درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:02   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47723صفحه نخست » پنجشنبه، 25 شهریور 1400 - 11:08
سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی برای مطالبه گری قانونی مردم است
مدیر روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی مناسب برای دسترسی آزادانه مردم به اطلاعات نهادهای دولتی و مطالبه گری قانونی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات امکانی مناسب برای دسترسی آزادانه مردم به اطلاعات نهادهای دولتی و مطالبه گری قانونی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، حامد مسعودی فر با بیان اینکه استفاده از این سامانه از بستر اینترنت امکان پذیر است، افزود:از طریق این درگاه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند درخواست انتشار اطلاعات به خصوصِ یک نهاد دولتی را داشته باشند و پس از آن اطلاعات درخواستی در صورت عدم نقض حریم خصوصی افراد در این سامانه برای عموم منتشر می شود.

 

مسعودی فر با اعلام اینکه سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سال 1396 در خراسان شمالی حالت اجرایی به خود گرفته است، گفت: تا کنون به 29 سوال شهروندان هم استانی از طریق این سامانه پاسخ داده شده است. وی تصریح کرد: میزان پاسخگویی استانداری خراسان شمالی از طریق این سامانه در سال گذشته 96 درصد و در شش ماهه نخست سالجاری 100 درصد بوده است که موجب تقدیر رسمی از سوی وزارت کشور شده است.

 

وی با اشاره به ضرورت عضویت دستگاههای اجرایی در این سامانه افزود: با مکاتبات صورت گرفته تاکنون 27 دستگاه استانی نیز در این سامانه عضو و موظف به پاسخگویی سوالات مردمی در مهلت 10 روزه هستند.

 

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی افزود: از ویژگی های این سامانه این است که مردم می‌توانند بیایند و وضعیت دستگاه‌های فعال و پاسخگو را ببینند، گزارش‌ها یا درخواست‌هایشان را که چه کسانی پاسخ داده یا پاسخ نداده‌اند، همگی در این سامانه برای عموم مردم قابل رصد است.

 

مسعودی فر با تاکید بر اینکه فرد می تواند در صورت عدم پاسخگویی دستگاه مربوطه در مدت زمان تعیین شده از دستگاه شکایت نماید، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.iranfoia.ir سوالات خود را مطرح کنند.

 

بر اساس این گزارش، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، به منظور شفافیت در کار نهادهای حکومتی و امکان نظارت شهروندان و رسانه‌ها، در سال ۱۳۸۷ در مجلس تصویب و پس از تدوین فرایندها و آئین نامه از نیمه سال ۱۳۹۶ توسط دولت اجرایی شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد