درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47884صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 18 مهر 1400 - 13:15
دیدگاه بنیادین رسانه بر وضعیت حال، ارتباط ساز با آینده ...
فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه،ارتباطات و از مدیران اجرایی و روابط عمومی کشور - جامعه مطالبه گر ما هر روز در تلاش است تا بر آنچه در حال وقوع و اجابت است آگاهی داشته باشد اما برای دستیابی به این امر از خود هیچگونه تلاشی نشان نداده بلکه سعی می کند این تلاش را از حوزه رسانه در کنار آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بموقع، سریع و بدون خطا نیز درخواست نماید که این امر بر سختی مسیر رسانه برای برخورداری از مخاطبین پیگیر و مستمر خویش سخت و دشوار می سازد اما چاره ای جز عنایت بدان نداشته زیرا این نیز جزئی از تغییر مزاج جامعه در حوزه ارتباطات است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر چه در زمان کنونی شاهد گسترش و چیره شدن رسانه بر وضعیت حاکمه بر جامعه هستیم اما نمی بایست از خاطر برد که این نفوذ گری رسانه بایست بسیار بنیادین و ساختار محور بوده تا آنجا که بتواند به خودی خود در مسیر حرکتی خویش نگرشی نیز به آینده در حوزه ارتباطات داشته باشد.


چرایی این امر بدان سان است که با رشد و گذر زمان بر احوال جامعه نوع و محتوای ارتباطات را نیز در حال دگرگونی اساسی است و اگر رسانه نتواند بر این امر خود را منطبق سازد، بدون شک با گذر از ایام حال از تاثیر پذیری و همسو نگری آن کاسته و روز به روز از این موج در حال پیشرفت جا خواهد ماند تا جایی که در طول مسیر شاهد باز ماندگی برخی رسانه ها خواهیم بود.


پس می طلبد رسانه بعنوان عنصری فراگیر و موثر در احوال جامعه که چه در رشد و بالندگی و چه در رکود آن ایفاگر نقش تعیین کننده است، ضمن تمرکز بر آنچه در کنون جامعه در حال انجام بوده و با اقدام خویش و نفوذ پذیری بر لایه لایه آن توانسته جایگاه ارزنده بدست آورد، با نوعی ارتباط سازی و ارتباط گیری بر آنچه که نیاز جامعه در عرصه ارتباطات خواهد بود و نیز ذائقه اندیشی آتی آن خود را همسو و هم نگر با این جریان غیر قابل انکار نماید.


جامعه مطالبه گر ما هر روز در تلاش است تا بر آنچه در حال وقوع و اجابت است آگاهی داشته باشد اما برای دستیابی به این امر از خود هیچگونه تلاشی نشان نداده بلکه سعی می کند این تلاش را از حوزه رسانه در کنار آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بموقع، سریع و بدون خطا نیز درخواست نماید که این امر بر سختی مسیر رسانه برای برخورداری از مخاطبین پیگیر و مستمر خویش سخت و دشوار می سازد اما چاره ای جز عنایت بدان نداشته زیرا این نیز جزئی از تغییر مزاج جامعه در حوزه ارتباطات است.


اینک بایستی رسانه تلاش نماید با حفظ جایگاه محوری خویش در جامعه در تکاپوی آینده نگری ارتباط ساز باشد تا بتواند با تحلیل درست و تقسیری منطقی راهکارهای مناسب برای عرصه ارتباطات جامعه بدست آورده و بتواند همچنان جامعه را در تسخیره نفوذپذیری و تأسی پذیر از فعالیت خویش قرار داده و با هدایت افکار و نگرش های جاری در این مقوله، نقش خود را به شکلی ایفا نماید که هنر و جذابیت آن کاسته نشده و با شگردهای در توان خود حتی بتواند دیدگاه های روشن و تفکرات بیدار جامعه را شگفت زده نماید.


امید آن است با گذر بر این امر که رسانه می بایست در حال خویش متوقف نشده و آینده زیستی را نیز در مسیر حرکتی خویش قرار دهد، شاهد آن باشیم که این ابزار بنیادین در حوزه ارتباطات بتواند در کالبد جامعه رخنه کرده، خواست و نیاز آن را دریابد و بر پایه ی آن ساختار محور و آینده ساز برای این حوزه بوده تا همچنان رسانه برترین ابزار ارتباطی جامعه تلقی گردد.
 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد