درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 02:14   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47766صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 30 شهریور 1400 - 11:57
روابط‌عمومی‌ و امنیت سایبری
در عصر تجارت مدرن، شکست‌های امنیت سایبری از شایع‌ترین اشکال فاجعه روابط‌عمومی‌ است. نقض امنیت سایبری شبکه نه تنها به مشتریان نشان می دهد که دقت لازم را در شبکه خود انجام نداده‌اید، بلکه نشان می دهد که حریم خصوصی و امنیت افراد مرتبط با شرکت شما در خطر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در عصر تجارت مدرن، شکست‌های امنیت سایبری از شایع‌ترین اشکال فاجعه روابط‌عمومی‌ است. نقض امنیت سایبری شبکه نه تنها به مشتریان نشان می دهد که دقت لازم را در شبکه خود انجام نداده‌اید، بلکه نشان می دهد که حریم خصوصی و امنیت افراد مرتبط با شرکت شما در خطر است.

 

به طور طبیعی، این تصویری نیست که می خواهید به عنوان یک کسب و کار ایجاد کنید. به این ترتیب، شرکت هایی که از عواقب حمله سایبری بر شهرت خود می ترسند، باید از قبل و از هر نظر آماده باشند.


به کارکنان اطلاع دهید

کارکنان شما مایه حیات شرکت شما هستند. اما مانند خون در بدن انسان، هرگونه مشکل می تواند به سرعت در کل تجارت گسترش یابد و باعث ایجاد اختلال شدید در یک نقطه شکست شود. بنابراین، کمک به کارکنان خود برای درک خطرات آنلاین یک اقدام مهم است و آماده سازی آنها برای انواع ریسک که ممکن است شرکت شما تجربه کند.

 

کارکنان شما باید بهترین شیوه های امنیت سایبری را بدانند و مسئولیت شما این است که آنها را به آنها آموزش دهید.


راه حل های جدید

امنیت شبکه های تجاری در دهه گذشته جهش بزرگ و گسترده ای داشته است؛ با بسیاری از ویژگی های جدید و راه های هوشمند برای محافظت از داده های تجاری و امکانات موجود. با استفاده از این راه حل های تکنولوژیکی جدید، جدیدترین نرم‌افزارها را  تهیه کنید تا شانس بیشتری برای جلوگیری از هک و حملات در آینده را داشته باشید.

 

نقاط ضعف را شناسایی کنید

 نقاط ضعف و راه‌های زیادی برای هک رایانه ها وجود دارد. آنها را شناسایی کرده و راه هر گونه نفوذ به شبکه شرکت تان را ببندید.


روابط‌عمومی‌

نشان دادن امنیت شگفت انگیز شرکت تان می تواند برای تصویر برند شما مثبت باشد اما اگر شما از حمله ای رنج می برید، مدیریت روابط‌عمومی‌ شما باید وارد عمل شود تا خسارتی که چنین حمله ای به برند شما وارد می کند را محدود کند.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود