درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 05:22   

فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط

  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط


ادامه ادامه مطلب سه

کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
  مدیر‌کل روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه معرفی شد
  سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز منصوب شد
  همایش روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد
  آیین تجلیل از روابط‌عمومی های ادارات شهرستان نور برگزار شد
  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط
  به‌‌روزرسانی واتس‌اپ امکان ترک بی‌سرو صدا از گروه‌ها را می‌دهد
  چرا در برابر اطلاعات نادرست و بد آسیب پذیر هستیم؟
  چالش های بازاریابی در متاورس
  مدیر مخابرات منطقه تهران: روابط‌عمومی با اطلاع رسانی بموقع و شفاف سازی برای مردم آرامش به ارمغان می آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47766صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 شهریور 1400 - 11:57
روابط‌عمومی‌ و امنیت سایبری
در عصر تجارت مدرن، شکست‌های امنیت سایبری از شایع‌ترین اشکال فاجعه روابط‌عمومی‌ است. نقض امنیت سایبری شبکه نه تنها به مشتریان نشان می دهد که دقت لازم را در شبکه خود انجام نداده‌اید، بلکه نشان می دهد که حریم خصوصی و امنیت افراد مرتبط با شرکت شما در خطر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در عصر تجارت مدرن، شکست‌های امنیت سایبری از شایع‌ترین اشکال فاجعه روابط‌عمومی‌ است. نقض امنیت سایبری شبکه نه تنها به مشتریان نشان می دهد که دقت لازم را در شبکه خود انجام نداده‌اید، بلکه نشان می دهد که حریم خصوصی و امنیت افراد مرتبط با شرکت شما در خطر است.

 

به طور طبیعی، این تصویری نیست که می خواهید به عنوان یک کسب و کار ایجاد کنید. به این ترتیب، شرکت هایی که از عواقب حمله سایبری بر شهرت خود می ترسند، باید از قبل و از هر نظر آماده باشند.


به کارکنان اطلاع دهید

کارکنان شما مایه حیات شرکت شما هستند. اما مانند خون در بدن انسان، هرگونه مشکل می تواند به سرعت در کل تجارت گسترش یابد و باعث ایجاد اختلال شدید در یک نقطه شکست شود. بنابراین، کمک به کارکنان خود برای درک خطرات آنلاین یک اقدام مهم است و آماده سازی آنها برای انواع ریسک که ممکن است شرکت شما تجربه کند.

 

کارکنان شما باید بهترین شیوه های امنیت سایبری را بدانند و مسئولیت شما این است که آنها را به آنها آموزش دهید.


راه حل های جدید

امنیت شبکه های تجاری در دهه گذشته جهش بزرگ و گسترده ای داشته است؛ با بسیاری از ویژگی های جدید و راه های هوشمند برای محافظت از داده های تجاری و امکانات موجود. با استفاده از این راه حل های تکنولوژیکی جدید، جدیدترین نرم‌افزارها را  تهیه کنید تا شانس بیشتری برای جلوگیری از هک و حملات در آینده را داشته باشید.

 

نقاط ضعف را شناسایی کنید

 نقاط ضعف و راه‌های زیادی برای هک رایانه ها وجود دارد. آنها را شناسایی کرده و راه هر گونه نفوذ به شبکه شرکت تان را ببندید.


روابط‌عمومی‌

نشان دادن امنیت شگفت انگیز شرکت تان می تواند برای تصویر برند شما مثبت باشد اما اگر شما از حمله ای رنج می برید، مدیریت روابط‌عمومی‌ شما باید وارد عمل شود تا خسارتی که چنین حمله ای به برند شما وارد می کند را محدود کند.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»