بازار، تصمیم‌های الگوریتمی و نظارت بر پلتفرم‌هایش با مشکلاتی مواجه است.

کارشناسان می‌گویند این تغییر نام، منعکس‌کننده جاه‌طلبی‌های رو به افزایش این شرکت برای رفتن به فراتر از رسانه‌های اجتماعی است.


متاورس چیست؟

کلمه متاورس شامل ابتدای Meta، یعنی فراتر از جهان مادی و انتهای کلمه یونیورس (universe) به معنای جهان است.


اصطلاح متاورس (Metaverse) به مفهوم محیطی مجازی است که در آن کاربران می‌توانند به کمک رایانه‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که از ابتدای دسامبر، نماد سهام خود را از FB به MVRS تغییر خواهد داد.


فیس‌بوک می‌گوید در سال آینده قصد دارد حدود 10 میلیارد دلار برای توسعه فناوری‌های مورد نیاز برای ساخت متاورس هزینه کند.

به گزارش شارا به نقل از العربیه، تنها در یک روز و آن هم پس از انتشار بیانیه فیس‌بوک مبنی بر تغییر نام آن، قیمت سهام این شرکت بیش از 3 درصد افزایش یافت.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد