درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47667صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 16 شهریور 1400 - 14:47
نشست با مسئولان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت
در تحولات نوین شهرداری رشت مهمترین اقدام این است که مردم باید ارتباط راحت و آسانی با سازمانهای شهرداری داشته باشند و در اولین فرصت مطالبات و درخواستهای خود را به اطلاع مسئولان برسانند. این حق اولیه شهروندان است که نیازمند جدیت و برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری به ویژه روابط عمومی است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| صبح دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در نشست با مسئولان روابط‌عمومی مرکز ، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت گفت: در تحولات نوین شهرداری رشت مهمترین اقدام این است که مردم باید ارتباط راحت و آسانی با سازمانهای شهرداری داشته باشند و در اولین فرصت مطالبات و درخواستهای خود را به اطلاع مسئولان برسانند. این حق اولیه شهروندان است که نیازمند جدیت و برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری به ویژه روابط عمومی است.
 
 به گزارش شارا به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، وی افزود: تلاش مستمر و عمل به وظایف به بهترین وجه ممکن در این دوره اجتناب ناپذیر است و مجموعه روابط عمومی نیز باید پویاتر و فعال تر شوند تا همه بخشهای خدمات رسان، همدل و همصدا باشند.
 
 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای ششم با بیان اینکه نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی باید در شهر ملموس باشد، اظهار کرد: ما به این امر واقف ایم که روابط عمومی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین اعتبارات با کمبودهایی مواجه است اما با همه این کمبود ها شرح وظایف روابط عمومی ها باید مثل یک قانون الزام آور جزء تعهدات پرسنل باشد.
 
 حسینی با بیان اینکه رفع بخش اعظمی از مشکلات فرهنگی شهر با همکاری و همدلی کمیسیون فرهنگی شورا و روابط عمومی حل شدنی است، تصریح کرد: در بحث فعالسازی میز خدمت با محوریت محلات شهر به ویژه در محلات کم برخوردار، زیبا سازی محیط و چشم انداز شهری، فرهنگ سازیهای عمومی از جمله تفکیک زباله از مبدا، تسهیل در شماره گذاری معابر کوچه ها و خیابانها برای دسترسی راحت مردم به آدرسها، افزایش سطح آگاهی شهروندان در زمینه تولید محتوا برای فرهنگ سازی، فضا برای کار وجود دارد که تحقق این امر نیازمند تلاشی جهادی است.
 
 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای ششم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش خبرنگاران در پیشرفت و توسعه شهر گفت: نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی بر هیچ کس پوشیده نیست و این قشر زحمتکش با توجه به تاثیر گذاریش باید مورد حمایت قرار گیرد.
 
 وی افزود: این حمایت باید در شهرداری قانونمند و ساماندهی شود تا جایگاه خبرنگاران فعال و تاثیرگذاری شان مشخص شود که در این زمینه منتظر طرح نظام مند روابط عمومی هستیم و خواسته شورا این است که حمایت از قشر فعال رسانه در مدیریت شهری مغفول نماند.
 
 در ادامه جلسه، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به تجارب و سوابق فعالیت خود در روابط عمومی شورا، مناطق و برخی سازمانهای شهرداری رشت، دغدغه ها و کمبود های عنوان شده را درست و به حق دانست و اظهار داشت: کمبود منابع مالی و عدم اختصاص بودجه کافی به روابط عمومی های مناطق و سازمانها از دغدغه های اصلی همکاران می باشد.
 
 سید پیام جعفری نیا با بیان اینکه لایحه ای تحت عنوان نظام جامع پرداخت به رسانه ها توسط ایشان در سال اول دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت به شورا ارائه گردید، توضیح داد: بر اساس این لایحه اخبار تحلیلی و تولیدی دارای ارزش خبری بیشتری نسبت به اخبار کپی بوده که به طبع میزان پرداختها می بایست متفاوت باشد.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در ادامه افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته درصدد آن هستیم تا از ظرفیت خبرنگاران برای تولید محتوای تحلیلی و خبری از اقدامات و برنامه های شاخص مدیریت شهری در مناطق و سازمانهای شهرداری رشت بهره ببریم تا بتوانیم همکاری با رسانه ها را به سمت مطلوب سوق دهیم.
 
 سید پیام جعفری نیا اقدامات و برنامه های شهر خلاق خوراک شناسی رشت را در چهار سال دوم فعالیت خود بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد: از آنجا که فعالیتهای شهر خلاق خوراک می بایست در راستای اهداف و برنامه های تدوین شده توسط کمیسیون ملی یونسکو اجرا شود، در تلاش هستیم تا با برگزاری سلسله جلسات تخصصی با مدیران و متخصصین این کمیسیون و اجرای برنامه های تبیین شده، با حفظ و ارتقاء جایگاه این برند، از ظرفیتها و مزیتهای آن بهره مند گردیم.
 
 وی موضوع نامگذاری معابر شهری را مورد اشاره قرار داد و اذعان نمود: این موضوع به دلیل داشتن بروکراسی پیچیده و زمانبر، هم برای پرسنل شهرداری در مناطق و هم برای مراجعین بسیار خسته کننده بوده و به همین دلیل اصلاح این فرآیند معیوب ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت چاپ و تعویض تمثال شهدا در معابر شهر را ضروری دانست و درخواست نمود تا با جدیت و تلاش بیشتر با استفاده از بودجه های فرهنگی اختصاص یافته نسبت به تعویض و نوسازی تصاویر اقدام شود.
 
 جعفری نیا مهم ترین دغدغه خود را انعکاس و رفع مشکلات شهروندان خواند و گفت: وظیفه اصلی ما این است که شهروند محوری را در امورات شهر در نظر بگیریم. در همین راستا برنامه ای تدوین و به زودی اجرا خواهد شد که بر اساس آن با مراجعه به محلات و حضور در میان مردم، با آگاهی از دغدغه ها و مشکلات شهروندان نسبت به انعکاس آنها به مدیران شهری و پیگیری جهت رفع آنها اقدام خواهیم نمود تا به این ترتیب صدای شهروندان را به مدیران برسانیم.
 
 وی در پایان با بیان اینکه برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده، به همکاری و تلاش همکارانمان در روابط عمومی های مناطق و سازمانهای شهرداری رشت نیازمند خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در این مسیر با حمایتها و پشتیبانی های رئیس و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نقش خود را به درستی ایفا نماید.
 
 در پایان این جلسه هر یک از مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمانها به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود پرداختند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد