درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47919صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 21 مهر 1400 - 17:46
رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی: رسانه اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور است
علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی در نشست صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری‌های پرمخاطب که امروز در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: نقد وظیفه خبرنگار است و خبرنگار کشاورزی باید مسئولان را در رسیدن به هدف امنیت غذایی در کشور یاری کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: رسانه اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور بوده و در دستیابی به اقتدار غذایی و امنیت ملی کشور موثر است.

به گزارش شارا به نقل از ایانا، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی در نشست صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری‌های پرمخاطب که امروز در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: نقد وظیفه خبرنگار است و خبرنگار کشاورزی باید مسئولان را در رسیدن به هدف امنیت غذایی در کشور یاری کند.

وی از خبرنگاران خواست: مشکلات بخش روابط‌عمومی‌ و ضعف ها را به ما اطلاع دهید تا بتوانیم این ضعف ها را پیگیری و رفع کنیم.

رضازاده با تاکید بر این که ما شروع و پایان تاریخ در وزارت جهاد کشاورزی نیستیم و نمی توانیم اقدامات دوره قبل را قضاوت کنیم، عنوان کرد: اقدامات خوبی در اوج تحریم در دولت قبل انجام شده و بخش کشاورزی رشد مثبت داشته است که ما قدردان زحماتشان هستیم.

رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی نهاد سیاسی نیست و باید به این موضوع آگاهی داشته باشیم که خبر یا گزارش ما بر روی محصولات و کالاهای اساسی موثر است بنابراین باید مراقب ایجاد تنش در کشور باشیم و نگاه سیاسی خود را به سفره مردم گره نزنیم.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر اقدامی که موجب کاهش قیمت اقلام اساسی سفره مردم و بهبود معیشت آنان شود، لازم است برجسته شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی کشور بوده و در دستیابی به اقتدار غذایی بر امنیت ملی کشور موثر است.

وی افزود: پایداری تولید خط قرمز دولت است و با پایداری تولید، تامین اقلام مورد نیاز مردم و تعیین قیمت منصفانه برای مصرف کننده امکان پذیر است، بنابراین گزارش انتقادی بنویسید اما با سفره مردم بازی نکنید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد