درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 15:58   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد

  مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی

  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی بین‌المللی
  برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی
  بزرگ شوید و رشد کنید
  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
  محتوا ستاره درخشان کهکشان نشر
  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد
  دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات
  وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47639صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 12 شهریور 1400 - 10:27
چرا باید تلفن را در وضعیت پرواز قرار داد؟
تغییر وضعیت موبایل به «وضعیت پرواز» از پیش از بلند شدن هواپیما تا پس از فرود در مقصد یکی از تمهیدهای ایمنی است که در سال‌های اخیر به آن عادت کرده‌ایم. ولی همه نمی‌دانند چرا شرکت‌های هواپیمایی از ما می‌خواهند این کار را انجام دهیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| تغییر وضعیت موبایل به «وضعیت پرواز» از پیش از بلند شدن هواپیما تا پس از فرود در مقصد یکی از تمهیدهای ایمنی است که در سال‌های اخیر به آن عادت کرده‌ایم. ولی همه نمی‌دانند چرا شرکت‌های هواپیمایی از ما می‌خواهند این کار را انجام دهیم.

در ویدیویی در تیک‌تاک، سیرا میست، مهماندار هواپیما، قانون وضعیت پرواز را توضیح می‌دهد و می‌گوید چرا وضع شده است. او می‌گوید: «دلیل این امر شاید برایتان نامنتظره باشد و باعث شود دفعه بعد که خواستید گوشی‌تان را یواشکی در وضعیت عادی نگه دارید، دوباره فکر کنید.»

خانم میست توضیح می‌دهد: «از زمانی که درهای هواپیما بسته می‌شود تا زمانی که هواپیما به زمین می‌نشیند، خلبانان از دستورالعمل‌های مشخصی پیروی می‌کنند که کارشناسان «مراقبت پرواز» یا «ای‌تی‌‌سی» در برج مراقبت ارائه می‌کنند، و وظیفه آن‌ها این است که مطمئن شوند هواپیماها در ایمنی کامل و بدون برخورد با یکدیگر به هوا برمی‌خیزند و به زمین می‌نشینند.»

خانم میست در این ویدیوی پربیننده سپس ادعا می‌کند که امواج گوشی‌های همراه ممکن است در مکالمات میان خلبان و کارمندان برج مراقبت پرواز روی زمین اختلال ایجاد کند.

او توضیح می‌دهد: «خلبان‌ها برای تماس با برج مراقبت، از همان امواجی استفاده می‌کنند که ما هم در گوشی‌های همراه استفاده می‌کنیم. حالا تصور کنید چقدر اوضاع بد خواهد شد اگر خلبانی که دارد از برج مراقبت روی زمین هدایت می‌شود، ناگهان ارتباطش را از دست بدهد و مجبور به پرواز کورکورانه شود، چرا که امواج ارتباط او به‌دلیل تداخل با (امواج) گوشی همراه یکی از مسافران مختل شده است.»

اما همه با این استدلال موافق نیستند.

در سال ۲۰۱۷، خلبانی به نشریه بیزینس اینسایدر گفت: «تاکنون ثابت نشده است امواج گوشی‌های همراه در عملکرد جهت‌یابی هواپیما اختلال ایجاد می‌کند. ولی این که امری تاکنون اتفاق نیفتاده باشد بدان معنی نیست که هرگز رخ نخواهد داد.»

یک مهندس برق نیز زیر ویدیوی تیک‌تاک خانم میست نظر داد که دلیل واقعی قرار دادن گوشی همراه در وضعیت پرواز آن است که «امواج غیرعمدی رادیویی منتشره از گوشی همراه و سایر دستگاه‌ها» یا «امواج رادیویی است که تجهیزات خلبان ناخواسته دریافت می‌کند».

او با اشاره به این که «دستگاه‌های ما تا این اندازه امواج ناخواسته را ارسال یا دریافت نمی‌کنند»، ابراز تردید کرد که قرار دادن گوشی در وضعیت پرواز «واقعا ضروری» باشد، ولی افزود «محض احتیاط این کار را بکنید».

در سال ۲۰۱۳، سازمان هوانوردی فدرال ایالات متحده آمریکا تشخیص داد که اگر هواپیما به فناوری مناسب تفکیک امواج مجهز باشد، استفاده مسافران از دستگاه‌های الکترونیک هنگام صعود و فرود هواپیما، ایمن خواهد بود. اما در ادامه ذکر کرد که گوشی‌های همراه باید در وضعیت پرواز قرار داده شوند.

خدمه پرواز در گذشته گزارش کرده‌اند که این امر همان قدر که به فناوری پرواز و خطرهای احتمالی آن ربط دارد، به ایمنی شخصی مسافران نیز مرتبط است، چرا که احتمال افتادن و به این سو و آن سو پرتاب شدن گوشی‌های همراه در داخل هواپیما در تلاطم‌های شدید نیز مطرح است، و می‌تواند حواس مسافران را از توجه به توصیه‌های ایمنی که ارائه می‌شود یا هنگام نیاز به خروج اضطراری، پرت ‌کند.
 

منبع: independentpersian

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)


  روابط عمومی بین‌المللی


  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟


  تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی


  پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید


  همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات


  دو اشتباه رایج روابط‌عمومی


  ۱۰ مهارت برای رهبران بازاریابی


  رییس جمهور برای تقویت روابط عمومی ها اقدام جدی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود