درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 16:11   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد

  مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی

  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی بین‌المللی
  برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی
  بزرگ شوید و رشد کنید
  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
  محتوا ستاره درخشان کهکشان نشر
  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد
  دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات
  وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47810صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 7 مهر 1400 - 14:20
فروش بازی های اکشن بیشتر شده است
رشد صنعت بازی‌های موبایلی، از پیامدهای همه گیری کرونا بود. خانه نشینی مردم و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشگاهی بسیاری را به بازی های موبایلی علاقمند کرد. تازه ترین گزارش کافه بازار نشان می دهد درسال گذشته 6700 بازی فروشنده در این پتلفرم فروش برنامه فعال بوده است که از این تعداد، 1730 بازی فروشنده، از عرضه کنندگان جدید بوده اند. براساس این گزارش، در سال گذشته، 4300 بازی فروشنده، علاوه بر بازی، محتوای دیجیتال هم فروخته اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیشترین رشد تعداد نصب فعال در مقایسه با سال 98 مربوط به دسته های کودک، شبیه سازی و اکشن است. دسته های تفننی و اکشن و امتیازی به ترتیب بیشترین تعداد نصب فعال را داشتند.

رشد صنعت
بازی‌های موبایلی، از پیامدهای همه گیری کرونا بود. خانه نشینی مردم و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشگاهی بسیاری را به بازی های موبایلی علاقمند کرد. تازه ترین گزارش کافه بازار نشان می دهد درسال گذشته 6700 بازی فروشنده در این پتلفرم فروش برنامه فعال بوده است که از این تعداد، 1730 بازی فروشنده، از عرضه کنندگان جدید بوده اند. براساس این گزارش، در سال گذشته، 4300 بازی فروشنده، علاوه بر بازی، محتوای دیجیتال هم فروخته اند.

از مجموع کل بازی های عرضه شده در این پتلفرم، فروش 3000 بازی فعال در سال 98، در سال 99 متوقف شده است که این میزان، نسبت به ریزش بازی ها در سال های گذشته کمتر بوده است. گزارش کافه بازار نشان می دهد بازی های پولی اغلب از روش پرداخت درون برنامه ای برای کسب درآمد استفاده کردند و در بازی های اکشن، این روش بیشتر مورد استفاده بوده است. سهم بازی های رایگان از فروش بیش از بازی های پولی بوده است و بازی های رایگان دریافت شده توسط کاربران، بیشتر در سته های امتیازی، معمایی و شبیه سازی بوده است. کلمات و دانستنی ها، ورزشی و اکشن، بیشتر بازی ها رایگان نبوده است.

علاقمندان به بازی بیشتر در استان های تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی بازی خریده اند. اصفهان، البرز و گیلان در رتبه های بعدی خریداران بازی بوده اند. 50 درصد از خرید بازی ها در استان های تهران و خراسان رضوی انجام شده است.

بازی های دسته اکشن، بیشترین اشتراک خریدار را از بین دسته های بازی دارند. بعد از این بازی ها، مردم بیشتر بازی های رانندگانی و تفننی را خریده اند و بازی های معمایی و امتیازی، کمترین اشتراک را بین فروشنده های مختلف داشته است. در سال گذشته از 10 دسته بازی، 8 دسته در تعداد نصب فعال رشد کرده اند. بیشترین رشد تعداد نصب فعال در مقایسه با سال 98 مربوط به دسته های کودک، شبیه سازی و اکشن است. دسته های تفننی و اکشن و امتیازی به ترتیب بیشترین تعداد نصب فعال را داشتند. در سال 99، دسته کلمات و دانستنی ها بیشترین کاهش رشد در تعداد نصب فعال را داشته اند.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)


  روابط عمومی بین‌المللی


  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟


  تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی


  پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید


  همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات


  ۱۰ مهارت برای رهبران بازاریابی


  دو اشتباه رایج روابط‌عمومی


  رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها اقدام جدی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود