درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 مهر 1400 - 19:52   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رسانه‌های اجتماعی

  رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند

  نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل

  انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب
  رئیس امور فرهنگی روابط عمومی ستاد از منطقه استان مرکزی بازدید کرد
  نقش روابط‌عمومی در مدیریت امروز
  انتصاب مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات
  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور
  برنامه روابط‌عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها برای سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود
  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی
  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
  رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47792صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 4 مهر 1400 - 14:32
نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران - یک مدیر روابط‌عمومی آگاه باید تمام شرایط لازم و صلاحیت حرفه ای کافی داشته باشد تا بتواند بار سنگینی را از دوش مسئولین بردارد. بدیهی است آنان که راه پاسخگویی شفاف را باور ندارند به روابط‌عمومی هم نیاز ندارند و فقط جایگاه تبلیغات و تشریفات برای آنها کافی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیران ما چه میزان روابط‌عمومی را می شناسند و نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست.


چند سالی است که بار دیگر مسئولین، برای روابط‌عمومی های ما عناوین خاصی تعریف کرده اند روابط‌عمومی و اطلاع رسانی، روابط‌عمومی و آموزش عمومی، روابط‌عمومی و امور بین الملل، مدیریت ارتباطات، روابط‌عمومی و مسئولیت های اجتماعی، مدیریت راهبردی و روابط‌عمومی، روابط‌عمومی و اموراجتماعی، روابط‌عمومی و برندینگ، دفتر ریاست و روابط‌عمومی، مدیریت برند، روابط‌عمومی و بازاریابی، روابط‌عمومی و تبلیغات، روابط‌عمومی و تشریفات و.....


برخی از ما که سالهای اول انقلاب را نیز تجربه کرده ایم به خاطر داریم به دلیل عدم شناخت مسئولین از روابط‌عمومی عناوین مختلفی برای روابط‌عمومی تعریف کرده و حتی روابط‌عمومی را تعطیل هم کردند.


تعریف روابط‌عمومی از ابتدا تا کنون یک جمله ساده اس "آینه تمام نمای سازمان" ساده و مختصر و تمام کتاب ها و سخنرانی ها و نوشته ها در همین جمله نهفته است و تمام تعاریف بالا را در بر می گیرد و کارشناسان روابط‌عمومی باید به تمام آنچه گفته می شود مسلط باشد.

 

معلوم نیست پس از سال ها سختی برای معرفی روابط‌عمومی به جامعه چرا بار دیگر به عقب رفته ایم و مفهوم روابط‌عمومی را درک نکرده و شناختی از آن در بین مسئولین ما وجود ندارد و زبانم لال برخی از مسئولین ما روش دیکتاتوری برگزیده و
برای عدم شفاف سازی و پاسخگویی و پنهان کاری دیگر نیازی به روابط‌عمومی ندارند و همه آنچه کوتاه بیان کردم بهانه است.


امروز دولت جدید وارث یکسری بدعهدی ها، تبلیغات گمراه کننده وعده های غیر قابل اجرا و بحران های  مختلف مانند ویروس کرونا، آب، برق، فاضلاب، تعطیلی مراکز بزرگ صنعتی، کاهش راندمان کشاورزی .... است. آیا زمان آن نرسیده که با مردم شفاف باشیم و معضلات و مشکلات را با مردم در میان گذاشته و  مردم را دعوت به همکاری کنیم تا شاید دزدی ها، رانت‌ها، سو استفاده از نا آگاهی مردم تغییر یابد. برای رفع این بحران ها و معضلات نیازمند کارشناسان و متخصصین افکار عمومی هستیم که در غالب "روابط‌عمومی" می توانند عصای دست مدیران جدید باشند و اجازه ندهیم هر فرد غیر متخصصی را برای این منظور دعوت به همکاری کنند.

 

 یک مدیر روابط‌عمومی آگاه باید تمام شرایط لازم و صلاحیت حرفه ای کافی داشته باشد تا بتواند بار سنگینی را از دوش مسئولین بردارد. بدیهی است آنان که راه پاسخگویی شفاف را باور ندارند به روابط‌عمومی هم نیاز ندارند و فقط جایگاه تبلیغات و تشریفات برای آنها کافی است.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  رسانه‌های اجتماعی


  هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی


  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش


  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی


  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی


  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب


  سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌ و شهرسازی منصوب شد


  مشاور رسانه‌ای سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی