درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 07:38   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47783صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 2 مهر 1400 - 00:17
گزارش: رقبای شما هر چند وقت یکبار در رسانه‌های اجتماعی پست می‌گذارند
آیا تقویم محتوایی شما، نیازهای مخاطبان دیجیتالی مدرن را برآورده می کند؟ ممکن است معیارهای زیادی در مورد میزان مشارکت شبکه‌های اجتماعی خود در دست داشته باشید. شما می دانید چند بار در فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام پست می گذارید. مدیرعامل شما هر چند وقت یکبار توییت می کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیا تقویم محتوایی شما، نیازهای مخاطبان دیجیتالی مدرن را برآورده می کند؟

ممکن است معیارهای زیادی در مورد میزان مشارکت
شبکه‌های اجتماعی خود در دست داشته باشید. شما می دانید چند بار در فیسبوک، لینکدین و اینستاگرام پست می گذارید. مدیرعامل شما هر چند وقت یکبار توییت می کند.

اما آیا به اندازه کافی کار می کنید؟ اگر محتوای شما زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد، به این دلیل است که شما آنطور که باید منتشر نمی کنید، یا به این دلیل است که محتوای شما خود به اصلاح نیاز دارد؟

گزارش جدیدی از Sprout Social با هدف محک زدن نحوه استفاده شرکت ها از رسانه های اجتماعی و ارائه میانگین های زیادی است که می تواند به عنوان معیاری برای فعالیت شما در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی، تعداد متوسط ​​پست های صنعت در روز 11 نفر است.

 

 

صنایعی مانند تبلیغات و بازاریابی، خدمات مالی، سلامتی و برند های خودرو هر روز محتوای بیشتری را با میانگین 16 پست در روز منتشر می کنند. با این حال، همیشه همیشه "بیشتر" نیست.

وقتی صحبت از به اشتراک گذاری ویدئو به میان می آید،
فیسبوک پلتفرم برتر اکثر شرکت هاست:

 

 

با این حال، این تصویر ثابت است که در فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر حکمرانی می کند - شاید منعکس کننده هزینه کم تولید و بازده سرمایه گذاری مدیران برند باشد.

 

 

 

حتی در توییتر، پست های متنی ساده فقط 16 درصد از انواع پست را به خود اختصاص می دهند، و این امر برای تیم رسانه های اجتماعی نشان می دهد که دارای صلاحیت طراحی بصری قوی هستند.

اما مصرف کنندگان از کانال های رسانه های تجاری برند شما به دنبال چه چیزی هستند؟
 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد