درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 11:15   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است

  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است
  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47820صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 9 مهر 1400 - 12:01
محتوای ایجاد شده توسط کاربر
طبق تحقیقی که توسط TurnTo Networks انجام شده است، 90 درصد از مشتریان معتقدند که محتوای تولید شده توسط کاربر در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها در مقایسه با ایمیل تبلیغاتی و نتایج موتورهای جستجو موثرتر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طبق تحقیقی که توسط TurnTo Networks انجام شده است، 90 درصد از مشتریان معتقدند که محتوای تولید شده توسط کاربر در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها در مقایسه با ایمیل تبلیغاتی و نتایج موتورهای جستجو موثرتر است.


با این حال، محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند بر یک کسب و کار تأثیر مثبت یا منفی بگذارد.


بنابراین، مهم است که بدانید چگونه از آن به شیوه صحیح استفاده کنید. در طول همه گیری، بازاریابی محتوایی تولید شده توسط کاربران به عنوان یک جایگزین موثر برای بازاریابی سنتی در حال ظهور است.


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»