درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 02:59   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47872صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 16 مهر 1400 - 13:36
انجمن متخصصان روابط عمومی 23 ساله شد
انجمن متخصصان روابط عمومی یک نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به منظور ارتقای جایگاه علمی روابط عمومی‌های کشور انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در خرداد ماه سال 1378 تشکیل شد.

این انجمن نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.


اهداف
ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین مدرسان، محققان و متخصصان روابط عمومی
کمک به توسعه ادبیات، تحقیقات و پژوهش های بنیادین روابط عمومی
تبادل نظر در مورد تغییر و اصلاح برنامه‌ها و مواد آموزشی دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت روابط عمومی با برقراری هماهنگی و تماس و همکاری با دستگاه های مسوول ذیربط
تهیه، تدوین و انتشار کتب و نشریات ادواری و غیر ادواری تخصصی روابط عمومی
کمک به طراحی و اجرای نظام های اطلاع رسانی و بانک های اطلاعاتی
کمک به توسعه علمی روابط عمومی در ایران و تلاش برای ترسیم الگوی روابط عمومی بومی و ملی
همکاری با تشکل های ملی و بین المللی روابط عمومی و ارتباطات و مبادلات فکری، علمی و فرهنگی میان متخصصان ایرانی و غیر ایرانی
تبیین و تدوین مبانی و اصول اخلاقی روابط عمومی

وظایف/ خدمات
ارایه خدمات مشاوره ای در حوزه روابط عمومی
اقدام و همکاری برای انجام تحقیقات علمی و تخصصی در زمینه روابط عمومی در سطوح ملی و بین المللی
اقدام و همکاری در جهت تدوین اصول و منشور اخلاق حرفه ای
برگزاری گردهمایی های علمی مرتبط با روابط عمومی در سطح ملی، منطقه ای و بین‌المللی
معرفی و تقدیر از متخصصان، پیشکسوتان و استادان ممتاز و نهادهای فعال و تاثیرگذار در زمینه روابط عمومی
انتشار کتب و نشریات علمی درزمینه روابط عمومی
برگزاری نشست ها و کارگاه های علمی آموزشی روابط عمومی
برقراری ارتباط با انجمن ها و مجامع ذیربط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی

اصول اخلاقی
احترام به قانون
احترام به حقوق تخصصی و موازین اخلاق حرفه ای شامل: صداقت، راستگویی، انصاف، برابری و امانت داری
احترام به آزادی و استقلال حرفه‌ای و تخصصی و دسترسی آزاد و برابر به اطلاعات و دانش
رعایت احترام متقابل و حفظ تشریک مساعی با اعضاء و متخصصان روابط عمومی
ترویج رویکرد علمی و تخصصی و حمایت از استفاده از فناوری های نوین در جهت پیشبرد اهداف حرفه ای
ترویج روحیه وفاداری و احساس مسوولیت اجتماعی
احترام به ضوابط و مقررات و دفاع از حقوق و اهداف انجمن

ساختار سازمانی
ارکان و سازمان انجمن طبق اساسنامه عبارتند از:
مجمع عمومی
هیات مدیره
بازرس یا بازرسان

شرایط عضویت
عضویت در انجمن متخصصان روابط عمومی به صورت‌های افتخاری، حقیقی، پیوسته، وابسته و دانشجویی است که پس از پذیرش اصول اخلاقی انجمن، براساس اساسنامه و با تصویب هیات مدیره تحقق می‌یابد.

اهم طرح‌ها و برنامه‌های انجمن
فعالیت‌های مدیریتی
فعالیت‌های اجرایی و نمایشگاهی
فعالیت‌های آموزشی
فعالیت های انتشاراتی
 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود