درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 15:16   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد

  مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی

  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی بین‌المللی
  برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی
  بزرگ شوید و رشد کنید
  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
  محتوا ستاره درخشان کهکشان نشر
  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد
  دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات
  وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47971صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 27 مهر 1400 - 15:33
فرصت هایی که «بازی مرکب» برای همه ساخته است
کل هزینه ساخت «بازی مرکب» 21.4 میلیون دلار بوده است. اما اگر این سریال با بازیگران آمریکایی و در آمریکا ساخته می شد، هزینه آن 5 تا 10 بر
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کل هزینه ساخت «بازی مرکب» 21.4 میلیون دلار بوده است. اما اگر این سریال با بازیگران آمریکایی و در آمریکا ساخته می شد، هزینه آن 5 تا 10 برابر بیشتر بود. هم چنین بلومبرگ ارزش این سریال را 900 میلیون دلار اعلام کرده است.

در رقابت رسانه های جریان اصلی، موفقیت یک شرکت به معنای شکست شرکت دیگر است. اما موفقیت سریال کره ای «بازی مرکب»، محصول نتفلیکس در این بین، یک استثناست.

نتفلیکس در جریان پخش «بازی مرکب»، رکوردشکنی کرد. گزارش ها نشان می دهد در سراسر جهان، بیش از 111 میلیون بیننده دست کم، 2 دقیقه از این سریال را دیده اند. به طور معمول، محبوبیت سریال یک شرکت حسادت دیگر رقبا را بر می انگیزد، مثل موفقیت خانه پوشالی، محصول نتفلیکس که برای یک دهه خار چشم شرکت اچ بی او بود. اما این بار، رقبای نتفلیکس موفقیت «بازی مرکب» را تحسین کردند، چراکه این سریال باب ارائه محصولات غیرآمریکایی را باز کرد تا شرکت های رسانه ای با عرضه محصولات کم هزینه تر غیرآمریکایی، به سود بیشتری برسند.

آمازون، اپل، دیزنی، وارن مدیا اچ بی او مکس، ان بی سی یونیورسال، لاینگیت استارز و ویاکم سی بی اس، همه ساختن مجموعه های نمایشی تلویزیونی را دنبال می کنند تا به مخاطب جهانی برسند. آنچه امروز هالیوود دنبال می کند کاهش هزینه ها و صرفه جویی است. هالیوود تلاش می کند از استعدادهای محلی به جای ستاره های هالیوودی استفاده کند که دستمزد کمتری می گیرند. میزان مالیاتی که باید پرداخت شود هم کاهش پیدا می کند و ملت های مشتاق به دیده شدن برای رونق گردشگری مهم ترین شرکای هالیوود در این زمینه خواهند بود. هم چنین در همکاری با این ملت ها، شرکت های فیلمسازی از قید و بند اتحادیه های ناظر آمریکایی رها می شوند.

آجای ماگو، یک وکیل حوزه فناوری در این باره به سی ان بی سی می گوید:«هر کشوری مشوق های خودش را دارد. بعضی کشورها بازار بازتری دارند و بازاریابی برای فیلم ها با حمایت دولت ها و جشنواره ها انجام می شود. حتی ممکن است در این کشورها به طور رایگان با تهیه کنندگانی همکار شوید».

کشورهای اروپای شرقی، مثل مجارستان، اتریش و مالتا و کانادا مشوق های جذاب مالیاتی برای هالیود دارند. دامنی رومانو یک مدیر شرکت سرگرمی می گوید: «با وجود همه این مشوق ها، شرکت های آمریکایی ترجیح می دادند از اماکن بین المللی برای ساخت سریال های آمریکایی استفاده کنند. آن ها به این مناطق می رفتند و تابلوها و شکل خیابان ها را تغییر می دادند تا همه چیز آمریکایی به نظر برسد. اما آنچه امروز رخ داده، وجود محتوای محلی در مناطق است. درواقع دیگر استودیوهای خارجی نقاب آمریکایی به صورت نمی زنند».

نکته دیگر تماشای سریال های خارجی برای مخاطبان آمریکایی به طور معمول طافت فرساست. سریال های تلویزیونی غیرانگلیسی معدودی می توانند به موفقیتی برسند که «بازی مرکب» در چندماه اخیر کسب کرده است.

باتوجه به موفقیت «بازی مرکب»، دیزنی اعلام کرده برنامه دارد 27 سرای تلویزیونی و فیلم را در منطقه آسیا اقیانوسیه کلید بزند.

براساس گزارش بلومبرگ، کل هزینه ساخت «بازی مرکب» 21.4 میلیون دلار بوده است. اما اگر این سریال با بازیگران آمریکایی و در آمریکا ساخته می شد، هزینه آن 5 تا 10 برابر بیشتر بود. هم چنین بلومبرگ ارزش این سریال را 900 میلیون دلار اعلام کرده است.

موفقیت «بازی مرکب» هم چنین فرصتی برای خالقان و نویسندگانی است که در ایده فیلم های سوپر قهرمانی یا ربات ها گیر کرده اند. اشتیاق جهان به دیدن ستاره ها و شنیدن ایده های تازه فرصتی برای رشد صنعت و منافع همه از جمله هنرمندان و استودیوهای تهیه فیلم و سریال در جهان است.

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)


  روابط عمومی بین‌المللی


  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟


  تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی


  روابط با سرمایه‌گذاران در روابط عمومی بین المللی


  پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید


  همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات


  ۱۰ مهارت برای رهبران بازاریابی


  دو اشتباه رایج روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود