درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47735صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 25 شهریور 1400 - 14:33
فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال
  

ارتباط با رسانه ها و نشریات الکترونیکی:
1- تولید خبر ، گزارش ، مقاله در سایت ها و مجلات الکترونیکی
2- برگزاری مصاحبه اختصاصی – گروهی در سایت های خبری
3- پوشش خبری مراسم و رویدادهای سازمان از طریق سایت سازمان
4- برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی رسانه های مختلف (هماهنگی و راهنمایی های لازم ، ارسال عکس ، توضیحات تکمیلی و ...)
6- مانیتورینگ محتوای رسانه ها
7- پاسخگویی به رسانه ها و نشریات الکترونیکی ( جوابیه ، اطلاحیه ، تکذیبیه و ...)
8- درج آگهی در رسانه های الکترونیکی
9- بانک اطلاعاتی اخبار و مقالات مربوط به سازمان و فعالیتهای آن
10- بانک اطلاعاتی مربوط به مشخصات رسانه های الکترونیکی مختلف،‌ خبرنگاران ، مشخصات سازمان رسانه ای و ...)


انتشارات :
11- انتشار نشریات الکترونیکی درون سازمانی و مدیریت سایت سازمانی
12- انتشار فعالیت های موردی ( کتاب الکترونیکی ،‌کتابچه، بروشور الکترونیکی،‌ ویژه نامه و ...)
13- نظارت بر نشریات درون سازمانی


اداره سمعی و بصری:
14- پوشش تصویری مراسم و رویدادها
15- تهیه آرشیو عکس و تصویر از سازمان و طرح ها و برنامه ها
16- پشتیبانی رسانه ها و نشریات درون سازمانی برای تهیه عکس
17- تهیه چند رسانه ای ها


مناسبت ها و مراسم :
18- برگزاری و یا مشارکت در رویدادهای اختصاصی سازمان ( شامل نمایشگاه عادی و الکترونیکی، اطلاع رسانی کنفرانس ها و همایش ها از طریق اینترنت، ‌اطلاع رسانی مناسبت ها و مراسم خاص و ...)
19- مدیریت اجرایی رویدادهای مختلف در سطح سازمان
20- شرکت در نمایشگاه های برون سازمانی
21- تهیه اقلام تبلیغاتی معمولی و الکترونیکی( پوستر، هدایا و ...)
22- مدیریت و اجرای تبلیغات محیطی درون و برون سازمانی ( بیلبورد، ‌سیلک، ‌تابلو اعلانات سازمان، ‌تراکت و ...)


برنامه ریزی و مطالعات افکارعمومی
23- تهیه، تدوین و نظارت برنامه های روابط‌عمومی در محیط وب
24- مدیریت و اجرای مطالعات افکار عمومی و پژوهشی از طریق سایت سازمان ( نظر سنجی، تحلیل محتوا و ...)
25- ارزیابی اثر‌بخشی برنامه‌های اجرا شده روابط‌عمومی با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی و آماری
26- پشتیبانی اطلاعاتی ادارات روابط‌عمومی، رسانه ها و بخش های سازمانی از طریق بانک اطلاعاتی تخصصی روابط‌عمومی در اینترانت
27- تهیه ، تدوین و نظارت بر حسن انجام دستورالعمل ها و آیین نامه های مورد عمل روابط‌عمومی و سازمان در بحث ارتباطات

 

ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی
28- پاسخگویی و راهنمایی به ارباب رجوع ( ایجاد نظام پاسخگویی به مکاتبات ، ایمیل ها ،‌ تماس های تلفنی و پیام های صوتی به منظور دریافت پاسخ از واحد های سازمانی مربوطه و ارایه راهنمایی لازم)
29- راه اندازی و اجرای سیستم انتقادات و پیشنهادها
30- بررسی و ارائه پرسش و پاسخ های معمول از از طریق سایت، راه اندازی تریبون آزاد یاMassage Board در سایت
31- ارتباط با تشکلهای تخصصی
32- برقراری ارتباط دوسویه ارباب رجوع و همکاران با مدیران
33- انعکاس نظرهای ارباب رجوع و همکاران سازمان به کارمندان و یا مدیران مربوطه
34- اطلاع رسانی به مخاطبین ( تهیه اطلاعات مورد نیاز مخاطبین ، ایجاد ابزارهای مناسب اطلاع رسانی شامل تلفن گویا ،‌ سایت اینترنتی و ... )
 

سایر:
35- مدیریت و نظارت بر روابط‌عمومی های تابعه

منبع: کتاب مدیریت روابط‌عموی الکترونیکی، فرنود حسنی، انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد