درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47944صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 25 مهر 1400 - 14:41
نقش روابط‌عمومی در مدیریت امروز
امین مولاخواه - در هر دوره ای یک دانش جز اولویت ها محسوب می شود و اگر نهاد یا سیستمی از آن بی بهره باشد مطمئنا باعث شما خواهد بود و تمامی عملکرد های خوب نیز از بین خواهد رفت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خیلی به زمان های قدیم نرویم که شاید از بحث مان خارج می شویم زمانی را به یاد بیاورید که تایپ و پرینت جایگاهی نداشته و نفراتی که دارای خط خوش بودند جایگاه بزرگی را می گرفتند و ارزش زیادی در جامعه داشتند و اگر توان نوشتاری فرد پایین بود قطعا به عنوان زیر دست فعالیت می کردند تا اینکه دستگاه تایپ دستی وارد شد و امروزه نسل جدید نیز کلا فراموش کرده که زمانی میرزا نویسی شغل پر آب و نانی به حساب می آمد .

بدون شک دنیا در حال تغییر است و باید با زمان پیش رفت و اگر قصد رقابت با دنیای مدرن را در سر داریم پس با زمان به جلو برویم

مقدمه کوتاه و لازمی را ارائه کردم تا به نیاز اول امروز نحوه انتخاب مدیران برسم نیازی که نقش حضور جوانان و دانش جدید امروز را با کمی توضیحات بیشتر به چشم خواهد آورد .

زمانی بود که مدیران ارشد سازمان با دستور ویک امضا و دو خط دستور کار را راه می انداختند ولی امروز بدون دانش کامپیوتر و اتوماسیون نه تنها کارهای مردم سریع انجام نمی‌گیرد بلکه یک نفر نیز باید در کنار مدیران پادویی کند و زمان نیز هدر می رود .

بگذریم که مدتها مدیرانی بودند که حتی فوبیای خاموش و روشن کردن کیس کامپیوتر داشتند و خنده دار تر و ناراحت کننده تر از اینکه حتی یک رای نیز در مجلس نداده اند و چه بر سر استان ها می آمده به هر حال در زمان آزمون و خطا پیش می آید ولی کاریست که شده !

دانش امروز جامعه مدیران که نمی شود آن را کتمان نمود و دانش بروز جامعه است آموزش روابط‌عمومی به صورت تخصصی است و دانشی که نقش آن عین هواست برای تنفس.

بدون شک مدیران امروز دانش روابط‌عمومی را اول یاد بگیرند بعد پست بگیرند.

و اگر مدیری توانایی همراهی با این دانش را نداشته باشد شک نکنید که مردم ضربه خواهند خورد و هیچ پیشرفتی را نخواهیم داشت .

یک اتفاق ساده عدم آشنایی با روابط‌عمومی ایجاد فضای تنش آفرین و جو روانی سنگین برای شهروندان را فراهم می کند ،همانند موتوری که روغن نداشته باشد .

این روزها جملاتی از بعضی از مدیران به گوش می رسد استفاده از جملاتی که بدون شک کار خود و حتی زحمات شخص را نیز زیر سوال می برد .

دنیای وب دنیای جدیدی است بدون محدودیت لسانی و اگر دانش کلی روابط‌عمومی این فضا را نداشته باشی خود که هیچ تمامی بدنه مدیریتی سازمان را نیز بر هم می زنی .

خیلی جای دوری نمی رویم به روایات اگر سری بزنید تمامی ائمه اطهار علیهم السلام ما نیز اول اخلاق مداری و رفتارهای درست که شروع دانش روابط‌عمومی است را بارها و بار توصیه نمودند را اشاره کرده اند فقط با یک تفاوت که امروز دانش مدرن فضای مجازی را به آن اضافه کنیم باز هم شروع کار با روابط‌عمومی است نه مدرک و پارت ...

با احترام به انتخاب های مردم و مسئولین با تجربه ای که سالها از نوشتن اخبار و گفتگوهای مختلف مدیریتی داشتم توصیه ای که می شود یک سیستم پویا درست نمود اینکه در دنیای جدید رسانه ای که دیگر می شود گفت در ایران هشتاد میلیون رسانه داریم با اهداف و تفکرات مختلف اول مدیران با روابط‌عمومی بالا که دانش حداقلی در این زمینه دارند را انتخاب و پای کار بیاوریم بعد به دنبال تخصص های دیگر بیفتیم چرا که استان هایی مثل اردبیل دیگر جای آزمونی مجدد را ندارند،این یک قانون مدنی در دنیای امروز است نه فرضیه ای که هنوز آزمایش نشده باشد .

مثال این یادداشت مان را از یک مثال عامیانه به پایان می رسانم :ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه هست!

 

منبع: رکنا
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد