درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47757صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 10:24
واتس‌اپ و اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور
حداقل ۶۵ درصد آز شهروندان بالای ۱۵ سال در کشور در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. در میان این افراد واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان محسوب می‌شود. اینستاگرام و تلگرام نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حداقل ۶۵ درصد آز شهروندان بالای ۱۵ سال در کشور در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. در میان این افراد واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان محسوب می‌شود. اینستاگرام و تلگرام نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مرکز آمار خلاصه گزارشی در مورد میزان استفاده شهروندان ایرانی بالای ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش میزان استفاده از این شبکه‌ها از ۵۳ درصد در سال ۱۳۹۶ به ۶۵ درصد در سال ۱۳۹۹ رسیده است.

در میان افرادی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند، ۸۸ و نیم درصد از واتس‌اپ استفاده می‌کند. در سال ۱۳۹۶ خورشیدی میزان استفاده از این نرم‌افزار تنها ۲۴ درصد بود. بخشی از افزایش بی‌سابقه استفاده از واتس‌اپ را می‌توان به فیلتر شدن تلگرام نسبت داد.

اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی محبوب در کشور است. ۶۸ درصد در سال ۱۳۹۹ عضو این شبکه هستند. در سال ۱۳۹۶ تنها کمی بیش از ۴۳ درصد عضو این سرویس اشتراک عکس بودند.

بر اساس آمار منتشرشده دقایق استفاده کاربران از شبکه‌ها اجتماعی در طول سه سال، بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. در سال ۱۳۹۶ ایرانی‌ها روزانه ۶۴ دقیقه در این شبکه‌ها فعال بودند. این رقم در سال ۹۹ به ۹۲ دقیقه در روز رسیده است.

بیشترین کاربران شبکه‌های اجتماعی به نسبت جمعیت در استان‌های البرز (۷۷ درصد)، بوشهر(۷۵ و شش دهم درصد) و تهران (۷۵ درصد) اقامت دارند.

کمترین میزان عضویت در شبکه‌های اجتماعی نیز به استان‌های گلستان (۵۱ و نیم درصد)، خراسان جنوبی (۴۸ و هفت دهم درصد) و سیستان و بلوچستان (۴۲ و هفت دهم درصد) تعلق دارد.

کاربران در استان‌های هرمزگان (۱۳۲ دقیقه)، بوشهر (حدود ۱۲۴) و خوزستان (کمی بیش از ۱۱۴ دقیقه) روزانه بیشترین دقایق را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند. کاربران در خراسان شمالی (۶۵ دقیقه)، سیستان و بلوچستان (۵۵ دقیقه) و خراسان جنوبی (۴۹ دقیقه) کمترین زمان را در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند.

در این خلاصه گزارش در مورد میزان استفاده کاربران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های بومی آماری منتشر نشده است.

بر اساس آخرین بررسی مرکز افکارسنجی ایسپا در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، کمتر از ۹ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا عضو بودند. این عدد برای پبام‌رسان سروش کمی بیش از پنج درصد بود.

رشد روبیکا در آن زمان مورد توجه قرار گرفت، اما مشخص شد این شبکه اجتماعی بدون اجازه کاربران برای آنها در سرویس اشتراک عکس خود حساب کاربری ایجاد کرده است. اتفاقی که منجر به بسته شدن این سرویس شد.

بر اساس آمار ایسپا، تلگرام با وجود فیلترینگ سومین شبکه اجتماعی محبوب ایرانیان است. بیش از ۴۰ درصد از کاربران بالای ۱۸ سال از این شبکه استفاده می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد