درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47759صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 12:46
شماره صدوسی‌ وششم «مدیریت ارتباطات» منتشر شد
شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، با بررسی پرونده ویژه «ِاسلَکتیویسم» که مبارزه زیر پتو ترجمه شده به روزگاری پرداخته که کاربران فضای مجازی را ابزاری برای رساندن صدای اعتراض خود ‌می‌دانند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شماره جدید ماهنامه مدیریت ارتباطات، با بررسی پرونده ویژه «ِاسلَکتیویسم» که مبارزه زیر پتو ترجمه شده به روزگاری پرداخته که کاربران فضای مجازی را ابزاری برای رساندن صدای اعتراض خود ‌می‌دانند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات،شماره صدوسی‌وشش ماهنامه مدیریت ارتباطات ، با بررسی پرونده ویژه «ِاسلَکتیویسم» که مبارزه زیر پتو ترجمه شده به روزگاری پرداخته است که کاربران فضای مجازی را ابزاری برای رساندن صدای اعتراض خود در نظر گرفته‌اند. آیا اینترنت می‌تواند کمکی به آگاهی بخشی کند یا صرفا فعالیتی است در فضای غیرواقعی که اثری هم ندارد؟ در شماره جدید، مطالبی درباره اسلکتیویسم یا مبارزه از زیر لحاف، حفظ حریم بیمار در مباحث مربوط به پزشکی، وضعیت رسانه‌ها در افغانستان و ... آورده شده است.
 
 پرونده ویژه مبارزه کلیک‌ها و هشتگ‌ها
 
 پرونده ویژه شماره 136ماهنامه مدیریت ارتباطات درباره «ِاسلَکتیویسم» است. در روزگار ما بسیاری از شهروندان که همزمان کاربران اینترنت هم هستند، فضای مجازی را ابزاری برای رساندن صدای اعتراض خود در نظر گرفته‌اند. اینکه اینترنت می‌تواند کمک به آگاهی بخشی کند یا صرفا فعالیتی است در فضای غیرواقعی که اثری هم ندارد مسئله‌ای‌ است که در این پرونده آن را مورد واکاوی قرار داده‌ایم. از جمله مطالب این شماره ترجمه مقاله‌ای از ایلونا لودویکس است که به بررسی معنای مبارزه از زیر لحاف، چرایی انتقاد از این نوع کنشگری و ارزشمند بودن آن با جود همه انتقادها پرداخته است.
 
 در گفت‌وگویی با محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی و مترجم کتاب «آشفتگی سیاسی» به مسئله کنشگری آنلاین در عصر اینترنت نگاهی داشتیم. مسعود سپهر، جامعه‌شناس سیاسی، در یادداشتی با عنوان «خنثی شدن صداها در هیاهو» به تبعات فضای مجازی در عرصه عمومی پرداخته است و فعالیت از زیر پتو را سوپاپی برای تداوم حضور صاحبان زور و تزویر می‌داند.
 
 محسن آزموده در یادداشت خود از زاویه دیگر به موضوع اسلکتیویسم نگاه می‌کند و کاربرد منفی اسلکتیویسم را نقد می‌کند. علی ورامینی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز در یادداشت خود اسلکتیویسم خواندن یا یک کنشگری واقعی دانستن، فعالیت مجازی را منوط بر شناخت ابعاد و جنس می‌داند و نوشته: «باید به این‌ها بیندیشیم و ببینیم هر کنشی که انجام می‌دهیم، چه لایک کردن و نکردن، چه امضا کردن یک کارزار و چه هرچیز دیگری، آیا برآمده از نوعی آگاهی و اندیشه است یا پیرو رفتاری گله‌ای است بی‌هیچ تفکری. از این منظر شاید منصفانه‌تر بتوان ظرفیت‌های فضای مجازی برای کنشگری را واکاوی کرد».
 
 هفت یادآوری برای مدیران جدید روابط‌عمومی
 
 امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول نشریه، در سرمقاله خود ضمن اشاره به تغییر دولت و به تبع آن تغییر مدیران روابط‌عمومی در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها، هفت توصیه را جهت یادآوری به مدیران جدید مطرح کرده و در آخرین توصیه خود نوشته: اگر اهمیت بهبود و افزایش کیفیت ارتباطات درون‌سازمانی بیشتر از ارتباطات برون‌سازمانی نباشد، کمتر نیست. در حال حاضر مسائل متعددی که مهم‌ترین آن‌ها اقتصاد، شیوع کرونا و کاهش امید و اعتماد به سیستم‌های دولتی است، بر رفتار کارکنان سازمان‌ها نیز اثرات منفی گذاشته‌اند.
 
 پرونده پزشک محرم است، دیگران چه؟
 
 پرونده دیگر این شماره به موضوع حریم خصوصی بیماران در اخلاق پزشکی اختصاص داده شده است. در این پرونده دکتر امیرحسین جلالی، روان‌پزشک و استاد دانشگاه در مصاحبه‌ با ما از شرایط بازگویی تجربۀ پزشک و بیمار در فضای مجازی می‌گوید. در پایان دکتر سیما مشایخی مسئله ضرورت تقویت بُعد غیرمادی ارتباط پزشک و بیمار مطرح کرده است.
 
 از برند شخصی ایران درودی تا افغانستان و طالبان
 

 اما نگاهی داشته باشیم به دیگر مطالب این شماره؛ نیوشا طبیبی در ادامه سلسله یادداشت‌های خود برای صفحه «زیبایی شناسی غذا» به اهمیت داستان سرآشپزها پرداخته است و عنوان می‌کند آنچه که می‌خوریم ما را شکل می‌دهد. حسین گنجی روزنامه نگار و منتقد هنری در سلسله یادداشت‌های خود درباره برند شخصی به سراغ «ایران درودی»، نقاش و استاد دانشگاه رفته است. در این شماره مصاحبه‌ای با وحید پیمان، سردبیر روزنامۀ «هشت صبح» هرات درباره وضعیت رسانه قبل و پس از طالبان داشته‌ایم.
 
 صاحب‌امتیاز این ماهنامه مؤسسه مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل است، مدیرمسئول: امیرعباس تقی‌پور، سردبیر: علی ورامینی، تحریریه: حسن نمکدوست تهرانی، مسعود شاه‌حسینی، فاطمه مهدوی، محسن آزموده، ابوالفضل رجبی، بهار سرلک، فاطمه باباخانی، آرمین هاشمی و با تشکر از حسین گنجی، رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان، مدیر اجرایی و هماهنگی: بهنام تقی‌پور، طراح جلد: وند/ حامد شجاعی، مدیر هنری: یوسف فروتن، روابط‌عمومی یگانه قاسمی و دیگر همکاران ماهنامه مدیریت ارتباطات: بهروز تقی‌پور، روشن مهدوی، سمیرا کیانی، آزاده آخوندی هستند.
 
 شماره ۱۳6ماهنامه مدیریت ارتباطات را می‌توانید از فروشگاه‌ دیجی‌کالا سفارش دهید یا نسخه الکترونیک آن را از طاقچه و مگیران خریداری کنید. علاقمندان جهت خرید نسخه فیزیکی یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شماره ۸۸۳۵۶۴۳۶021 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد