درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 25 مهر 1400 - 20:31   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رسانه‌های اجتماعی

  رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند

  نتایج یک تحقیق جدید: گوشی‌های اندرویدی از شما جاسوسی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل

  انتصاب مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب
  رئیس امور فرهنگی روابط عمومی ستاد از منطقه استان مرکزی بازدید کرد
  نقش روابط‌عمومی در مدیریت امروز
  انتصاب مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات
  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور
  برنامه روابط‌عمومی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها برای سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود
  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش
  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی
  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
  رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47790صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 4 مهر 1400 - 10:28
جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها
محبوبه ناطق - آشنایی مدیران ارشد با حداقل‌های ویژگیهای ارتباطی باعث می‌شود به راحتی روابط عمومی‌ها را به بازی سازنده بگیرند از آن طرف نیز روابط عمومی‌ها با ارائه اطلاعات صادقانه و با درک صحیحی از وضعیت موجود، نقش تاثیر گذار در تعالی و برندینگ سازمان و آگاهی مدیران ارشد داشته باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحولات صورت گرفته در قالب مدیاهای گوناگون، نظامهای ارتباطی نوینی را شکل داده که بر فضای تعاملی انسان و سازمان اثر گذاشته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند انتقال دانش در کشوری که دارای وسعت زیاد، کارخانجات بزرگ و هلدینگ‌های عظیم است به صورت یک رکن اساسی نمی‌تواند بی‌توجه به افکار عمومی و اقناع مصرف‌کنندگان باشد.

در این شرایط مدیران ارشد ناچار و ملزم به درنظر گرفتن روابط‌عمومی‌های قوی و دارای تعامل بالا با رسانه‌ها هستند و دیگر نمی‌توانند به مانند گذشته صددرصد تصمیم‌گیرنده مجموعه تحت مدیریتشان باشند در حقیقت با استفاده از روابط عمومی‌های کارآمد می‌توانند شرکتهای کارآمد بسازند و اهداف مورد نظر سازمان را پیش ببرند.

در این میان رسانه‌ها معیار خوبی برای سنجش روابط‌عمومی‌های فعال، دارای تعامل و سازنده برای سازمانشان به شمار می‌روند. کافی است نحوه تعامل مدیران و کارکنان روابط عمومی خود را با رسانه‌ها بررسی کرده و به اثرگذاری روابط عمومی در محیط رسانه‌ای و اجتماعی مکان فعالیت خود پی ببرند.

آشنایی مدیران ارشد با حداقل‌های ویژگیهای ارتباطی باعث می‌شود به راحتی روابط عمومی‌ها را به بازی سازنده بگیرند از آن طرف نیز روابط عمومی‌ها با ارائه اطلاعات صادقانه و با درک صحیحی از وضعیت موجود، نقش تاثیر گذار در تعالی و برندینگ سازمان و آگاهی مدیران ارشد داشته باشند.

در این راستا به عنوان یک خبرنگار حوزه معادن و صنایع معدنی به رغم ارتباط خوب با بسیاری از شرکتهای بزرگ این حوزه، باید اذعان کنم عملکرد مدیران روابط عمومی تعدادی از صنایع در حوزه فولاد و معدن همچون شرکت ذوب آهن اصفهان با مدیریت جناب آقای امیری و معاون مدیر روابط عمومی جناب آقای مرادیان با رابطه‌ی سازنده و مثبت از شرکتهای دیگر جلوتر بوده و آنها ضرورت تعامل با رسانه را بهتر شناخته و با ارتباطی پایدار با خبرنگاران حوزه معدن و صنایع معدنی اهداف سازمانی خود را بهتر پیش برده‌اند.

به زعم نگارنده این اتفاق ناشی از حضور دیرپای مدیران و کارشناسان توانمند و مجرب روابط عمومی این شرکتها در این مجموعه‌ها بوده که به خاطر حضور طولانی در شرکت به چم و خم کار و تعامل با رسانه‌ها کاملا واقفند.

آنها جواهرهای بی‌بدیل و ارزشمندی هستند که هر مدیری آرزوی داشتنش را دارد و عملکرد آنها در حوزه رسانه می تواند الگویی ارزشمند برای سایرین باشد. ضرورت پاسداشت این سرمایه‌های گرانقدر منابع انسانی در حوزه روابط عمومی و رسانه بر کسی پوشیده نیست.

 

منبع: دنیای معدن


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  رسانه‌های اجتماعی


  هفت نکته ارتباطی برای مدیران روابط عمومی


  طرز رفتار و سلو/ اخلاق و تربیت مقدم بر علم و دانش


  برخی بهترین تکنیک های روابط عمومی


  13 دلیل برای توجه به بازاریابی محتوامحور


  پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی


  سه نکته مهم درخصوص ساخت برندی محبوب و غیرقابل تفکیک از زندگی مخاطب


  سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌ و شهرسازی منصوب شد


  مشاور رسانه‌ای سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی