درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 03:08   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47814صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 7 مهر 1400 - 22:05
پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌
در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر یه عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود. این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.
  

 

 

روابط‌عمومی‌ در کشور ما به‌تدریج اهمیت و تاثیرگذاری خود را در نهادها وسازمان‌های مختلف پیدا کرده است.


لازمه تداوم این روند شکل‌گیری، رشد و توسعه فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در سطخ ملی و بین‌المللی است.

 

در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر به عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود.

 

این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.


انتظار این است که با خرد جمعی و دوری از فاصله‌هایی که وجود دارد، تمامی انجمن‌های تخصصی روابط‌عمومی به فکر شکل‌گیری نهاد مرجع مورد نظر باشند.


جواد قاسمی  دبیر انجمن روابط‌عمومی‌ ایران
 

1
 

 

منتظر نظر شما هم هستیم:

به نشانی الکترونیکی info@kpri.ir  ارسال فرمایید.

 

به همراه عکس:

 

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بستر اعتلای هر چه بیشتر "روابط‌عمومی ایران" را فراهم کند؟ فقط یک عامل به اضافه 5 خط توضیح. تمام: "مهمترین توصیه شما به دولت جدید".

 


 

شارا: www.shara.ir

فروشگاه روابط‌عمومی‌: www.kpri.ir



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی